Kaksi vuotta raittiina ja aika on mennyt todella nopeaan. Tänäänkään en aio juoda
Juhannuksena täyttyi 2 v raittiina
11
185
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Hyvä päätös.
- Anonyymi
Eipä juuri paskempaa puuhaa ole kuin alkoholin juominen, hyi saatana !
- Anonyymi
Päin vastoin, hauskempaa ei olekaan.
Mutta silti kannattaa lopettaa. Mitä aiemmin, sen parempi.
Kokonaan lopetus voi olla helpompi ratkaisu kuin epämääräinen vähentäminen. Vaikka se voi tuntua alkuun vaikealta, se olo helpottaa siitä. Onnea vaan ap.
- Anonyymi
Asiasi ovat hyvällä mallilla!
- Anonyymi
Minulla sattumalta aivan sama juttu. Puhuin kyllä huimauksista, mutta lähdin kuitenkin asioilleni silloin tekemään n. 5 km lenkin.
Oli vähätuulinen poutasää, mutta kaaduin ojaan tulomatkalla. Ystävälliset ihmiset auttoivat minut pystyyn ja pyörän päälle.
Viinaa en ollut ottanut ainakaan vuorokauteen, mutta niin vaan alamäen mutkassa tuli huimauskohtaus. Sain ohjattua pyörän kevyenliikenteen penkkaan.
Ne ihmiset tulivat taas kodeistaan katsomaan kävikö pahasti.
Lanssi vei munt sairaalaan. Aamulla vietiin rtg-kuvaukseen. Nilkka oli murtunut.
Mitä häntä viikkoja lienen makaillut siellä kunnes kotiutettiin.
En enää uskalla ottaa viinaa, enkä nousta pyörän selkään. Ajokortti mull on edelleenkin ja ajan. 80v.- Anonyymi
Se kävi säikyttämässä. Hyvä päätös lopettaa kokonaan!
- Anonyymi
Suomalainen mies si osaa ottaa alkoholia edes fiksusti ,hän haluaa känniä. Kun taas muualla päin otetaan fiksusti eikä kukaan sotke juhlia liialla juopumisella. Silti on aina hyvät bileet
- Anonyymi
Olin 7 vuotta ilman viinaa. Oli lopulta niin saaterin tylsää että nykyään juon 1- 2 viikon putkia.
- Anonyymi
Noh ymmärrän kyllä että harmittaa, mutta me muut olemme täysin syyttömiä sinun pahaan oloosi.
- Anonyymi
Mulla täyttyy juhannuksena vain pakoputki kanssapulsun jormasta
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1112413Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761690Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361522- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411