mikä
siinä
on syynä? haittaako jos auto kestää?
Läski peugeotkuski vihaa tojotaa
12
85
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinpä, kyllä Pösö kestää painavammallakin kuskilla, mutta Toyota ei.
Onko sulla muuten kaikki hyvin?- AnonyymiUUSI
katoppa peugeot suomi24
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
katoppa peugeot suomi24
Juu, se yksi ja sama hölmö(ehkä sinä) yksikseen kirjoittelee hölmö juttuja. Minä tiedän, tunnen ja olen autojen kanssa tekemisissä, enkä perusta tietoani Suolen juttuihin. Siinä ehkä meidän ero?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se yksi ja sama hölmö(ehkä sinä) yksikseen kirjoittelee hölmö juttuja. Minä tiedän, tunnen ja olen autojen kanssa tekemisissä, enkä perusta tietoani Suolen juttuihin. Siinä ehkä meidän ero?
Sama tyyppi naputtelee osake-palstallakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot ite jokapaikassa
Moktar gubta mainos - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En lue osake palstaa lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Eikö niissä ole jo samat moottorit?
- AnonyymiUUSI
naulan kantaan poika puhuu asiaa!!! kyä se toiijjota proase vaan on hyvä! ja kesstää! ranskan rapeat patongit ne vaan on aivan hirveitä tekeleitä sähkö vikaa sähkö vian perään joka päivä pajalla aamusta iltaan!
- AnonyymiUUSI
Eikö proacessa ole ranskalaiset dieselmoottorit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö proacessa ole ranskalaiset dieselmoottorit
On toyotahan ei osaa tehdä diiseleitä toyotahan myös käyttää bmwn diiseleitä ja todennut erittäin hyväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On toyotahan ei osaa tehdä diiseleitä toyotahan myös käyttää bmwn diiseleitä ja todennut erittäin hyväksi.
Toyotahan käytti ja käyttää bmwn 1,2 turbomoottoria kun ei osaa tuota turbo tekniikkaa .
- AnonyymiUUSI
Proacet tekee PSA siis hyvää ranskalaista tekniikkaa ja kokoamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211381
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884