Hygienia miesten kesken

Anonyymi-ap

Kertokaa minulle jo vuosia bi-henkiseksi tunteneelle ikäihmiselle, miten peräsuoli saadaan puhtaaksi ennen panoa. Olen jo vuosia hyvästä heteroaviliitostani huolimatta tuntenut "vanhuusvuosillani" vetovoimaa myös miehiin. Pari kertaa olen päässyt jo pikaisiin suihiottoihin, ei muuta. Kokeilunhalua löytyisi kyllä paljon pitemmällekin. Jos vielä sattuu tulemmaan eteen tilaisuus oikeaan aktiin, toivoisin sen olevan "ei ruskea". Kertokaahyvät keinot siisteydelle.

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ahaa niin on nyt tuntemukset siellä herralla?
      Eihän se mikään seksin muoto katso ikää ja muuta jos se kiinnostaa ja kaikki sen muodot ovat silloin sallittua jos nauttii ja molemmat tykkää.
      Ymmärränkö oikein anaaliseksi miehen kanssa kiinnostaa?
      Jos olet tällöin se ns. aktiivisempi joka haluaa yhtyä kaveriin?
      Kysyt miten se hygienia hoituu siinä yhteydessä.
      Anaaliaan antavan tulee valmistautua että pesee eli huuhtelee suoltaan perusteellisesti myös syvemmälle käsisuihku on siinä hyvä apu yhdyntään jo hyvissä ajoin jos mahdollista.

Mikään ei estä myös "panomiestä" käyttämästä kondomia, kos kokee sen olevan tässä apuna myös.
      Tärkeää muistaa liukasteet, joka auttaa peniksen sisään menossa ja antaa samalla molemmille hyvän tunteen.
      Ja mitä kookkaampi kaverin kalu sen paremmin liukastusta olisi hyvä olla, = liukuvoide ( saa jo melkein mistä kaupasta vaan, kuten liukuvoiteitakin.

Panevalle joka on kokenut nainteja naisten kanssa tämä ei ole sen kummempas, mutta se sukupuoli ja molempien nautinto on tärkeintä.

Oletko miettinyt minkä tyyppinen kaveri sua kiihottaa?
      Mitä ikää mahdat olla ja missäpäin?
      Mulle sopii ja kiinnostaa varttuneempi kookaskin mies ( pitkä meinaan) ja vaikka ukm. tyyppi on ok. jne. En ole nuori enää itsekään, ja asun pks:lla.

🤪👌.

• Anonyymi
      UUSI

Työnnä löylykauha perseesees kurppa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      870
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe