Yle:
”Mikään raha ei tuo mun siskoa takaisin” – Valkeakoskella murhatun tytön perhe ei usko saavansa euroakaan korvauksia
Valkeakoskella viime vuonna surmatun tytön omaisille hovin perjantainen tuomio on eräänlainen helpotus. Heille on määrätty kärsimyskorvauksia, joita he eivät usko saavansa.
Kommentti:
Korvauksien maksamisesta voi sanoa, kuten meidän mummo ennen, että paskallako se Taavetti linkkuveitsen ostaa.
"PASKALLAKO SE TAAVETTI LINKKUVEITSEN OSTAA..."
Anonyymi-ap
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisilta persaukisilta hamppareilta koskaan mitään korvauksia saa.
Ne pitäisi muuntaa vankeudella korvattaviksi, ja vankeusaikana tuomitun pitäisi tehdä valvottua, hyödyllistä työtä valtiolle, joka vastaavasti maksaisi korvauksia uhrien omaisille.- Anonyymi
Sen hyödyllisen työn pitäisi olla konkreettista, rahassa mitattavissa olevaa työtä, pakkotyötä vaikka pallo jalassa.
- Anonyymi
Osanottoni Vendin omaisille, ja kiitos hovioikeudelle, joka piti elinkautistuomion voimassa.
- Anonyymi
Vendn omaisille voimia elämässä eteenpäin 🙏❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354563- 553145
- 302853
- 552748
- 62360
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151569
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71474