Asunnon välittäjä otti yhteyttä ja ilmoitti että minä joudun muutaman pois kun valtion turvallisuus poliisi vai miksikään sittä nyt kutsutaan tarvitse minun asunto kun seinä naapuri asuntoon on muuttanut terroristi ja asunnon välittäjällä oli jos valmiina minulle järjestetty paljon paremman ja halvemman asunnon joten ei myöskään tule mielen kieltäytyä.
Mutta silti minä ihmettelen vaikka ne sano että tämä on salassa pidettävä tieto mistä voi aiheutua vakavia seurauksia jos tästä jollekin mainitse niin minä en voi olla hilja tästä vaan minun on pakko kertoa tästä kun minä ihmettelen että miten toi naapuri voi olla terroristi kun minun mielestä hän on tavallinen Matti Meikäläinen.
Eli vanha kanta Suomalainen seniori nainen jonka nimi on Maija ja hän juttele minun kanssa lähikaupassa ja olen nähnyt hänen lasten lapset ja ne ovat niin mukavia nidden nimi on Tomi ja Iida.
Eli jotakin tässä nyt kyllä haise ja minä en voi olla tästä hilja vaikka ne varoittaa minua mitkä vakavat seuraukset tästä minulle aiheutuu jos mainitsee tästä jollekin kun minä olen uskovainen ja käyn Helluntai Seurakunta ja myös Maija on uskovainen hän on Jehovan Todistaja.
Asunnon vaihtaminen turvallisuus syyistä.
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Monenko kerran olette joutuneet vaihtamaan asuntoa turvallisuussyistä ?
- AnonyymiUUSI
Ensimäinen kerta.
- AnonyymiUUSI
Monenko kerran olet tehnyt palstan aktivoinnin tästä samasta aiheesta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832