Asunnon välittäjä otti yhteyttä ja ilmoitti että minä joudun muutaman pois kun valtion turvallisuus poliisi vai miksikään sittä nyt kutsutaan tarvitse minun asunto kun seinä naapuri asuntoon on muuttanut terroristi ja asunnon välittäjällä oli jos valmiina minulle järjestetty paljon paremman ja halvemman asunnon joten ei myöskään tule mielen kieltäytyä.
Mutta silti minä ihmettelen vaikka ne sano että tämä on salassa pidettävä tieto mistä voi aiheutua vakavia seurauksia jos tästä jollekin mainitse niin minä en voi olla hilja tästä vaan minun on pakko kertoa tästä kun minä ihmettelen että miten toi naapuri voi olla terroristi kun minun mielestä hän on tavallinen Matti Meikäläinen.
Eli vanha kanta Suomalainen seniori nainen jonka nimi on Maija ja hän juttele minun kanssa lähikaupassa ja olen nähnyt hänen lasten lapset ja ne ovat niin mukavia nidden nimi on Tomi ja Iida.
Eli jotakin tässä nyt kyllä haise ja minä en voi olla tästä hilja vaikka ne varoittaa minua mitkä vakavat seuraukset tästä minulle aiheutuu jos mainitsee tästä jollekin kun minä olen uskovainen ja käyn Helluntai Seurakunta ja myös Maija on uskovainen hän on Jehovan Todistaja.
Asunnon vaihtaminen turvallisuus syyistä.
Anonyymi-ap
6
404
Vastaukset
- Anonyymi
Monenko kerran olette joutuneet vaihtamaan asuntoa turvallisuussyistä ?
- Anonyymi
Ensimäinen kerta.
- Anonyymi
Monenko kerran olet tehnyt palstan aktivoinnin tästä samasta aiheesta ?
- Anonyymi
Munun tekis mieli muuttaa turvallisuussyystä, mut muutto on kallista. Huoltomiehet pelottaa, ne mitä tahansa varten kutsuttu ni kaksi tai kolme ketaaa käyvät jossain. Ei vaihdi pistorasia, ei katkaisin, ei vasihana...Joka homma vaadi monta käyntiä jossakin. Aikaa menee ja talo köyhtyy. Pelottaa.
- Anonyymi
Ai kun on jännää!!!
- Anonyymi
Oleko jo käynyt keskustelemassa harhoistasi terveydenhuollon ammattilaisten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117614Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5110115Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1746246Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki13392Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman473257Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232949Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.422933"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita602746Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882700Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen542076