Olet sinäkin vähän hu l lu

Anonyymi-ap

Ollaan molemmat eri tavoilla.

8

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä jollain tapaa juu minäkin.

• Anonyymi

Mä olen vaan varttihullu. Joku sanoo et hullu mut kaikkea pitää kokeilla. ;-) Akankin pitää olla vähän hullu.

• Anonyymi

Ai millä?

• Anonyymi

en ole mies, en tiedä tarkalleen miten teidän jutut menee mutta se mitä tutut, kaverit ja ystävät ovat kertoneet niin pitäisi kulkea polkua jossa on vain yksi nainen kerrallaan, eikä pitää haaremia ja ymmärtää ettei sen tarkoitus ole johtaa muita tai alistaa tai viedä jostakin tai tuoda jollekin. Ja harvinaista on että se olisi niin sanottua työtä. vaan harmoniaa lisää tehdä työt muuten ja, sitten elämää tukien sitä touhua, pientä mystiikkaa ja apuakin eri asioissa. Vähemmän on enemmän, eikä pitäisi totuttaa ketään sen varaan tai kokonaan siinä elämään. koska ihmiset ei ymmärrä ettei siinä voi omaa polkua poistaa, tai vaihtaa tai pelastaa, eikä olla vain odottaa että kaikki järjestyy. hyvin harva ainakin. antaa muiden elää omaa elämää ja kunnioittaa yksityisyyttä, ajatuksia ja omaa tahtoa.

• Anonyymi

No niinpä ollaan kyllä 🩷

• Anonyymi

ne haasteet on niille jennille ja anniinalle ja papulle, poistuvat täältä. liittyy niiden puolisoihin ja asioihin mitä tekevät, heidän on määrä ne käydä läpi. ja ovat jo myöhässä aikatauluista kun sysäävät niitä muille ja yrittävät karkuun mutta haluavat kuitenkin hyvät puolet. minä kävin jo omat haasteeni ja eletään muutosvaihetta, hyvään ja enemmän matkaa itseeni ja sitä kautta, myös kivoja työjuttuja tulossa ja elämää lasten kanssa. katsotaan miten miesjutun käy 🙂

• Anonyymi

ne elämät mitä me haluaa ja minkä eteen tekee töitä, vaatii nuo matkat ensin, ja kaikki ei ole mukavaa ja kivaa mutta tekevät sekä itselle että muille hyvää ja se on paikoin raskasta. se Emilia ja polle on tarkoitettu samalle polulle, eikä niiden juttuja oteta tänne tai täältä heille mitään anneta.

• Anonyymi

Kaikkea muuta. Vaikka joku olisikin voinut tästä kaikesta seota ja minäkin ilman kaikkia aiempia kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe