on tullut reilusti lisää? Mieheltä
Tykkäisitkö vielä vaikka painoa
15
328
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se ei ole tehnyt susta ihan kus päätä niin tykkäsin vieläkin🥰
- Anonyymi
Tykkäsin. Niin on mullakin tullut...🩷
- Anonyymi
Aina tykännyt sellaisena kuin olet lukuunottamatta kun et ole oikeasti ollut mitä olet jokin rooli et ole uskaltanut heittäytyä vaan jatkanut sitä mitä muillekin.
- Anonyymi
Sama mies olet edelleen
- Anonyymi
Syöminen harrastuksena?
- Anonyymi
Juon paljon oluttaaaaaa
- Anonyymi
Me kaikki muututaan yhtenään. Muutamat luonnon oikut pysyy saman näköisinä ja kokoisina läpi elämän. Kiva heille. Kuka sitä ei tajua, täytyy olla jotenkin putkiaivoinen.
- AnonyymiUUSI
Jos ei liikaa outokumpua ole tullut,että näet vielä pissävärkkisi muutenkin kuin peilin kautta.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaisi.
- AnonyymiUUSI
ei haittaa kunhan ei ole sinun terveydelle haitallista. mä en ole myöskään sporttinen ja on tullut painoa tässänäin tasaseen tahtiin,. ihan vaan koska syön paljon ja herkuttelen sitäki enemmän. rakastan kaikkee makeeta. en mieti että voinko syödä suklaata vaan syön. mulle ruoka tuo hyvää mieltä. huonoina päivinä se hirvittää hyvinä päivinä oon itsevarma asiasta. enpä mä täällä elä näyteikkunassa muita miellyttämässä vaan itselleni
- AnonyymiUUSI
Tykkään, ei mua haittaa, vaikka sulla on vähän masua❤️
- AnonyymiUUSI
Käytätkö lääkkeitä?
- AnonyymiUUSI
EN YMMÄRRÄ
- AnonyymiUUSI
Tämä ei sitten ollut minulta
- AnonyymiUUSI
Elintasomassu🤗
Ei haittaa, olet silti sama söpö ❤️🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703