Syitä miksi saan usein pakit

Anonyymi-ap

Aina sama kaava toistuu mulla, eka mies on kiinnostunut ja sitä jatkuu 2 vkosta sinne puoli vuotta kunnes todetaan ei ole kipinää, en halua sun kanssa olla muuta ku kaveri.
Mitä syitä mahdollisesti voisi olla. Tuskin olen rumakaan, ku kerta halutaan suhdetta.
Ja luonteessani ei oo mitään huonoa.

26

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin ei olla lapsellisia niin jos silmissä vaatii silmälwikkauksia silmälasit yhden hinnalla lapsellista.

• Anonyymi

Nyt on paikallaan tehdä syväluotaava analyysi itsestäsi. Mikä on se juttu joka sammuttaa mielenkiinnon. Sellainen on, sun pitää de oivaltaa. Miehet eivät ehkä osaa sanoa mikä se on, se on jotain mikä tuntuu. Ala penkomaan nainen.

• Anonyymi

Olet luultavasti liian tylsä, liian tasainen jne. Miehille pitää olla vauhtia ja vaarallisia tilanteita, nainen, joka on helvetin hankala ja kehittä ukolle jatkuvasti viihdykettä. Miehet pääsääntöisesti ovat hyvin nopeasti kyllästyviä pikkulapsia. Poikkeuksiakin toki on, mutta ne ovat harvinaisia.

• Anonyymi

Mitä hankalampi nainen sitä suurempi kysyntä.Hyvä piIIu vielä niin koukkuun jää

• Anonyymi

Tuo on todella huomattu. Mitä dramaattisempi ja hankalampi naisyksilö, niin sitä sitkeämmin miehet roikkuvat sellaisen kanssa, usein jopa monikossa ja toisistaan tietoisina.

• Mihin suhdetta tarvit? Eli ootko mitä ikäluokkaa, perheen perustus mielessä?

Ainakin itellä, kun ikääkin jo sen verran, ettei mitään muksuja enää synny. Ja usein aattelee, että suhde ois kiva. Viimeks keväällä sitä täällä hehkutin. Mutta sitten kun asiaa syvemmin aattelee, niin jaksaisko sitä kuitenkaan puolta vuotta pitempään tai ees sitä kahta viikkoo? Kuitenkin on kaikenlaista menoo ja työkin vaatii oman energiansa. Onko nyky yhteiskunnassa enää tilaa suhteille? Siis muillekin kuin työsuhteelle.

• Anonyymi

Sanoit, että mies on kiinnostunut, entä sinä? Minkälainen alku on, tinder?

• Anonyymi

olen mies ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että jos pariskunnalla ei ole yhteistä mielenkiinnon kohdetta/kohteita sek••n lisäksi, suhde ei kestä "arkea" pitkän aikaa...

• Anonyymi

Vasta 30 vuotta yhdessä noin mennen. Ei minua kiinnosta sen harrasteet eikä sitä minun.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta 30 vuotta yhdessä noin mennen. Ei minua kiinnosta sen harrasteet eikä sitä minun.

Ainakin noin olis tosi tylsä suhde, että mielummin ilman sitten.

• Anonyymi

Lasketaanko yhteiseksi mielenkiinnon kohteeksi reipas asuntolaina ja muutama muksu? Siinä on kuules Sellanen liima suhteelle että nalkissa oot se 30 vuotta vähintään.

• Anonyymi

Samassa tilanteessa olin itsekin, sitten lähdin Aasiaan pariksi vuodeksi. Kaikki sujui helposti.

• Anonyymi

Mahdollisia syitä, haju, liikaa meikkiä, täysin tumpelo ei osaa keittää vettä polttamatta sitä pohjaan, jättää jääkaapin auki, mummomaiset vaatteet, liian laiha tai lihava, kasvissyöjä, viherpeippo, feministi, kadottaa tavaroita, kolhii autoa jatkuvasti, laskuja kertyy,

• Anonyymi

Mä kolhin autoa tasan niin kauan, kun olin narsistin kanssa yhdessä. Olin vast'ikään saanut kortin, ei tuhatta ajokilometriä edes alla. Mutta koska olin huono kuski ja kaiken kaikkiaan pska ämmä, niin sitten osui välillä. 'Minä järjestin sulle auton alle ja sitten sä teet noin.' Jälkikäteen tajusin, että eihän siinä autossa toiminut jarrut ja sitten liu'uin kohtalaisen pitkän matkan sadesäällä sen edessä olevan perseeseen kevyesti, siellä autoletkassa.

