Kannattaako Iisalmeen muuttaa, Minkälaista siellä on?
Muutto Iisalmeen?
24
544
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa! Täällä on pienen kaupungin elämää.
Jokainen muokkaa elämänsä niin kuin haluaa. - Anonyymi
Paska paikka vältä.
- Anonyymi
Perustele!
- Anonyymi
Kannattaa.
Paitsi rikollisia tai hörhelöitä ei kaivata.- Anonyymi
Tervetuloa ihmeiden Iisalmeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa ihmeiden Iisalmeen!
💪💪👍👍
- Anonyymi
Voit muuttaa, jos kestät kateellisia savolaisia. Ja jos et vaan aio järjestää jotain äänekästä kesätapahtuma. Koivukujalla voit astella hyvin hiljaa taiteesta nauttien.
- Anonyymi
Ийсалми хороший город
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Jotenkin Iisalmi vaikuttaa paremmalle paikalle kun sen ympärillä olevat.Kiuru on kyllä jees sekin.Kuopiosta tultaes pari muuttujaa täysin veemäisiä paikkakuntia .Itse Kuopio ei.Iisalmi tykkään..Kyllä iisalmes vois asuu,oon kesäasukki ja tykännyt
- Anonyymi
Kyllä Iisalmeen kannattaa muuttaa, täällä on paljon savonkieltä puhuvia immeisiä.
Savolaiset on lupsakoita, ei tyhjästä riitele, korkeintaan keskenään ja silloinkaan
ei ihantosissaan. Kuuntele ensiks you-tupesta Iisalmen Valssi. jossa Iisalamee on
kehuttu ja muuta sitten. - Anonyymi
En suosittele, aluksi ihmiset tuntuvat olevan hyvinkin kiinnostuneita kuka olet ja mistä tulet, mutta kun kerrot itsestäsi ja sattuu vielä että sulla on asiat hyvin niin kateus iskee , siihen loppuu kuuntelu ja ystävällisyys. Ja älä ainakaan kerro itsestäsi mitään henkilökohtaista, se leviää kyllä. Äläkä muuta keskustaan, siellä on semmonen ralli päällä öisin kesät talvet että et sen jälkeen rauhallista yötä saa nukuttua. Ja eihän siellä ole mitään muuta kuin kateellisia ihmisiä. Oikein Ihmeiden Iisalmi tosiaan.
- Anonyymi
Tuota rallia on kaupungin ja kylien keskustoissa ihan kaikkialla.
Tuo sama laulu kateellisista ja uteliaista ihan kaikkien paikkakuntien palstoilla.
- Anonyymi
Tervetuloa Iisalmeen pysyvästi,minä tulin jo juhannuksen jälkeen,nyt on hyvä olla,voin pyöräillä väljästi kauempanakin ja todeta Iisalmen kauneus,palveluja on myös tarpeeksi.
Tuommoiset negatiiviset kommentit voit jättää huomioimatta,sinä itse tiedät oleillessa täällä mikä on totuus.
Kaikkialla on negatiivisia puolia ,täydellistä paikkaa ei löydy maan päältä.
Tervetuloa !!! - Anonyymi
Hyvä on olla Iisalmessa, totean reilun kymmenen vuoden kokemuksella.
Perusteena: Sopivan pieni kaupunki jossa hyvät päivittäispalvelut. Liikuntapaikkoja niin ulkona kuin sisätiloissa sekä muita harrastusmahdollisuuksia mm. kansalaisopistossa ym. Vesistön äärellä voi katsella kaunista luontoa ja pistäytyä välillä torilla. Hyvät liikenneyhteydet ja julkisilla pääsee kätevästi vaikka Kuopioon joko junalla tai bussilla eikä lento-kenttäkään ole kaukana.
Toki joissakin asioissa on toivomisen varaa kuten lääkäriin pääsyssä, pyöräteiden kunnossa, viikonlopun paikallisliikenteessä yms.
Iisalmelaiset ovat ystävällisiä ja lupsakoita vaikka joka paikassahan sekaan mahtuu monenlaista yksilöä.- Anonyymi
Kesäkaupunkina menettele just ja just, muuten kuihtunut vuosi vuodelta. Osa valittaa kun ei oo mitään ja sit kun joku perustaa jotain niin sekään ei ole osalle hyvä kun tulee melua yms yms. Tämä kaupunki on tullut meluhysteeriseksi että oikein jo huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkaupunkina menettele just ja just, muuten kuihtunut vuosi vuodelta. Osa valittaa kun ei oo mitään ja sit kun joku perustaa jotain niin sekään ei ole osalle hyvä kun tulee melua yms yms. Tämä kaupunki on tullut meluhysteeriseksi että oikein jo huvittaa.
Älä valita koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valita koko ajan.
Totuus kirpaisee. Kuihtunut mikä kuihtunut.
- Anonyymi
Iisalami on hyvä paekka olla ja möllöttee.
- Anonyymi
Täydellistä ei ole olemassakaan, mutta hyvä on Iisalmessa elää ja olla. Tervetuloa! 🙂
- Anonyymi
Täydellistä ei ole mutta Iisalmi on aika lähellä
- Anonyymi
Iisalmessa on niin sanotusti ostajan markkinat asunnoille - varsinkin 1950-70 -luvuilla rakennetuille omakotitaloille, olivatpa ne peruskorjattuja tai eivät. Edullisia neliöitä riittää mistä valita, ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja talokaupoille!
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa.
- Anonyymi
Ajatella, jos joku, ihan kuka tahansa, asuu tai muuttaa paikkakunnalle jossa ei juurikaan mikään kukoista tai kehity niin voi kehua asuvansa ihmeiden Iisalmessa. Kannattaahan jo senkin takia asua kyseisessä paikassa. LOL.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751