Ollaan molemmat eri tavoilla.
Olet sinäkin vähän hu l lu
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä jollain tapaa juu minäkin.
- Anonyymi
Mä olen vaan varttihullu. Joku sanoo et hullu mut kaikkea pitää kokeilla. ;-) Akankin pitää olla vähän hullu.
- Anonyymi
Ai millä?
- Anonyymi
en ole mies, en tiedä tarkalleen miten teidän jutut menee mutta se mitä tutut, kaverit ja ystävät ovat kertoneet niin pitäisi kulkea polkua jossa on vain yksi nainen kerrallaan, eikä pitää haaremia ja ymmärtää ettei sen tarkoitus ole johtaa muita tai alistaa tai viedä jostakin tai tuoda jollekin. Ja harvinaista on että se olisi niin sanottua työtä. vaan harmoniaa lisää tehdä työt muuten ja, sitten elämää tukien sitä touhua, pientä mystiikkaa ja apuakin eri asioissa. Vähemmän on enemmän, eikä pitäisi totuttaa ketään sen varaan tai kokonaan siinä elämään. koska ihmiset ei ymmärrä ettei siinä voi omaa polkua poistaa, tai vaihtaa tai pelastaa, eikä olla vain odottaa että kaikki järjestyy. hyvin harva ainakin. antaa muiden elää omaa elämää ja kunnioittaa yksityisyyttä, ajatuksia ja omaa tahtoa.
- Anonyymi
No niinpä ollaan kyllä 🩷
- Anonyymi
ne haasteet on niille jennille ja anniinalle ja papulle, poistuvat täältä. liittyy niiden puolisoihin ja asioihin mitä tekevät, heidän on määrä ne käydä läpi. ja ovat jo myöhässä aikatauluista kun sysäävät niitä muille ja yrittävät karkuun mutta haluavat kuitenkin hyvät puolet. minä kävin jo omat haasteeni ja eletään muutosvaihetta, hyvään ja enemmän matkaa itseeni ja sitä kautta, myös kivoja työjuttuja tulossa ja elämää lasten kanssa. katsotaan miten miesjutun käy 🙂
- Anonyymi
ne elämät mitä me haluaa ja minkä eteen tekee töitä, vaatii nuo matkat ensin, ja kaikki ei ole mukavaa ja kivaa mutta tekevät sekä itselle että muille hyvää ja se on paikoin raskasta. se Emilia ja polle on tarkoitettu samalle polulle, eikä niiden juttuja oteta tänne tai täältä heille mitään anneta.
- Anonyymi
Kaikkea muuta. Vaikka joku olisikin voinut tästä kaikesta seota ja minäkin ilman kaikkia aiempia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837