Kertokaa minulle jo vuosia bi-henkiseksi tunteneelle ikäihmiselle, miten peräsuoli saadaan puhtaaksi ennen panoa. Olen jo vuosia hyvästä heteroaviliitostani huolimatta tuntenut "vanhuusvuosillani" vetovoimaa myös miehiin. Pari kertaa olen päässyt jo pikaisiin suihiottoihin, ei muuta. Kokeilunhalua löytyisi kyllä paljon pitemmällekin. Jos vielä sattuu tulemmaan eteen tilaisuus oikeaan aktiin, toivoisin sen olevan "ei ruskea". Kertokaahyvät keinot siisteydelle.
Hygienia miesten kesken
2
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ahaa niin on nyt tuntemukset siellä herralla?
Eihän se mikään seksin muoto katso ikää ja muuta jos se kiinnostaa ja kaikki sen muodot ovat silloin sallittua jos nauttii ja molemmat tykkää.
Ymmärränkö oikein anaaliseksi miehen kanssa kiinnostaa?
Jos olet tällöin se ns. aktiivisempi joka haluaa yhtyä kaveriin?
Kysyt miten se hygienia hoituu siinä yhteydessä.
Anaaliaan antavan tulee valmistautua että pesee eli huuhtelee suoltaan perusteellisesti myös syvemmälle käsisuihku on siinä hyvä apu yhdyntään jo hyvissä ajoin jos mahdollista.
Mikään ei estä myös "panomiestä" käyttämästä kondomia, kos kokee sen olevan tässä apuna myös.
Tärkeää muistaa liukasteet, joka auttaa peniksen sisään menossa ja antaa samalla molemmille hyvän tunteen.
Ja mitä kookkaampi kaverin kalu sen paremmin liukastusta olisi hyvä olla, = liukuvoide ( saa jo melkein mistä kaupasta vaan, kuten liukuvoiteitakin.
Panevalle joka on kokenut nainteja naisten kanssa tämä ei ole sen kummempas, mutta se sukupuoli ja molempien nautinto on tärkeintä.
Oletko miettinyt minkä tyyppinen kaveri sua kiihottaa?
Mitä ikää mahdat olla ja missäpäin?
Mulle sopii ja kiinnostaa varttuneempi kookaskin mies ( pitkä meinaan) ja vaikka ukm. tyyppi on ok. jne. En ole nuori enää itsekään, ja asun pks:lla.
🤪👌. - AnonyymiUUSI
Työnnä löylykauha perseesees kurppa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842