Että voisiko hän tietää miksi mulla on jatkuvasti maha löysällä? Siis ripulia on. 🥺
Ihan tosissaan kysyn kaivatulta mieheltä
35
337
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se ikävä teettää...
- Anonyymi
Xylitol 🤔
- Anonyymi
En paljoa käytä. Ei ole nämä ainakaan koska on suljettu pois: keliakia, laktoosi-intoleranssi, ibd ja muut suolistosairaudet, haimavika, sappihapporipuli, lääkkeet, syöpä. Ainoat mitä keksin on ärtyvä suoli tai autonominen neuropatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En paljoa käytä. Ei ole nämä ainakaan koska on suljettu pois: keliakia, laktoosi-intoleranssi, ibd ja muut suolistosairaudet, haimavika, sappihapporipuli, lääkkeet, syöpä. Ainoat mitä keksin on ärtyvä suoli tai autonominen neuropatia.
"Lääkäri" täti vinkkaa ,viimeinen ehdotus liippaa läheltä.Onkos sinulla ollut kauan tämä?Entä mitäpäs muita oireita on ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lääkäri" täti vinkkaa ,viimeinen ehdotus liippaa läheltä.Onkos sinulla ollut kauan tämä?Entä mitäpäs muita oireita on ollut?
*Lisään minulla on itsellä monta sairautta mitkä vaikuttaa suolistoon.On syöpä,laktoosi...
...Syövän vuoksi on hyvä kun isohätä pysyy juoksevana.Suolitukos on kohdallani vaarallinen.
- Anonyymi
Huono suhde 🤔
- Anonyymi
Antaako äiti sun vielä valvoa 😳
- Anonyymi
Minä aiheutan sinulle stressiä. Anteeksi rakas! 😥
- Anonyymi
Millä lailla stressiä?
- AnonyymiUUSI
Stressiä? Nyt et taida ymmärtää seur
- Anonyymi
Ehkä giarldia tai ameeba on löytänyt susta uuden kodin.
- Anonyymi
En tiedä, mutta kokeile lisätä juuston syöntiä. Esimerkiksi ihan tavallista edam-juustoa joka päivä viisi siivua.
- Anonyymi
syöt liikaa kuituja. Vähennä muroja, leipää, puuroa yms ja syö enemmän lihaa ja pähkinöitä
- Anonyymi
Puoli litraa.Olutta.
Päivässä.?
- Anonyymi
Syö kaurapuuroa, lihaa ja perunaa, lopeta se pupunruan kanssa leikkiminen. Selviskö donna.
- Anonyymi
Parane pian! Ehkä noro-virusta tai psykosomaattista oireilua stressin tms. takia. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi
IBS ja gluteeniherkkyys vaivaa. Todella vaikea korjata ruokavaliolla.
- Anonyymi
Vika on ollut jo 15 vuotiaasta asti ja olen kohta eläkeikänen joten vielä hengissä mutta rajoittaa rakkauselämää.Kaivattuni on hajuyliherkkä.Hän yäkkäilee jopa oman lemmikin kakin poistamisen yhteydessä.En häpeä vaivaa muiden ihmisten seassa vain kaivattuni.Haluaisin olla hänelle prinsessa ja tuottaa vain hyvää enkä pahaa.
