Koska olit vuonna 2008 33-vuotias. Kyllä minä olen kuule tutkimukseni tehnyt.
Olet jotain 50v.
30
488
Vastaukset
- Anonyymi
35
- Anonyymi
Google kertoi että vuonna 2008 oli 33v.
- Anonyymi
Ei kiinnosta!
- Anonyymi
So?
- Anonyymi
Ja teet tiedolla mitä?
- Anonyymi
Vaikea päässä lasku
- Anonyymi
Mut silti hei hyvin nuorekas🤪
- Anonyymi
Surullista jos se nyt tuohon luuloon kaatuu. Ainoa mies joka haluaa rakastaa sinua sellaisena kun olet, ja antaa sinulle sen kaiken rakkauden jonka ansaitset.
- Anonyymi
Kyllä 50v.kin vielä voi olla ihan viriili ja komea.
- Anonyymi
viiskytäseittemän ja piävät piälle. on se silkkaa kurjuutta elää näin pitkään pahojen pakkomielteisten mielien keskellä. mieleni rauhoittuu kauniista ajatuksista tuonpuoleisessa. siellä on kaikki rakkaimpani lähelläni. kauniita omenapuita. istumme pihakeinussa ilman huolta huomisesta.
- Anonyymi
Karviaismarjoja, keltaisia ja punaisia.
- Anonyymi
Oltiin yhdessä monta vuotta ja sä puhut mua vanhemmaksi kun edes olen 🤣 voi luoja mimmoseen ihmiseen tuhlasin vuodet
- Anonyymi
Mikä on gubbe aloituksesi pointti?
Lukuisat ellei peräti lukemattomat ihmiset ovat olleet saman ikäisiä vuonna 2008?- Anonyymi
Palstasetä tosiaan oli silloin 33-vuotias, mutta pää vielä vähempi sekaisin.
- Anonyymi
Minäpä olin 32, joten tämä ei ole minulle.
- Anonyymi
43 eikä minulle.
- Anonyymi
Nainen edelleen in
En teidän juttuun ota kantaa, mutta oikeen hätkähdytti näin viiskymppisenä. Että oon todellakin ollut tuolloin vasta jotain 30 ja jotain. Ihme juttu mihin tää aika on mennyt. Ois pitänny mennä johonkin, löytää vaikka kumppani. Mutta toisaalta ei nytkään asiat hassummin oo. Ei yksin eläminen oo niin paha mitä väitetään.
- Anonyymi
Hieno kuva🤩miten korkealla sä oot tossa
Anonyymi kirjoitti:
Hieno kuva🤩miten korkealla sä oot tossa
Kiitos, kiva kun tykkäät. Harvemmin noita selfieitä otan, mutta ei tollasia tilaisuuksia usein tuu.
On tossa jotain 90 metrii korkeutta.
- Anonyymi
Olet siis tutkinut minut henkilönä. Mutta oletko tutkinut ympäri maailmaa tuolloin tapahtunutta asiaa? Ja joka on jatkunut tähänkin päivään asti?
- Anonyymi
Asia joka alkoi jo virallisesti 36 vuotta sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia joka alkoi jo virallisesti 36 vuotta sitten?
Syntymästä asti tehnyt kuten usea ympäri maapalloa. Nyt alkaa olla ikää ja tekojemme vaikutukset eivät oikein vielä näy. Harmittaa jos jää näkemättä, mutta millekäs sen voi?
- Anonyymi
Olen alle 50 vielä silloinkin kun esikoiseni tulee täysi-ikäiseksi. Ihanaa olla nuori mies vieläkin. 😁
- Anonyymi
En ota kantaa muuten, mutta täytin v. 2008 30 v. 😀 Tuli pakit, odotin leikkuriin menoa ja suorittamalla karkotin pelkoja pois. Toivuttuani hain stressipäissäni toista työpaikkaa, koulua, miestä...
- Anonyymi
Entäs verotiedot, siviilisääty, koulutustaso, jälkeläiset etc?
- Anonyymi
Tästä on jo vuosia, mutta juttelin erään sinkkumiehen kanssa ja hän haaveili perheen perustamisesta ja lapsista. Ehdotti minullekin ja aivan tosissaan. Jotkut ei tajua ajan kulua. Oltiin n.45v.
- Anonyymi
naisella se on aikalailla ohi tuon 45v jälkeen, mutta miehellä ei ole, voi tulla vaikka 80v isäksi.
- Anonyymi
Miten pystyt elämään tuon tiedon kanssa?
Kivahan se tietysti, jos ei näy naamasta, vaan pitää selvittää 🤭 - Anonyymi
08 olin 28 tähtin loppuvuodesta 29
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809