Sontiksen seksuaalinen suuntautuminen

Anonyymi-ap

Tällä palstalla on jo 12 vuoden ajan, ehkä kauemminkin, ollut legendaa siitä että sontikset ovat hyperseksuaaleja, jotka juoksevat jokaisen karvaisen ripulia rätisevän reijän kimppuun.

Mikään ei kuitenkaan voisi olla kauempana todellisuudesta. Oikeasti alkoholi hillitsee homoja hyvin herkästi. Sontikset ovat herkkiä, lapsenomaisia ihmettelijöitä, joiden ensisijainen tarve onkin humaltua, ei harrastaa seksiä.

7

196

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä täällä palstalla säännölisesti tulee homouteen vivahteikkata viestejä, joten me naiset mökillä katsomme jotain muuta juttua.

• Anonyymi

No ei tämä muuten, mutta täällä on tämä yksi tyyppi joka on lähes joka päivä julkaissut täällä jotain sontakiimaan viittaavaa. Jos viikon on poissa, voidaan päätellä että hän on käväissyt katkolla tai lataamolla!

Ei auta edes vailla täällä ei juuri ketään edes käy, rikkinäinen levysoitin vain jauhaa samaa niin kauan kuin virta on päällä.

Luultavasti ei edes oikea sontis, sillä menoa on jatkunut jo 12 vuotta ja meininki yltyy vain!

• Anonyymi

Kyllä se meno näillä (miehellänikin) jatkuu sen 20vuotta ja siinä kokoajan kyllä pää pehmenee.

• Anonyymi

Antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan ei mene liiallisuuksiin.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samanmielinen. Vain IPAolut saa minut hyvin seksuaaliseksi. Muutoin ryypätessä kiinnostus katoaa.

• Anonyymi

Mutta kun minä niin pidän ripulireiästä. Se on liukas joten sinne uppoaa kikuli helposti ja tuoksu tuo mieleen lapsuuteni kesät jolloin työskentelin apupoikana sikalassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      205
      2177
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      50
      842
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      115
      717
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe