Tällä palstalla on jo 12 vuoden ajan, ehkä kauemminkin, ollut legendaa siitä että sontikset ovat hyperseksuaaleja, jotka juoksevat jokaisen karvaisen ripulia rätisevän reijän kimppuun.
Mikään ei kuitenkaan voisi olla kauempana todellisuudesta. Oikeasti alkoholi hillitsee homoja hyvin herkästi. Sontikset ovat herkkiä, lapsenomaisia ihmettelijöitä, joiden ensisijainen tarve onkin humaltua, ei harrastaa seksiä.
Sontiksen seksuaalinen suuntautuminen
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täällä palstalla säännölisesti tulee homouteen vivahteikkata viestejä, joten me naiset mökillä katsomme jotain muuta juttua.
- Anonyymi
No ei tämä muuten, mutta täällä on tämä yksi tyyppi joka on lähes joka päivä julkaissut täällä jotain sontakiimaan viittaavaa. Jos viikon on poissa, voidaan päätellä että hän on käväissyt katkolla tai lataamolla!
Ei auta edes vailla täällä ei juuri ketään edes käy, rikkinäinen levysoitin vain jauhaa samaa niin kauan kuin virta on päällä.
Luultavasti ei edes oikea sontis, sillä menoa on jatkunut jo 12 vuotta ja meininki yltyy vain!- Anonyymi
Kyllä se meno näillä (miehellänikin) jatkuu sen 20vuotta ja siinä kokoajan kyllä pää pehmenee.
- Anonyymi
Antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan ei mene liiallisuuksiin.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samanmielinen. Vain IPAolut saa minut hyvin seksuaaliseksi. Muutoin ryypätessä kiinnostus katoaa.
- Anonyymi
Mutta kun minä niin pidän ripulireiästä. Se on liukas joten sinne uppoaa kikuli helposti ja tuoksu tuo mieleen lapsuuteni kesät jolloin työskentelin apupoikana sikalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837