mikä
siinä
on syynä? haittaako jos auto kestää?
Läski peugeotkuski vihaa tojotaa
26
231
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, kyllä Pösö kestää painavammallakin kuskilla, mutta Toyota ei.
Onko sulla muuten kaikki hyvin?- Anonyymi
katoppa peugeot suomi24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katoppa peugeot suomi24
Juu, se yksi ja sama hölmö(ehkä sinä) yksikseen kirjoittelee hölmö juttuja. Minä tiedän, tunnen ja olen autojen kanssa tekemisissä, enkä perusta tietoani Suolen juttuihin. Siinä ehkä meidän ero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se yksi ja sama hölmö(ehkä sinä) yksikseen kirjoittelee hölmö juttuja. Minä tiedän, tunnen ja olen autojen kanssa tekemisissä, enkä perusta tietoani Suolen juttuihin. Siinä ehkä meidän ero?
Sama tyyppi naputtelee osake-palstallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot ite jokapaikassa
Moktar gubta mainos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue osake palstaa lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue osake palstaa lainkaan.
kirjoitat vain?
- Anonyymi
Eikö niissä ole jo samat moottorit?
- Anonyymi
naulan kantaan poika puhuu asiaa!!! kyä se toiijjota proase vaan on hyvä! ja kesstää! ranskan rapeat patongit ne vaan on aivan hirveitä tekeleitä sähkö vikaa sähkö vian perään joka päivä pajalla aamusta iltaan!
- Anonyymi
Eikö proacessa ole ranskalaiset dieselmoottorit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toyotahan ei osaa tehdä diiseleitä toyotahan myös käyttää bmwn diiseleitä ja todennut erittäin hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toyotahan ei osaa tehdä diiseleitä toyotahan myös käyttää bmwn diiseleitä ja todennut erittäin hyväksi.
Toyotahan käytti ja käyttää bmwn 1,2 turbomoottoria kun ei osaa tuota turbo tekniikkaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eikä ole vaan kaiki on ihka aitioa toijjotaa! vale uutisia on tollaset patonki auto tekniikka mukamas! hah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahan käytti ja käyttää bmwn 1,2 turbomoottoria kun ei osaa tuota turbo tekniikkaa .
koska?
- Anonyymi
Proacet tekee PSA siis hyvää ranskalaista tekniikkaa ja kokoamista.
- Anonyymi
ja ruosteessa pellit kahden vuoden päästä....oktomurske suyynä hih---
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ruosteessa pellit kahden vuoden päästä....oktomurske suyynä hih---
Sinähän se melkoinen älykkö olet.
- Anonyymi
peugeot arvoton vaihtoauto
- Anonyymi
Ranskalaiset autot ja Olkiluoto 3. Mitä yhtäläisyyttä toiminnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seuraavaksi kirjoitat varmaankin Niuvasta?
Sama tyyppi tehnyt vuosikymmenen duunia täällä noiden aiheiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota heti huomenna yhteyttä terveyskeskukseen tarkistaaksesi lääkityksesi, tulee oma elämäsikin paljon helpommaksi.
- Anonyymi
Sinänsä olet oikeassa ettei siitä käytettynä mitään saa. Se hyvä puoli kuitenkin ostajan näkökulmasta ettei maksa kuin kolmanneksen Toyotasta. Paremmat ominaisuudet, halvemmat osat ja vaatii vähemmän korjausta. Uutena arvonaleneman johdosta huonos ostos.
- Anonyymi
kahia ko
- Anonyymi
Tojo ei osaa dieselii tehä siks käyttää Pöson koneita ym eurooppalaista tavaraa päästöt ovat Ongelma 💨🦠hybridi hikeä kuskilla otsalla voi hiukset lähtee
- Anonyymi
peugeot ihramaha
- Anonyymi
Toyotakin käyttää PSA-tekniikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994537- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1092223- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4101931- 1691503
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850