Ikävä tilanne vatsa murisee ja olo alkaa olla hutero kun ei ole ruokaa. Pircalla ja ponus sätkällä on tässä menty jo viikko. Mikä neuvoksi? 🫤
Nälkä kurnii mutta rahaa ruokaan ei ole
15
188
Vastaukset
- Anonyymi
2 asiaa ku jätät pois, riittää rahaa ruokaan.
- Anonyymi
Mistä 2 asiasta nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Kannataa siirtyä tuplapukkiin, se on tuhtia ja ruokaisaa! Ei tule nälkä kun nauttii pukkia.
- Anonyymi
Asintuntijan puhetta ☝️
- Anonyymi
Bock-olut kehitettiin saksalaisessa luostarissa keskiajalla paaston ajan juomaksi, koska se on energiapitoista ja ravitsevaa. ☝️🤓
- Anonyymi
Sipuliteemakkara pitää nälän poissa. Juoksumetodilla hankittuna se on myös verrattoman edullista
- Anonyymi
Vihreitten ja vasemmisto politikkojen luvalla saat varastaa kaupasta ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreitten ja vasemmisto politikkojen luvalla saat varastaa kaupasta ruokaa.
Nyt tuli kiire kauppaan 🚴♀️⛷️
- AnonyymiUUSI
Menet sosiaalitoimistoon kuten mustat mamut , kerrot tilanteesi niin saat ns ruokalapun, jolla saat ostaa ainoastaan ruokaa.
Itse olen saanut sossusta ruokalapun 3 kertaa elämän varrella.
Nuorempana ajoin kolarin eikä ollut tuloja niin sossu auttoi.
Toisen kerran kun tuli avioero niin ryyppäsin 3kk ja oli lopulta kova nälkä. Sossusta sain ruokalapun viikon ruokaosoksiin.
Kolmannen kerran turvauduin sossuun kun oma yritys meni konkkaan ja olin silloin jo 56 vuotias. Rahaa ei ollut yhtään eikä työttömyysturvaa myönnetty kun olin yrittäjän nimissä. Kuukauden sain sossusta ruokalappuja kunnes työllistyin .- AnonyymiUUSI
Ei nälkä mitään, kunhan vain ei jano pääse yllättämään.😉
- AnonyymiUUSI
Nyt sossuun ei pääse ennen kuin on hakenut kelalta ja saanut kieltävän vastauksen? Siinä kerkiää jo useampaan kertaan kuolla nälkään ennen kuin pääsee sossuun?
- AnonyymiUUSI
Keitä perunoita, niitä voi nakella useamman, voisilmän kanssa.
- AnonyymiUUSI
Mistä niitä voisilmiä saa?
- AnonyymiUUSI
Nurmeksessa ihania ja tukevia yh voisilmä naisia 😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nurmeksessa ihania ja tukevia yh voisilmä naisia 😍
Nyt tuli kiire nurmekseen 🚴♀️👩🦯
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797