Tuli mieleen onko teille koskaan käynyt niin, että olette leffassa ainoa katsoja?
1993 menin elokuvateatteriin Riihimäellä kaupungin ainoaan leffateatteriin aikomuksenani mennä katsomaan tuore elokuva Hyytävä syleily, Body of evidence, joka tunnetaan Madonnan elokuvana. Hän oli suosionsa huipulla niihin aikoihin, ja olin kova fani. Ehdin ostaa lipun, ja niinhän siinä kävi, että olin ainoa katsoja. Elokuvaa ei laitettu pyörimään, ja sain lippurahat takaisin, sekä vapaalipun.
En muista mitä menin vapaalipulla katsomaan myöhemmin.
En ole vieläkään elokuvaa koskaan nähnyt, eikä enää kiinnostaisikaan.
Madonna on surkea näyttelijä.
Ainoa katsoja
5
264
Vastaukset
- Anonyymi
Juri Nummelin orkesterinjohtajan huolenpitona näyttäytyvä vallankäyttö sen sijaan täyttää paatossalit.
- Anonyymi
Ei se ole hyvä laulajakaan, hyvin markkinoitu turhis. Mainittakoon kuitenkin, että sillä on yksi hyväkin biisi, jonka nimeä en juuri nyt muista. Ei mikään Isla Bonita. Ei taida olla kuitenkaan itse säveltänyt, kuten ei monesti edes Elvis itse säveltänyt. Elvis sanoikin, "en tiedä mitään musiikista, minun ei tarvitse."
- Anonyymi
Olimme vaimoni kanssa ainoat katsojat katsomassa elokuvaa Roter Himmel (en muista suomalaista tai englantilaista nimeä). Elokuva oli siis saksalainen, mutta sijottui Ruotsiin. Elokuvateatteri oli Gilda ihan keskellä Helsinkiä. Iltapäivänäytös ja ihan ok elokuva, mutta ketään muuta ei tullut katsomaan.
Olisiko ollut reilu vuosi sitten? - Anonyymi
Olin kerran turkulaisessa teatterissa katsomassa yhtä elokuvaa,nimeä en muista,ja yksinäni katsoin sitä puolisen tuntia ja sitten lähdin itsekin pois,oli niin kehno elokuva ja siten sali jäi tyhjilleen
- Anonyymi
Upeaa saada olla yksityisnäytöksessä.
Ei sellaisiin kaikki pääsekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585535Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1774482En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163932Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k423499- 513471
- 603243
- 103070
- 272672
- 462297
- 392256