Tällaiseen. Poistun nyt palstalta. Jos sulla on asiaa toivoisin että kerrot sen irl suoraan. Miehelle
En jaksa tuhlata aikaa
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi etten ole aikasi arvoinen. Haluaisin kuitenkin kertoa että rakastan sinua...
- Anonyymi
Ihan palstalle tulit tuon kertomaan ilman tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan palstalle tulit tuon kertomaan ilman tunnisteita?
Minä tunnistin ilman trunnisteita ja olen helpottunut
- Anonyymi
Hienoa että sinä kerrot asiat näin suoraan.
- Anonyymi
Suora ihminen on laulun arvoinen vaikka arkussa makais
- Anonyymi
Sorry! 🖕🖕🖕🖕🖕
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19004122/ikava-sua-rakas!
Minä kirjoitin taas sinulle kauniin aloituksen missä ikävöin ja toivotin hyvää mieltä sinulle. Raastava ikävä tuntui sydämen pohjassa asti, kun ajattelin sinua. Mutta taas kerran onnistuit pilaamaan ilkeydellä ja pahansuopaisuudella päiväni / viikonlopun. Kiitos siitä taas kerran. Purkaa kaikki sh*tti vaan mun päälle, jos helpottaa. Mikä sua oikeen risoo??
Minulta mieheltä vattumaiselle naiselle.- Anonyymi
Mistä tarkemmin tekstissä otit itseesi? Puhut naisesta alentavasti.
- Anonyymi
hahaa... tämä oli hyvä...
- Anonyymi
Sinä et vaimoasi jättänyt vaikka valehtelit että erossa olette ja etsit asuntoa. Kun lähdit "salille" tulitkin luokseni...paljasti sen että et ole eroamassakaan. Olisit voinut fiksummin hoitaa tämänkin asian. Annoit puoli vuotta turhaa toivoa ja puhuit kuin olisin kuulunut sinun tulevaisuutesi...satutit rikkinäisiä.
Sitten ghostasit ja poistunut kaikesta meidän yhteisestä...jätit minut yksin ilman selitystä. 2 vuotta olen sinua itkenyt. Se loppuu nyt ja etsin miehen joka tietää mitä haluaa ja joka haluaa minut.
M
- Anonyymi
Ei tarvita huomiota, kun kuittaillaan naapurustossa, eikö niin.....
https://m.youtube.com/watch?v=ybW2Ssn0Jtk - Anonyymi
Jos annat puhelinnumerosi niin kerron heti.
- Anonyymi
Mitä paskaa tämä taas on, käännät vaan katseesi toiseen suuntaan. hienoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810722
- 525140
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1082170- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291164Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341123Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551024