Onko IAU;n lakkoilijat vain tyhmiä vai tuleeko lakkoilu jostain syvempää?
Yleistä linjaa ei voi ylittää. Siitä on olemassa laki! Finnairin lentäjät sen jo tajusivat ja lopettivat yltiömäiset palkankorotusvaatimukset ja menivät töihin. Onko IAU:n hallitus täynnä toopeja?
Vai onko kysymys SAK:n Elorannan, Ismo Kokon ja Riku Aallon vitutuksesta? Vituttaahan se, kun neljän viikon satamalakosta ei ollut mitään hyötyä. Oikein tuhkamuna. Nyt pitää kostaa, perkele.
Kunnioitus ammattiliittoja kohtaan laskee joka päivä. Yhteiskuntaterrori ei ole hyväsyttävää. Jossain on kiusanteon ja vahingoittamisen raja, vaikka se tehdään "lakon" nimissä. Ei perkele! Ammattiliittojen uskottavauus good-bye.
Ammattiliittojen veropakolaisuus saa riittää. Verottomia osinkoja nostetaan ja ne käytetään juurikin näiden aivopierujen rahoittamiseen. Osingot verolle. Vero pitää olla sama 30%, mikä on kaikilla muillakin. Ei mitään vapaalippuja 5%:n verolla, mitä SAK on halpamaisesti ehdottanut. Ei mene läpi.
Vituttaa tuo IAU:n lakkoilu. Tuhannet lomamatkat on peruuntuneeet TURHIEN lakkojen takia. Onneksi liittoon kuuluminen on vapaaehtoista. Kassan jäsenyys on pakollinen, jos aikoo saada ansiosidonnaista. Sekin pitäisi tulla kaikille, koska jokainen palkanmaksaja maksaa työttömyysvakuutusmaksua.
Paikallinen sopiminen on sata jänistä. Ammattiliittojen kurssien käyneet marionetit vain pahentavat työpaikkakiusaamisellaan fiilikset. Lakkovahdit ovat kuin Hell's Angelsin liivijengi porteilla. Uhkailua, kiristystä. Rikollista toimintaa.
YTK on viisaan valinta.
IAU:n turhat lakot leikkaavat ammattiliittojen uskottavuutta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893