Kesäkissaa. Hei sinä mukava ja kaunis nainen, omaathan hyvät reidet.
En ajattele ketään tiettyä naista vaan suhtaudun kaikkiin aikuisiin naisiin avoimin mielin.
Laita viestiä mulle asiasta muualla tänään.
Ei enää tämän päivän jälkeen. Vaan tämän päivän jälkeen olen vain ajatuksissani.
Kis kis kis kis kis
Anonyymi-ap
7
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kis kis
- Anonyymi
Tämän päivän jälkeen vetäydyn ajatuksiini ja niinkuin nytkin ja aina tästä eteenpäinkin henkilökohtaiset asiat ja niihin liittyvät jutut ovat vain kaverilleni.
Juttelu, koti, yms ajatukseni yms. - Anonyymi
Kis kis ja hyvää iltapäivää
- Anonyymi
Timolla vientiä riittää...👍
- Anonyymi
Nimi meni hutiin
- Anonyymi
Tämän päivän jälkeenkään en ole missään tekemisissä kuin ystäväni kanssa.
- Anonyymi
Eikä se haittaa vaikka kukaan nainen ei mulle viesti. En ole sitten kenenkään kanssa tekemisissä siltä osin mitä tulee yksityisiin asioihini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349