Kun teit mitä teit, sinä usein tiesit mitä teit.
Mitä teit minulle, sitä et tiennyt miksi sen teit.
Yllätyithän siitä itsekin kun menetit kontrolin itseesi.
Ehkä jokin hajoitti sen, minkä olit rakentanut.
Mursi sen, minkä suojissa lymyilit.
Pääsi sinne, jonne muut eivät päässeet.
:/
Nainen, et tiennyt silloin, mutta nyt tiedät
11
388
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olisi pitänyt koskaan tavata sua.
- Anonyymi
Miksi sitten tapasit?
:/
- Anonyymi
Ei ne sanat, vaan se voima.
Sanat ovat kuin puku, ne riisutaan ja mikä niiden sisältä löytyy, se merkitsee.
Kuin loitsu jota loitsitaan,
sanoja ne ovat vaan,
kuin käsky joka annetaan,
niillä voimaa kannetaan.
Ei niillä mitään valtaa saa,
ei pysty mitään muuttamaan,
vain voima siinä merkitsee,
sijoiltaan vuoretkin siirtelee.
:/ - Anonyymi
Eli nainen ei saa rakentaa suojamuuria itselleen, koska tuo loukkaa miestä?!
Mitähän iloa mies siitä saa jos nainen kaikesta huolimatta joutuu sen hajonneen palapelin kasaamaan yksin, koska mies oli sitä mieltä, että se on hyvä juttu ja halusi lähteä mukaan, mutta sen jälkeen tuli joku oli sitä mieltä, että HÄN EI HYVÄKSY vaikka HÄN EI EDES TIENNYT KOKO ASIASTA MITÄÄN.
Pitääkö hänen TEKONSA HYVÄKSYÄ, koska hän on omasta mielestään KAUNIS SEKÄ TÄYDELLINEN NAINEN JOKA SAA PÄÄTTÄÄ ASIOISTA JOISTA HÄN EI TIEDÄ MITÄÄN, mutta hän voi sanoa, että : SE OLI VAHINKO JA MINÄ LUULIN, ETTÄ MINUN PITÄÄ LÄHTEÄ, KOSKA MINÄ OLIN VESSASSA SOITTAMASSA PILLU-PUHELIMELLA...- Anonyymi
TUNTUKO HYVÄLTÄ NO TUNTUHAN SE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUNTUKO HYVÄLTÄ NO TUNTUHAN SE
KYLLÄ VARMAAN HÄNESTÄ TUNTUI HYVÄLTÄ SOITELLA TYÖAJALLA VALTION PIIKKIIN VESSASSA PILLU-PUHELIMELLA, KUN KAIKKI TOISET OLIVAT TYÖPALAVERISSA ODOTTAMASSA MITEN TOIMITAAN.
KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANGIT JA HEIDÄN VANKILAAN VIENNIT EIVÄT OLE EDES YHDENVERTAISIA RIKOKSESTA PIDÄTETTYJEN KANSSA.
TUOSSA OLI SENTÄÄN HYVÄ MAHDOLLISUUS HOITAA TEHTÄVÄ NIIN, KUIN KUULUU.
ONNEKSI OLI SENTÄÄN KAUNIS NAINEN JOKA PÄÄTTI, ETTÄ NAISET OVAT KAUNIITA JA HÄN PÄÄTTÄÄ KAIKKIEN NAISTEN PUOLESTA.
ELI MEITÄ RUMIA TURJAKKEITA OLI ENEMMÄNKIN JA KAUNIS NAINEN EI SAANUTKAAN PÄÄTTÄÄ KAIKKIEN PUOLESTA VAIKKA HÄN ANTOI YMMÄRTÄÄ NOIN.
- Anonyymi
Oot harvinaisen raskas ja mä en aio kuulua sun elämään,siis millään tasolla. Ikinä
- Anonyymi
Sinun kohdallasi kadun sanojani.
Sinä vahlehtelit
Luulin edes mulla olis ollut
Edes hetken onnea ja rakkauttakin
mutta valheesi vei sen pois minulta
Mutten niiinä hetkinä kun yksi
Naisen ja lasten hakaaja kuoli.
Tiedän tehneeni oikein
Vaikka se onkin tuhonnut minut ja koko elämäni
että olin sankari ja oikeudenmukainen
Ja korkean moraalin omaaja silloin kun piti olls
Enkä minun vuokseni tehtyä
itsemurhia mies
Mutta sinä puistatat ja inhotat nyt .
Olisin halunnut rakastaa ja tulla rakastetuksi edes
kerran elämässä
Mut sinä et sitä suonut .
Ei Jumala ... Eikä universumi .
Toivon että tajuan olla palasmatta
maapallolle sen jälkeen kaikki on ohi
En elä elämää millaisen halusin
Kärsin joka päivä ...
Sinä taas nautit mitä teit
Yksin tai seirassa..
Sinä halusit aina vain tuhota minut .
Mutta nyt näkemiin
Emme puhu enää
Naiselta Miehelle - Anonyymi
En mä tehnyt sulle yhtään mitään pahaa.
No ehkä tuli sanottua muutaman kerran jotain mikä loukkas sua, mutta tiiät et en olis sanonut mikäli en olis tuntenut että sä loukkaat mua.
Mut.....- Anonyymi
Ei millään mitään merkitystä enää oo.
Ei merkitystä, ei väliä eikä syytä tai tarkoitusta.
Ei millään........
- Anonyymi
Joo, noin mulle kävi hänen kanssa useaan kertaan, mä vaan tein hetkessä jotain jonka "järkevyys" selveni vasta myöhemmin, et hei niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991