R-mies, haluatko vielä jutella mun kanssa?

Anonyymi-ap

Minä haluaisin jutella sun kanssa. Koska mietin mitä olet siellä työssäsi puhunut siellä töissä kun minä en saa työskennellä siellä, millä perusteella voit sen estää? Jos en saa silnulta siitä selvitystä, niin mietin pitääkö minun saada aikaiseksi tilaisuus missä me ja muutama muu keskustellaan asiasta. Estollasi ei ole perustetta. Mielelläni juttelisin sun kanssa siitä, ajattelenhan sinua. Tuletko esim klo 17 jälkeen, kun pääsen töistä olen huomenna töissä paikkakunnalla minkä nimessä nimikirjaimeni ovat peräkkäin. Tulethan autolleni..T

24

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on estänyt, ei varmasti halua jutella.

• Anonyymi

Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä alkuvuodesta olisi jutellut, silloin minä en, me kaksi "pässinpäätä" ap

Okei, sitten on varmaan ollut vain joku oman viehätysvoiman testaus. Kiinnostus loppuu sitten, kun alkaa tulla vastakaikua.

• Anonyymi

Sinä se jaksat yksisarvinen tai muu yhtä sekava tapaus urputtaa tämän palstaäijän päibänselviin provoihin ja kuvitella saavuttavasi sillä jotain🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat yksisarvinen tai muu yhtä sekava tapaus urputtaa tämän palstaäijän päibänselviin provoihin ja kuvitella saavuttavasi sillä jotain🤦‍♀️

Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äo on todella kadehdittava. Noista kirjoituksistas julkaset varmasti bestsellerin. PS. Ed lause ei ollu mikään kehu.

Etkö saa rauhassa esittää naisia 🥹

Pysy naisissa edes, äläkä sotke lapsia sairautees, se taitaa olla liian myöhäistä jo joten ⚰️

• Anonyymi

Kuka puhuu kenelle?

• Anonyymi

Koska hänellä, anteeksi sillä on tukahdutettuja tunteita miehiä kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hänellä, anteeksi sillä on tukahdutettuja tunteita miehiä kohtaan

Tää taitaa olla se homopedofiili joka lähettelee muiden sähköposteihin haittaohjelmia, tarkkana peeps 💀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää taitaa olla se homopedofiili joka lähettelee muiden sähköposteihin haittaohjelmia, tarkkana peeps 💀

Luulen että kaikki käy vauvasta vaariin. Johan tää muinoin kirjoitteli pienistä vauvoista tänne

• Anonyymi

Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama hemmo joka laittaa itsestään sukkahousukuvia pitkin nettiä 😆 nolo gubbe

Teknosetä sukkahousuissa.. Vähän vois kyllä panostaa peruukkeihin, vaikka ei kai se niin nökistä noissa nettitransupiireissä

• Anonyymi

Puhutko työn estämisestä vai onko estänyt sinut puhelimella? Voit yrittää, jos hän pystyisi keskustelemaan, mutta jos hän ei kertakaikkiaan halua tulla vastaan, et voi pakottaa toista. Toivon, että tilanteenne selviää. On hirveää, kun mies ei suostu kommunikoimaan ja on vielä kyse samasta työpaikasta.

• Anonyymi

Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika päälleliimattua aloittajaäijä tämä sinun juonto for the benefit of white tr ash

Joo- o, ei se nääs katso säätyä ei asemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä asumisyksikössä taas tylsää?

• Anonyymi

Voidaan jutella ja sktten myös siitä toisesta asiasta, eikö niin?

• Anonyymi

toivoisin niin tehdä jotain hauskaa pelijuttuakin.. nuorten naisten ja nuoeison kanssa niin no ei mitään Duke Nukem Forever vaan jotain hauskaa

• Anonyymi

Pieni mieeeees ei kukaan näe sun kasvavaaaaan

• Anonyymi

crazt owiokw iowbubg fire tapppi 78 p+0oliisia

• Anonyymi

Oot sekane pieni otus.

• Anonyymi

joo

• Onko R mies töissä R kioskilla?

Ennen täällä kaivattiin J miestä ja jotkut oli mustasukkasia, kun J miestä kaivattiin joka paikkaan.

Kovasti kaipauksia teillä täällä kirjoittajilla.

• Anonyymi

Yhdellä R miehellä on oma kioski -joka ei kestä päivänvaloa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      120
      10316
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2221
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1402
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      25
      1010
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1001
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe