Minä haluaisin jutella sun kanssa. Koska mietin mitä olet siellä työssäsi puhunut siellä töissä kun minä en saa työskennellä siellä, millä perusteella voit sen estää? Jos en saa silnulta siitä selvitystä, niin mietin pitääkö minun saada aikaiseksi tilaisuus missä me ja muutama muu keskustellaan asiasta. Estollasi ei ole perustetta. Mielelläni juttelisin sun kanssa siitä, ajattelenhan sinua. Tuletko esim klo 17 jälkeen, kun pääsen töistä olen huomenna töissä paikkakunnalla minkä nimessä nimikirjaimeni ovat peräkkäin. Tulethan autolleni..T
R-mies, haluatko vielä jutella mun kanssa?
22
264
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on estänyt, ei varmasti halua jutella.
- Anonyymi
Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap
Okei, sitten on varmaan ollut vain joku oman viehätysvoiman testaus. Kiinnostus loppuu sitten, kun alkaa tulla vastakaikua.
- Anonyymi
Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.
Etkö saa rauhassa esittää naisia 🥹
Pysy naisissa edes, äläkä sotke lapsia sairautees, se taitaa olla liian myöhäistä jo joten ⚰️
- Anonyymi
Kuka puhuu kenelle?
- Anonyymi
Koska hänellä, anteeksi sillä on tukahdutettuja tunteita miehiä kohtaan
- Anonyymi
Luulen että kaikki käy vauvasta vaariin. Johan tää muinoin kirjoitteli pienistä vauvoista tänne
- Anonyymi
Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe
Teknosetä sukkahousuissa.. Vähän vois kyllä panostaa peruukkeihin, vaikka ei kai se niin nökistä noissa nettitransupiireissä
- Anonyymi
Puhutko työn estämisestä vai onko estänyt sinut puhelimella? Voit yrittää, jos hän pystyisi keskustelemaan, mutta jos hän ei kertakaikkiaan halua tulla vastaan, et voi pakottaa toista. Toivon, että tilanteenne selviää. On hirveää, kun mies ei suostu kommunikoimaan ja on vielä kyse samasta työpaikasta.
- Anonyymi
Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash
Joo- o, ei se nääs katso säätyä ei asemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä asumisyksikössä taas tylsää?
- Anonyymi
Voidaan jutella ja sktten myös siitä toisesta asiasta, eikö niin?
- Anonyymi
toivoisin niin tehdä jotain hauskaa pelijuttuakin.. nuorten naisten ja nuoeison kanssa niin no ei mitään Duke Nukem Forever vaan jotain hauskaa
- Anonyymi
Pieni mieeeees ei kukaan näe sun kasvavaaaaan
- Anonyymi
crazt owiokw iowbubg fire tapppi 78 p+0oliisia
- Anonyymi
Oot sekane pieni otus.
- Anonyymi
joo
Onko R mies töissä R kioskilla?
Ennen täällä kaivattiin J miestä ja jotkut oli mustasukkasia, kun J miestä kaivattiin joka paikkaan.
Kovasti kaipauksia teillä täällä kirjoittajilla.- Anonyymi
Yhdellä R miehellä on oma kioski -joka ei kestä päivänvaloa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809