Nyt on ilon ja onnen päivä niinku appiukko Tuura sanoi. Yle kertoo että on myönnetty 280 karhunkaatolupaa ja valtaosa niistä itä-Suomeen. Nyt pakataan tussarit land kruiseriin ja lähdetään tekemään karhuista ihmisarkoja tappamalla ne. Jospa tuo pahin kutka nyt hellittäisi ja rauha on maassa kun luonnossa ei näy niin paljon eläimiä.
Lieksan metsästäjät pääsevät paukuttelemaan
8
162
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksalaiset metsästäjät ajelee vanhoilla subaruilla ja dacioilla. Tussarit on korvattu myrkkysyöteillä
- Anonyymi
En ymmärrä miksi vaikeroivat niin murheellisina Lieksan lehdessä periksi ei anneta nyt saivat mitä halusivat
- Anonyymi
Alkoiko taas ituhipin uusi yksinpuhelu, kun kukaan ei meinaa vastailla? Kysy ja keksi aina vastaus, niin seurataan.😁😂🤣🤣 Hihhii!😁😂😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoiko taas ituhipin uusi yksinpuhelu, kun kukaan ei meinaa vastailla? Kysy ja keksi aina vastaus, niin seurataan.😁😂🤣🤣 Hihhii!😁😂😀😀
Ja tieto perustuu mihin?
Etkö ole saanut persettä muilta, kuin metsästäjiltä?
Vai etkö ole saanut persettä keneltäkään?
- Anonyymi
Karhuista ei ole kohtuutonta vahinkoa tai haittaa ollut. Ei ne pääse mihkään karhujahtiin.
- Anonyymi
Juu ei niitä köttelön oluenhaku reissulla reunatieltä muskottiin ole sitten näkynyt niin eihän niitä voi muuallakaan silloin mitenkään olla.
- Anonyymi
Lieksan alueella karhujen aiheuttama uhka ja vahingot eivät ole todellinen ja akuutti. Olen asunut ikäni maaseudulla ja kasvattanut lapseni maalla ja karhujen ja susien liikkeet ovat pysyneet normaali puitteissa. Ei ikinä ole ollut pelkoa luontoa kohtaan ja ei tule olemaan kun osaa lukea luontoa terveellä järjellä.
- AnonyymiUUSI
Karhunmetsästys on hieno homma! Kiitos Essayah!
Toivottavasti karhut lähtevät pois raapimasta mökin hirsiä ja särkemästi vesipumppuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797