Huolimatta, että puolueen asettama tarkastaja poistattaa palstalta keskustelulle haitallisia avauksia joka päivä keskimäärin kymmenittäin nämä samat lauseet ilmestyvät aina uudestaan häiritsemään muitten keskusteluita. Parhaassa tapauksessa samat lauseet saattavat ilmestyä jopa useamman kerran poistojen jälkeenkin.
Ei ole kysymys, etteikö Keskustan toimia saisi arvostella, pikemminkin päinvastoin sellaisen antaessa puolueväelle arvokkaita eväitä puolueen kehittämiselle. Olisikohan aika ottaa uudet keinot käyttöön palstan keskustelutason vapauttamiseksi mainitunlaisesta häiriköinnnistä?
Keskustaan pettynyt kiusaaja toimii palstalla
12
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On syytä vihdoinkin ottaa uudet keinot käyttöön.
- AnonyymiUUSI
Eihän tuossa nyt mitään uutta ole.
Kepulaisethan ovat aina olleet ja ovat edelleen todellisia kepuliketkuja. - AnonyymiUUSI
Pian murtuu salausavain ja seuraa tutkinta. Ja sitten ...
- AnonyymiUUSI
Kiusaajan häiriköinti Keskustaa kohtaan on syytä saada päätökseen.
- AnonyymiUUSI
Kannatetaan.
Minkäs takia puoluetta ei saisi häiriköidä.
Apollonkatu komentanut trollinsa mielipidemuokkaukseen?
- AnonyymiUUSI
Kaikki tuki on tässä asiassa annettava Keskustalle.
- AnonyymiUUSI
Kapi sai maitojuna kyydin, kepu isäntien Valiolta. Harmittaahan se kuten kirjoituksissaan haukkuu keskustaa. Katkeraa on.
- AnonyymiUUSI
Minä kin haluai sin maito juna kyydin kepu isäntien Vali olta.
Kyse tässä on vain nyt siitä että maalaiset eivät ymmärrä eroa henkilöistä ja asioista keskustelun välillä.
- AnonyymiUUSI
Kenestä on kyse?
- AnonyymiUUSI
Väyrysen muotokuvankin laittoivat Keskustan toimistolla vessaan. Missä on kohtuus ja kunnioitus vanhaa puolueen mahtitekijää kohtaan? Väyrynen on oikea Keskustalainen ja Kekkoslainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126