LOVAARI AVAA PORTIT ILOSAARESSA KLO 18.00 ELI KAKSI TUNTIA AIEMMIN ILMOITETTUA MYÖHEMMIN.
Vaarallinen tuuli siirtää Ilovaarin porttien avausta
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
Portit ovat niin isot, ettei niitä jaksa kovaan vastatuuleen vääntää auki.
- Anonyymi
kello on nyt 21 ja vieläkin tuulee ja sataa. Oli varmaan kiva vaarirokki.
- Anonyymi
Ilovaaria päästiin kuin päästiinkin viettämään – Sää ja muutokset eivät latistaneet tunnelmaa
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8661809
Harmittaako nyt valittajia??? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilovaaria päästiin kuin päästiinkin viettämään – Sää ja muutokset eivät latistaneet tunnelmaa
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8661809
Harmittaako nyt valittajia??? :DEi harmita. Ihan hyvä keli moiselle rokille. Satoi ja kova tuuli vei äänet pois kaupungista.
Tällä kertaa ei kuulunut häiritsevää meteliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita. Ihan hyvä keli moiselle rokille. Satoi ja kova tuuli vei äänet pois kaupungista.
Tällä kertaa ei kuulunut häiritsevää meteliä.Nyt se ääni ja meteli on pientä verrattuna tulevaan Ilosaarirokkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se ääni ja meteli on pientä verrattuna tulevaan Ilosaarirokkiin.
Toivotaan siihen sitten uutta myrskyä, paljon kovempaa, rakeita, ukkosta, trombeja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan siihen sitten uutta myrskyä, paljon kovempaa, rakeita, ukkosta, trombeja...
Ei tule :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule :)
Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato...
- Anonyymi
Oli sää mikä oli, niin tänään tiedossa myös "iskärokkia".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354483- 553085
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472981- 302773
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382369
- 62140
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542115Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703