R-mies, haluatko vielä jutella mun kanssa?

Anonyymi-ap

Minä haluaisin jutella sun kanssa. Koska mietin mitä olet siellä työssäsi puhunut siellä töissä kun minä en saa työskennellä siellä, millä perusteella voit sen estää? Jos en saa silnulta siitä selvitystä, niin mietin pitääkö minun saada aikaiseksi tilaisuus missä me ja muutama muu keskustellaan asiasta. Estollasi ei ole perustetta. Mielelläni juttelisin sun kanssa siitä, ajattelenhan sinua. Tuletko esim klo 17 jälkeen, kun pääsen töistä olen huomenna töissä paikkakunnalla minkä nimessä nimikirjaimeni ovat peräkkäin. Tulethan autolleni..T

22

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on estänyt, ei varmasti halua jutella.

• Anonyymi

Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap

Okei, sitten on varmaan ollut vain joku oman viehätysvoiman testaus. Kiinnostus loppuu sitten, kun alkaa tulla vastakaikua.

• Anonyymi

Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.

Etkö saa rauhassa esittää naisia 🥹

Pysy naisissa edes, äläkä sotke lapsia sairautees, se taitaa olla liian myöhäistä jo joten ⚰️

• Anonyymi

Kuka puhuu kenelle?

• Anonyymi

Koska hänellä, anteeksi sillä on tukahdutettuja tunteita miehiä kohtaan

• Anonyymi

Luulen että kaikki käy vauvasta vaariin. Johan tää muinoin kirjoitteli pienistä vauvoista tänne

• Anonyymi

Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe

Teknosetä sukkahousuissa.. Vähän vois kyllä panostaa peruukkeihin, vaikka ei kai se niin nökistä noissa nettitransupiireissä

• Anonyymi

Puhutko työn estämisestä vai onko estänyt sinut puhelimella? Voit yrittää, jos hän pystyisi keskustelemaan, mutta jos hän ei kertakaikkiaan halua tulla vastaan, et voi pakottaa toista. Toivon, että tilanteenne selviää. On hirveää, kun mies ei suostu kommunikoimaan ja on vielä kyse samasta työpaikasta.

• Anonyymi

Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash

Joo- o, ei se nääs katso säätyä ei asemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä asumisyksikössä taas tylsää?

• Anonyymi

Voidaan jutella ja sktten myös siitä toisesta asiasta, eikö niin?

• Anonyymi

toivoisin niin tehdä jotain hauskaa pelijuttuakin.. nuorten naisten ja nuoeison kanssa niin no ei mitään Duke Nukem Forever vaan jotain hauskaa

• Anonyymi

Pieni mieeeees ei kukaan näe sun kasvavaaaaan

• Anonyymi

crazt owiokw iowbubg fire tapppi 78 p+0oliisia

• Anonyymi

Oot sekane pieni otus.

• Anonyymi

joo

• Onko R mies töissä R kioskilla?

Ennen täällä kaivattiin J miestä ja jotkut oli mustasukkasia, kun J miestä kaivattiin joka paikkaan.

Kovasti kaipauksia teillä täällä kirjoittajilla.

• Anonyymi

Yhdellä R miehellä on oma kioski -joka ei kestä päivänvaloa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe