Hukkaan menee aika. En pystynyt luopumaan susta mies, mutta pakko lopettaa tämä ja katkaista henkiset siteet. Mielenterveyteni kärsii tästä.
En jaksa enään roikkua
16
396
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä. ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi
Kiitos. 🖐🏿
- Anonyymi
Tee mitä sun täytyy 🤍
- Anonyymi
Kiinnostaa mietn saat henkiset siteet katki?
En usko että se on edes mahdollista.
Epäilen että mielenterveytesi kärsii enemmä siitä että ette ole yhtdessä. - Anonyymi
Omapa on syysi kun puhut jollekin jonakin. Kukaan ei tunnista sinua. Kyllä se kertoo, että velliperse olet ja varmaan se mieskin.
- Anonyymi
jatkan..
tuskin :) minä se mies olen kuitenkaan.. Juhannuksena tuli kuusi vuotta kun sinut kohtasin.. jollain tavalla. - Anonyymi
Olet riidanhaluinen. Kertoo omasta pahasta olostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan..
tuskin :) minä se mies olen kuitenkaan.. Juhannuksena tuli kuusi vuotta kun sinut kohtasin.. jollain tavalla.Et ole kaipaamani henkilö.
- Anonyymi
Mikä meni pieleen? miksi?
- Anonyymi
Ihastuin häneen, kun seurustelin toisen kanssa. Muutin myöhemmin silloisen kumppanin yhteisestä asunnosta pois. Tuli erimielisyyksiä, joita ei pystytty sopimaan. Väsyin yrittämisestä. Vetäydyin. Hän laittoi vielä viestiä, mutta olin jo niin "p*skana".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuin häneen, kun seurustelin toisen kanssa. Muutin myöhemmin silloisen kumppanin yhteisestä asunnosta pois. Tuli erimielisyyksiä, joita ei pystytty sopimaan. Väsyin yrittämisestä. Vetäydyin. Hän laittoi vielä viestiä, mutta olin jo niin "p*skana".
Olet sitä mitä puhut näkeehän sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis seurustelit ja asuit jonkun kanssa, ja se loppui. Ja ihastuit johonkin toiseen. Nyt olet siis vapaa ja, en oikein tajua. Mikset vaan ota yhteyttä siihen ihastukseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi aika parempi, molemmat kuitenkin kaipaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis seurustelit ja asuit jonkun kanssa, ja se loppui. Ja ihastuit johonkin toiseen. Nyt olet siis vapaa ja, en oikein tajua. Mikset vaan ota yhteyttä siihen ihastukseesi?
Tästä on aikaa kulunut. Sekin ollut naimisissa ja eronnut.
- Anonyymi
Heipparallaa ja hyvää häipymistä💕
https://m.youtube.com/watch?v=qpGDBtjvhzI&pp=ygUWcGV0ZSBiYXJkZW5zIGluIGRyZWFtcw==
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001