Asunnon välittäjä otti yhteyttä ja ilmoitti että minä joudun muutaman pois kun valtion turvallisuus poliisi vai miksikään sittä nyt kutsutaan tarvitse minun asunto kun seinä naapuri asuntoon on muuttanut terroristi ja asunnon välittäjällä oli jos valmiina minulle järjestetty paljon paremman ja halvemman asunnon joten ei myöskään tule mielen kieltäytyä.
Mutta silti minä ihmettelen vaikka ne sano että tämä on salassa pidettävä tieto mistä voi aiheutua vakavia seurauksia jos tästä jollekin mainitse niin minä en voi olla hilja tästä vaan minun on pakko kertoa tästä kun minä ihmettelen että miten toi naapuri voi olla terroristi kun minun mielestä hän on tavallinen Matti Meikäläinen.
Eli vanha kanta Suomalainen seniori nainen jonka nimi on Maija ja hän juttele minun kanssa lähikaupassa ja olen nähnyt hänen lasten lapset ja ne ovat niin mukavia nidden nimi on Tomi ja Iida.
Eli jotakin tässä nyt kyllä haise ja minä en voi olla tästä hilja vaikka ne varoittaa minua mitkä vakavat seuraukset tästä minulle aiheutuu jos mainitsee tästä jollekin kun minä olen uskovainen ja käyn Helluntai Seurakunta ja myös Maija on uskovainen hän on Jehovan Todistaja.
Asunnon vaihtaminen turvallisuus syyistä.
Anonyymi-ap
6
495
Vastaukset
- Anonyymi
Monenko kerran olette joutuneet vaihtamaan asuntoa turvallisuussyistä ?
- Anonyymi
Ensimäinen kerta.
- Anonyymi
Monenko kerran olet tehnyt palstan aktivoinnin tästä samasta aiheesta ?
- Anonyymi
Munun tekis mieli muuttaa turvallisuussyystä, mut muutto on kallista. Huoltomiehet pelottaa, ne mitä tahansa varten kutsuttu ni kaksi tai kolme ketaaa käyvät jossain. Ei vaihdi pistorasia, ei katkaisin, ei vasihana...Joka homma vaadi monta käyntiä jossakin. Aikaa menee ja talo köyhtyy. Pelottaa.
- Anonyymi
Ai kun on jännää!!!
- Anonyymi
Oleko jo käynyt keskustelemassa harhoistasi terveydenhuollon ammattilaisten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129566
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?552359Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien461749- 2071737
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1571611- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.541135- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99977Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952