Mulla nykyään kaljakassikin painaa hirmuna. Sen takia teenkin itse alkoholipitoista rusinajuomaa.
Jos tästä vielä heikkenee, niin täytynee miettiä voimanostotreenien aloittamista uudelleen vielä vanhoilla päivillä.
Voi sitä kun oli aikoinaan 30 vuotias ja nosti yhdellä kädellä koko maapallon ylös.
>simiti<
Oletteko vahvoja?
16
169
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä varten mulla oli ai pullo kirkasta ettei tarttin väsyttää ihtiä sitä vitun kaljakassia roudatessa
- Anonyymi
No, eikös se pullo kirkasta ole kaljakassin kaljojen alkoholi tiivistettynä, kun taitaa olla 90% vettä siitä kaljatölkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eikös se pullo kirkasta ole kaljakassin kaljojen alkoholi tiivistettynä, kun taitaa olla 90% vettä siitä kaljatölkistä.
Nyt oli puhe painovoimasta, eikä lestojen taruista
- Anonyymi
Mä vahvin 💪. Kun puhuu niinkuin luolamies niin se tekee vieläkin vahvemmaksi. Minä. Painot. Nostan. Ilmaan. Luustoni on yksinkertaisesti timanttia 💎💪. Mikään ei tunnu missään. Elämä on liian helppoa. Tämä on juuri se oikea asenne miten niitä naisia saadaan. Tämä on objektiivinen toteamus, ei henkilökohtainen mielipiteeni. Onhan se typerää ja lapsellista teatteria, mutta niin tämä maailma pyörii. Ei voi mitään 🤷♂️. Olen kylmän kalkuloivan analyyttinen käänteessä kuin käänteessä. Kirjoitussettini ovat nykyään niin väkivahvoja ettei kukaan edes uskalla vastata "huutoihini". Uskallatko 👉 SINÄ? -💊-.
- Anonyymi
Millä junttisaleilla kaltaisiisi karpaaseihin voi törmätä? Kerro hot tip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä junttisaleilla kaltaisiisi karpaaseihin voi törmätä? Kerro hot tip
Oletkos miekkuliksiluulija? Aivan sama. Käytät taktisesti tuota juntti-termiä. Kenties yrität naamioitua ap:ksi? Sinulta uupuu aloittajan käyttämä puumerkki joten voit hyvin olla häntä matkiva taho. En lähde mukkaan provokaatioihin sillä en alennu olemaan niin älyvapaa. Kaikki henkilökohtaiset kiusaamiset ovat täysin tarpeetonta sekä elämänvastaista toimintaa. Sen voin sanoa etten käy millään saleilla, mulla kun on omat härpäkkeeni ihan omasta takaa. Eräs todella hyvä kuntoilujutska mitä en tänne kumminkaan jaa. -💊-.
- Anonyymi
Jag är en pippi långstrumpa. Pitikö sen olla btw joku slandi? Aivan sama, en minä vielä tuosta hyvästä heitä seinälle, enemmäm eforttia pitää pistää peliin jos noteeratuksi tulemista kaipaa sieltä jostain kaatopaikan takaa
Vahvuutta riittää ainakin kotitarpeiksi. Jaksan kantaa ruokakassin auton takakontista sisään ja laittaa tavarat jääkaappiin/ kuivakaappiin.
Kyllähän tuo(kin) lasketaan vahvuudeksi, tai ainakin viitseliäisyydeksi.- Anonyymi
pilluton ukko kuin viinamies... nuo yulevat tänne
https://fi.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Car - Anonyymi
vuubanuea ib oukkytib nues
- Anonyymi
niin no jykylän ralli.. kuolee ihmisiä monestikin liian jännittäväääkin
- Anonyymi
Ihan riittävän vahva selviytyäkseni arkiaskareista ongelmitta, mutta tuskinpa sen vahvempi kuin ikäiseni nainen keskimääräisesti on. En ole enää aikoihin pärjännyt teini-ikäiselle pojalleni esim kädenväännössä. Hän on tosin ikäisekseen hyvin vahva, sillä hän on aktiiviurheilija, joka treenaa myös voimaa säännöllisesti, joten hän ei ehkä ole se paras vertauskohde.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tärkeämmässä roolissa on lihasvoima, joten sitä kannattaa harjoittaa aktiivisesti. Hyvä lihasvoima ennaltaehkäisee monia vaivoja, joten puntit vaan heilumaan 💪
Aletheias - Anonyymi
Kevytrakenteinen olen niin ei voimaa niin mahdottomasti ole. Teho/paino suhde ok,esim. punnerruksia menee hyvin 70,leukoja 20.
- Anonyymi
Enpä oikeastaan. 30 prosentin tehoilla normaalista ja sen verran jo kestänyt että ehtinyt jo tottua.
Mutta kun hyödyntää energiat kun ne jostain ilmaantuu, niin kyllä niillä pärjää.
Mikä fiilis onkaan, kun sitten palautuu normi meininki. Tää vampyyri ei jaksa lepäillä sitten enää kyllä yhtään. - Anonyymi
Huomenna pitäisi mennä taas tarkastamaan salille se missä kunnossa sitä nyt ollaan.
Ei parhaassa, muttei ihan huonossakaan.
Mukavaa tiedossa tunnin ajalle.
AV Minulla on luonnostaan vahvat jalat. En ole saliharrastaja, mutta jaloilla menee lähes samat painot kuin kehonrakentaja kaverillani, joka vetää steroideja. Sitten taas käsivarteni ovat keskimääräistä heikommat. Mutta minulla on todella hyvät sormivoimat. Vatsalihakset vahvat, mutta selkä heikko. Eli voima jakaantuu aika epätasaisesti pitkin kehoani. Ei hyvä juttu. Luo epätasapainoa, joka altistaa vammoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233163
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1962854Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711851Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581504- 1101273
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs461160Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461037- 1531006
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32934- 43824