Ihan nuoresta asti ollut saman kanssa yhdessä. Eihän silloin halua erota koskaan.
Hienoa jos olisit vaikkapa
12
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ollut 10v suhteita.
- AnonyymiUUSI
Kaikki vaan ei voi erota momestakin syystä.Vaikka vuosia olisi takana 30+
- AnonyymiUUSI
Ihan jokainen ihminen voi erota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jokainen ihminen voi erota.
Voi, mutta millä hinnalla .
- AnonyymiUUSI
Riippuu hyvin pitkälgi siitä millaisen mallin/kasvatuksen on kotona saanu mu nykyisen kaltaisessa yhteiskunnassa olemattoman pieni mahdollisuus moisille onnistumisille aina on joku välissä sörkkimässä
- AnonyymiUUSI
Mä ainakin kunnioitan ihmisten suhteita. Ja pitkiä liittoja. Vaikka sinkku olenkin.
Enkä ymmärrä, miten sinne voi mennä muut härkkimään. Jos ei suhteessa olevat itse sinne jotakin härkkimään päästä.
Sillon kannattaa suhteissa olevien miettiä niitä asioitaan keskenään. Koska muillehan eivät asiansa kuulu millään tavalla. Ei ole muiden ongelma.
Oikeastaan se mikä väsyttää. On kuunnella toisten ihmisten parisuhde skeidaa.
Siitä kun saa yleensä vaan sen vaikutelman, että missä on suhde? Jos siellä ei ole yksityistä intimiteettiä? Tai missä kunnioitus? Jos kaikki juorutaan ja puhutaan ympäri kyliä.
Ihme meininkiä. - AnonyymiUUSI
Hyvin monet kuitenkin eroavat juuri tuollaisesta suhteesta.
- AnonyymiUUSI
Onhan ihmisillä oikeus erota ja elää suhteissaan ihan kuten itse haluavat. Moni eroaakin. Monistakin syistä. Enkä minä ole se joka voi tuomita kenenkään suhteita tai elämää. Kun jokainen elää omaa elämäänsä. Eikä muut voi siihen paljoa sanoa tai kuulukaan sanoa.
Mutta henkilökohtaisesti väsyttää. Se, miten esimerkiksi nykypäivänä on tapana todella monilla kuormittaa sekä sukua että ystäviäkin jollakin hiton suhdedraamoillaan.
Mitä siinä voi jollekin ystävälle sanoa.
Kuunnella. Ja todeta. Että vaikka toisella olisi helpottuneempi olo, kun saa puhua jollekin.
Niin ei se muuta sitä heidän suhdetta. Ja ystävät ja muut kuormittuu pidemmän päälle. Eikä muuten tasan tarkkaan voi vaikuttaa mihinkään.
Ymmärrän että on tilanteita, missä on hyvä olla tukena. Ja joskus auttaakin jos voi.
Lähinnä kuunnella. Mutta ne parilliset ei aina ihan käsitä. Ettei kaikkea edes haluaisi kuulla. Saati olla siinä roolissakaan.
Ihan kiva olis keskittyä johonkin ihan muuhun tekemiseen. Mistä sais jotain rakentavaa energiaa tai hyvää fiilistä.
Kaiken huippu on ne ihmiset. Jotka miltei heti tavattua ensimmäistä kertaa vuodattaa toiselle aivan kaiken. Riittää että joku vaan kuuntelee. Siis puolituntematon.
Näin naisena. Tuntuu jotenkin älyttömältä. Ja mietin vaan, että onko tää samanlaista miesten maailmassa.
Ite oon ihan kypsä. Ja koitan kiertää ton tyyppiset ihmiset kaukaa. Ja nimenomaan naiset toimii näin keskemään, kun yrittää tutustua.
Ja ne joita on tuntenut pidempään. Niin alkaa käyttää ystäviään suhteidensa kriisiydyttyä jonain palvelevina puhelimina.
En tiedä muista enkä ota kantaa kenenkään toisen tilanteeseen. Mutta ite oon omassa elämässä todellakin ihan kypsä tähän.
Ihan hiton raskaita tapauksia.- AnonyymiUUSI
Itsestä on näyttänyt siltä, että just tommoset ihmiset, vähän kun pintaa raputtaa, niin siellä on alla kaikenlaisia tosi hyviä televisioviisauksia ja pop-aforismeja, jotka on sitten ilmeisesti syöpynyt syvälle sieluun.
- AnonyymiUUSI
No riippuu. Jaksaako sitä pettävän kanssa elellä. Seksiaddikti on addikti ja vaikka sais kuinka paljon himassa niin ei se riitä.
- AnonyymiUUSI
Seksiaddikti pitää joka kerta saada vähintäänkin tyydytettyä luulisin että jaksaa siihen asti kun kotiin pääsee töistä seksiaddiktin taas kun saat nauttimaan seksistä ni saattaa olla että malttaa pitemmänkin hetken ilman
- AnonyymiUUSI
Ite oon ollu yliaktiivinen mutta nyt monta vuotta selibaatissa. Kyl seksiaddikti voi siis kai parantua. Tai onko se sit vaan luonteenlujuutta jolla pitänyt sen piilossa ja aisoissa. Miten muuten sellainen addikti joillekin ihmisille kehittyy? Onko sekin vaan monien toistojen tulosta? Harjoitus tekee mestarin? 🤍❔.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817