Joskus varastamaan voi joutua pakon edessä. Kun rahat eivät yksinkertaisesti riitä ruokaan, vaihtoehdot voivat jäädä niukoiksi.
Miltä tuntuu, kun pitää varastaa ruokaa?
– Se on kauheaa, kertoo 41-vuotias mies Iltalehdelle.
Hän on joutunut elämänsä aikana usein varastamaan elintarvikkeita rahattomuuden takia.
Mies pysyy artikkelissa nimettömänä aiheen arkaluontoisuuden takia.
– Olen joutunut varastamaan, koska minulla on ollut nälkä. Olen tavannut kauppiaita, jotka eivät ole soittaneet poliiseja jos olen varastanut vain ruokaa, enkä esimerkiksi alkoholia.
Joskus varastamaan voi joutua pakon edessä. Kun rahat eivät yksinkertaisesti riitä ruokaan, vaihtoeh
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
💯🎪⚽📢🏀
Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä.Tämä hallitus on aivan pihalla ja rahan käyttö sen mukaista, velkaa tehdään kyljet vääränä.
Orpon puheet "velka laivan" käännöstä oli hatusta vedetty "kun en muutakaan keksinyt sanoa". Purra heiluu saksiensa kanssa ja kerää senttejä vähävaraisilta kun miljoonia olisi tarjolla varakkailta ja kapitalisteilta.
Kapitalistit pitää velvoittaa työllistämään meitä suomalaisia, eikä mennä "huonojen aikojen" selän taakse. Kyllä kapitalistikin voisi näihin talkoisiin osallistua.
Työntekijöiden oikeuksia on leikattu ja nekin rahat työnnetään kapitalistien liiveihin.
Tämä hallitus on ainoastaan rikkaiden asioiden hoitaja.
Joten lakot saa jatkua ja yleislakkoa kehiin jos suunta ei muutu.
Äänestä
Meillä ei ole varaa , nyt onkin oho mitä kusestusta
🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩
Köyhien työläisten kantaa äänestää kokoomus
Hallituksessa haluja keventää suurituloisten verotusta – näin ”rikkaiden veroalea" perustellaan
Kehysriihessä on ollut IS:n tietojen mukaan esillä yhteisöveron laskeminen yhdellä prosenttiyksiköllä.
Äänestä SDP - AnonyymiUUSI
Kokoomuksella on työttömyys politiikka!
Kokoomus ei ymmärrä enää markkinataloutta! Nyky markkinatalous tarvitsee jokaisen kuluttajan. Kun leikkaa esim köyhiltä, tulee leikanneeksi yrittäjältä. Tämä siksi, että köyhä on tehokkain kuluttajan. Nämä vievät joka ikisen euronsa yrityksen kassaan!
Kun yrityksistä on jo 70% palvelualalla, johtaa leikkauksesta välittömästi suurtyöttömyyteen!
Tällä tavalla et säästä mitään. Työttömyys tulee kalliiksi.
Kokoomus aikaansaa vain tuhoa. Joka ikinen kuukausi työttömiä.
Syyskuu 28 tuhatta työtöntä lisää!
Lokakuu 29 tuhatta uutta työtöntä!
Korkeakoulutettujen työttämyys kasvoi vuodessa 15%.
Diplomiinsinöörien työttömyys kasvoi vuodessa 30%.
Yritysten konkurssien määrä 2000 luvun ennätykseen!
Köyhyys lisääntyy Euroopan ennätykseen!
Lisää velkaa Euroopan ennätys!
Kansan luottamus 29%. Näin huonoa hallitusta ei ole koskaan ollut Suomessa!
Yritysten luottamus hallitukseen 41%.
Surkeaa surkeaa surkeaa!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938