Sairautta ei voi parantaa.Lopulta kuitenkin joudun leikkauttamaan sen pussukan itselleni muttei sekään ole vaaraton. - Anonyymi
Täältä saat arvatenkin biologis perustaisesti täysin valideja lääketieteellisiä diagnooseja. Mutta ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, ja monesti tämä "psyko" osa vaikuttaa ensisijaisena "fyysisen" tilaan. Jos hoidatat ainoastaan fyysisiä oireita, et välttämättä paranna koskaan sairauden juurisyytä. Ja sairauden juurisyyn parantamisessa sinä itse olet keskiössä, sitä ei voi ulkoistaa ainoastaan ammattilaisten harteille tai pilleripurkille. Listataan siis alle myös joitakin ripulin mahdollisia psyko pohjaisia aiheuttajia:
1. Käsittelemättömät asiat / itsetuntemuksen puutteesta kumpuavat psyykkiset vaikeudet
Pitkittynyt henkinen stressitila/ahdistustila, joka johtuu siitä että ei ole ollut aikaa, kykyä, tai motivaatiota käsitellä vaikeita asioita. Tämä on voinut johtaa tunteiden tukahduttamiseen ja/tai niiden ajoittaiseen, äkilliseen ja hallitsemattomaan purkautumiseen itselle ja/tai muille vahingollisella tavalla. Tällaisia tunteita voivat olla esimerkiksi suru, syyllisyys, viha, kateus, häpeä tai katkeruus. Edelliseen liittyen sisäinen tarve puhdistua jostakin, kuten vaikeista ihmissuhteista tai elämänkokemuksista. Tarpeen voi myös olla tarkastella avoimesti omia virheitä/epäkypsyyttä.
2. Pelko tai epävakaus
Pelko liittyen erityisesti johonkin äkilliseen tilanteeseen tai kontrolloimattomaan elämäntilanteeseen, ja tästä kumpuava perusturvallisuuden tunteen heikentyminen sekä mahdollinen kehollinen ylivirittyneisyys.
Pakonomainen, liioitellun ankara ja henkisesti ylikuormittava alituinen suorituskeskeisyys, jolla pyritään paikkaamaan esimerkiksi turvattomuuden tunnetta, tai kontrollin menetyksen pelkoa.
Epävarmuus tulevaisuudesta, ja tähän liittyen asioiden jatkuva ylimitoitettu etukäteen murehtiminen.
3. Emotionaalinen ylivirittyneisyys
Yksilö ei hallitse tunteitaan ja/tai on riippuvainen äärimmäisistä tunnekokemuksista, jolloin ihmissuhteet muuttuu epävakaiksi, ja koko elämä käy yhdeksi kriisiksi, draamaksi ja myllerrykseksi.- Anonyymi
Älä yleistä psykopaatti hoitaja!
Ensin on fyysinen sairaus sen jälkeen rupee vatuttaan.!!!!Sekä ihmisillä voi olla montaa sairautta päällekkäin.
Tuommosten mulkkujen takia monen ihmisen elämä pilattu.
- Anonyymi
IBS, gluteeni tai Crohnin tauti. Onhan näitä
- Anonyymi
Lääkäri määrää kaksi tuntia aktiivista ulkoilua päivässä. Lihaskunto auttaa vatsan oireisiin myös ellei ole sairaudesta kyse. Yleensä vaivat helpottavat tai jopa poistuvat näillä ohjeilla.
- Anonyymi
Voihan märkä pieru. Syötkö paljon kaalipitoisia ruokia?
- AnonyymiUUSI
Kaalithan tulee aika luikauksella, jos niitä ei keitä kunnolla ja nehän saa porista parikin tuntia.
- AnonyymiUUSI
kpli poleom moom siåert strpmg tao moom ultra stong joku hiusjuttu
- AnonyymiUUSI
Miten se liittyy kaivattuun. Mee lääkäriin!
- AnonyymiUUSI
Onneksi aloittajaäijä tämä aloitus ei ole yhtään läpinäkyvän katkera. Kuten parin hönötiaisen kommentitkaan. -TT
- AnonyymiUUSI
Oletko syönyt antibioottikuurin vime vuosien aikana. Probiootti voi auttaa.
- AnonyymiUUSI
Osta Imodium! Tosi halpa ja Tehokas!!!
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on nyt lähdettävä ulosteen siirtoon sairaalaan.
- AnonyymiUUSI
No heipat sitten ja toivottavasti kaikki menee sulla hyvin!
- AnonyymiUUSI
Sehän tehdään sillai 69:ssä. Kaksi vaivaista vaihtaa bakteerikannan toisilleen.
- AnonyymiUUSI
joo
- AnonyymiUUSI
Jännitys lisää ilmavaivoja täytyy pumpata pois yhteistä kivaa illalla aamuisin auttaa asiaan plop
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817