Kiitos juoksumotivaatiosta. 5km menee jo alle puolen tunnin.
Aloin juoksemaan kun jätit minut
18
294
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet ruma mies.
- AnonyymiUUSI
Hienoa eli johonkin juoksutapahtumaan seuraavaksi!
Siellä voit tavata seuraavan unelmasi. - AnonyymiUUSI
Voit juosta tosi kauas
- AnonyymiUUSI
kivakiva. mä en juokse.
- AnonyymiUUSI
Oletkos mies vai nainen?Hyvin tehty.
- AnonyymiUUSI
Mies olen. Naisenahan voisi olla tyytyväinen aikaan kuin aikaan mutta tavoitteena parantaa alle 20min.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen. Naisenahan voisi olla tyytyväinen aikaan kuin aikaan mutta tavoitteena parantaa alle 20min.
Miksi nainen ei muka voisi juosta alle 6 min km.
Vähättelet.
- AnonyymiUUSI
Minä en juokse metriäkään
- AnonyymiUUSI
Sä olet varsinainen forestgump. Hän juoksi aikamoiset matkat ja silläkin oli tarkoitus.
Sitten tokaisi ne kuuluisat sanat:I am tired,I think I
am going home. Muista syödä suklaata välillä. - AnonyymiUUSI
Juoksuja on monenlaista, lyhyttä ja pitkää, yö ja päiväjuoksut.
- AnonyymiUUSI
Miksi 5km. Mä juoksen 10 km ja olen nainen. 😄
- AnonyymiUUSI
Olen vasta aloittanut. Ensin vauhtia sitten vasta pidempää matkaa.
- AnonyymiUUSI
Ei ois tarvinnut karkuun juosta kuitenkaan. 🥺
- AnonyymiUUSI
Mullapa menee puol kilometriä alle viiden tunnin. Olenkohan ylikunnossa?
- AnonyymiUUSI
vttu sä olet hauska
- AnonyymiUUSI
Rollaattorimummo menee sinusta heittämällä ohitse.
- AnonyymiUUSI
Miksi hän jätti sinut?
- AnonyymiUUSI
Kun aloin juoksemaan karkuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108