Olin täysin alaspainettu harmaa hiirulainen, joka pyysi lähinnä anteeksi olemassaoloaan. Kiusaaminen oli kokoaikaista ja mulla ei ollut voimia, eikä ymmärrystä häipyä siitä pois aiemmin. Oli siinä pari taukoa, ennen lopullista eroa. Pahemmaksi meni vaan, kun uudelleen suostui yrittämään.

Eron jälkeen sain itseluottamukseni takaisin ja loppui vähän eron jälkeen liikennetöppäilytkin. Vaikka kyllä se kiusaaminen jatkui joillain tavoin edelleen. Lapsen kautta lähinnä. Tuollaiset olennot ei mieti sitä, millä tavoin vahingoittavat omaa lastaan, janoavat vain kostoa tultuaan jätetyksi.

Ihmisten hyvyys? Suomalaisten miesten hyvyys?

Mitä mieltä?

• Anonyymi

uutisissa niin tuo ongelma koejttava kun reahalla wi saaq laaruia

• Anonyymi

No jos rehellisen vastauksen haluat niin et ole muuta kuin REIKÄ HEILLE. Et mitään Muuta

• "Tuskin olen rumakaan, ku kerta halutaan suhdetta.
      Ja luonteessani ei oo mitään huonoa."

Jos noin, niin olet maailmanhistorian ensimmäinen ihminen, joka kykenee arvioimaan itseään täydellisen objektiivisesti ja olemaan myös oikeassa arvioinnissaan. Ja tämä ei ollut vittuilua, vaan looginen toteamus.

• Anonyymi

Älä kiusaa surullista ihmispoloa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kiusaa surullista ihmispoloa.

>simiti<

Ei se ollut kiusaamista, vaan fakta. Toistaiseksi maailmaan ei ole syntynyt yhtäkään ihmistä, joka olisi todistettavasti osannut arvioida omaa itseään täydellisen objektiivisesti. Ei yhtäkään todistettavaa tapausta. Mutta aloittaja saattaa olla ensimmäinen, tosin historia ei anna sille kovinkaan suurta todennäköisyyttä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei se ollut kiusaamista, vaan fakta. Toistaiseksi maailmaan ei ole syntynyt yhtäkään ihmistä, joka olisi todistettavasti osannut arvioida omaa itseään täydellisen objektiivisesti. Ei yhtäkään todistettavaa tapausta. Mutta aloittaja saattaa olla ensimmäinen, tosin historia ei anna sille kovinkaan suurta todennäköisyyttä.

Esität pikkumies vähän fiksumpaa mitä oletkaan. Don sekopåå

• Anonyymi kirjoitti:

Esität pikkumies vähän fiksumpaa mitä oletkaan. Don sekopåå

On aina mukavaa nähdä, kuinka joltain uunolta kyrvähtää jengat vain siksi, että joku latelee puhdasta logiikkaa pöytään.

• Anonyymi

Sinä vain yksinkertaisesti syöt treffeillä liian huonosti. Totuushan on, että tie meidän miesten sydämeen liittyy hyvin vahvasti vatsantäytteeseen.

Mutta ollos huoleti, ovat kuitenkin vielä hengissä. Silloin mua vähän harmitti, kun Katja-vainaa kuoli.

>simiti<

• Anonyymi

Minä taas ihmettelen, mikä mussa jaksaa aina vaan kiinnostaa.

Olen vanha, ruma, tyhmä ja köyhä, ja luonnekin ihan mitä sattuu.

xLiner

• Anonyymi

No nyt on itsetunto Suomalaisella tasolla. Kyllä mun mielestä sulla on älykkäitä(kin) juttuja täällä sinkkulassa.

>simiti<

• Anonyymi

Ette ole olleet yhtään samalla taajuudella. Valitse vähän tarkemmin kenen kanssa alat olee...

- Sheena

• Anonyymi

Minä TIEDÄN syyn!

Se kaikkein ihanin mies ei vielä ole tullut elämääsi.

Kun hän tulee, kiität mielessäsi kaikkia aikaisempia miehiä heidän pakeistaan. 😄

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe