Asunnon vaihtaminen turvallisuus syyistä.

Anonyymi-ap

Asunnon välittäjä otti yhteyttä ja ilmoitti että minä joudun muutaman pois kun valtion turvallisuus poliisi vai miksikään sittä nyt kutsutaan tarvitse minun asunto kun seinä naapuri asuntoon on muuttanut terroristi ja asunnon välittäjällä oli jos valmiina minulle järjestetty paljon paremman ja halvemman asunnon joten ei myöskään tule mielen kieltäytyä.

Mutta silti minä ihmettelen vaikka ne sano että tämä on salassa pidettävä tieto mistä voi aiheutua vakavia seurauksia jos tästä jollekin mainitse niin minä en voi olla hilja tästä vaan minun on pakko kertoa tästä kun minä ihmettelen että miten toi naapuri voi olla terroristi kun minun mielestä hän on tavallinen Matti Meikäläinen.

Eli vanha kanta Suomalainen seniori nainen jonka nimi on Maija ja hän juttele minun kanssa lähikaupassa ja olen nähnyt hänen lasten lapset ja ne ovat niin mukavia nidden nimi on Tomi ja Iida.

Eli jotakin tässä nyt kyllä haise ja minä en voi olla tästä hilja vaikka ne varoittaa minua mitkä vakavat seuraukset tästä minulle aiheutuu jos mainitsee tästä jollekin kun minä olen uskovainen ja käyn Helluntai Seurakunta ja myös Maija on uskovainen hän on Jehovan Todistaja.

6

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monenko kerran olette joutuneet vaihtamaan asuntoa turvallisuussyistä ?

• Anonyymi

Ensimäinen kerta.

• Anonyymi

Monenko kerran olet tehnyt palstan aktivoinnin tästä samasta aiheesta ?

• Anonyymi

Munun tekis mieli muuttaa turvallisuussyystä, mut muutto on kallista. Huoltomiehet pelottaa, ne mitä tahansa varten kutsuttu ni kaksi tai kolme ketaaa käyvät jossain. Ei vaihdi pistorasia, ei katkaisin, ei vasihana...Joka homma vaadi monta käyntiä jossakin. Aikaa menee ja talo köyhtyy. Pelottaa.

• Anonyymi

Ai kun on jännää!!!

• Anonyymi

Oleko jo käynyt keskustelemassa harhoistasi terveydenhuollon ammattilaisten kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      191
      17614
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      51
      10115
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      174
      6246
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      3392
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      47
      3257
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2949
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      42
      2933
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      60
      2746
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2700
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      54
      2076
    Aihe