Mun ihan ykkönen on Qulity time. Vai pitäisikö olla että näytä se kukkasin?
Mikä on sun rakkaudenkieli?
33
395
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen kieli reisieni välissä
- AnonyymiUUSI
Ikinä elämässäs et pääse kenenkään varpaiden väliin touhuamaan palstaäijä, ohi on
- Anonyymi
Ostaisin yhen vokaalin.
- AnonyymiUUSI
Tänne kans, se on Quality time☀️💃🏻🎶
- Anonyymi
Kukkasin ääni täältä👩🦳🫶
- Anonyymi
Myit yhen konsonantin.
- Anonyymi
Tuntuu että hänelläkin oli sama. Ainakin oli tapana ilmestyä paikalle.
Ap- Anonyymi
Oli? Eikö ole enää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli? Eikö ole enää?
En ole nähnyt häntä vähään aikaan.
- Anonyymi
Lahjojen antaminen, ehdottomasti. Eilen annoin äidille synttärilahjan ja tilasin myös ruokaa kotiinviemisiksi vanhemmille, ettei äidin tarvinnut tehdä iltapäiväruokaa. Tuli niin hyvä olo, että oksat pois.
- Anonyymi
Tai ehkä jollain tasolla sittenkin.... palvelusten tekeminen. Liittyy tuohon lahjojen antamiseen sekin, koska lahjat tuppaa aina olemaan käytännöllisiä.
- Anonyymi
Kiva kuulla. On tärkeää tunnistaa oma rakkaudenkielensä, ja myös sen toisen, että osaa suhtautua oikein ja ymmärtää.
- Anonyymi
Laatuaika ja toisena varmaan kosketus. Sitten palvelusten teko. Neljäntenä sanat. Ihan viimeisenä vasta tulee se lahjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatuaika ja toisena varmaan kosketus. Sitten palvelusten teko. Neljäntenä sanat. Ihan viimeisenä vasta tulee se lahjat.
Minulla järjestys menisi varmaan:
Palvelukset/lahjat
Kosketus
Laatuaika
Sanat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla järjestys menisi varmaan:
Palvelukset/lahjat
Kosketus
Laatuaika
SanatKahvin keittäminen toiselle kuuluu tuhon palvelukseen. Ja sitten kahvinjuonti sen toisen kanssa on laatuaikaa. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvin keittäminen toiselle kuuluu tuhon palvelukseen. Ja sitten kahvinjuonti sen toisen kanssa on laatuaikaa. ❤️
Tuo on niin totta, hyvin sopivat yksiin! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siinä☕️😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siinä☕️😊
Tuholaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä halaus ja suukko päälle, niin molemmat on ekstratyytyväisiä. :D
- Anonyymi
yhteinen aika, piilossa kaikelta. se voi pitää sisällään tekemistä esim pelailua,saunomista ym.. tai sitten voi olla vaan toisen lähellä. pelkkää rakkautta on ,kun saan pitää kultaa hyvänä. se on semmoinen tila, jossa voisin viettää päiviä
- Anonyymi
Vttuilu ja hellät anteeksipyynnöt
- Anonyymi
luoti
- Anonyymi
Läheisyys🌻
- Anonyymi
Illu
- Anonyymi
Kosketus. Esim ohi kävellessäkin pieni halaus tai pusu ja kosketus.
- AnonyymiUUSI
Likainen mieli ja ruskea kieli ;-)
- AnonyymiUUSI
Kosketus ja teot ovat mun tapa osoittaa rakkautta.
- AnonyymiUUSI
😘🌷👅🌀🌪️⚡⚡⚡⚡🌞🌞
- AnonyymiUUSI
heprea ehdottomasti.
Sen jälkeen ranska. - AnonyymiUUSI
Sanat ja läheisyys
- AnonyymiUUSI
Minä haluan joka aamupalan sänkyyn ja tuoreita kukkia. Jos en saa prinsessan kohtelua niin minä en kyllä nouse sängystä ylös ennen, kuin minä saan aamupalan ja tuoreita kukkia sinne sänkyyn.
- AnonyymiUUSI
Ei mikään.
- AnonyymiUUSI
Tikkaala yrittää ostaa laatuaikaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938