Mikähän näitä Mäntän poikia vaivaa kun keskellä yötä pitää huudattaa autostaan musiikkia niin lujalla, että koko keskustan alueen väki herää? Eikö kyseinen henkilö tai henkilöt ole lapsena saanut riittävästi huomioo vai mikä on ongelma? Todella lapsellista ja itsekästä toimintaa. Miten ne eivät ymmärrä, että yöllä moni ihmisistä haluaa nukkua, eikä kuunnella typerän kuuloista musiikkia. Toivottavasti saavat apua ongelmiin pian. Tervettä tuo ei ole.
Pojat autojensa kanssa
13
604
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten perässä
Naiset ovat vaan eri paikassa- Anonyymi
Muilla paikkakunnilla... :D
- Anonyymi
Ne ei naisten päälle ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Se on kuule sama juttu joka puolella Suomea.
- Anonyymi
Juu jollain paikkakunnalla halutaan autolla leikkiä jopa sukellusvenettä.Täälläpäin lähinnä kietoudu tiukasti puunympärille ja palavasta autosta poistumis-leikkejä.Luonto pyrkii poistamaan heikot yksilöt.
- Anonyymi
No mene kysymään heiltä itseltään!!
- Anonyymi
Ei millään jaksaisi kun pitäisi yrittää nukkua silloin ja ei voi tietää mitä sekopäitä siellä on vastassa.
- Anonyymi
Parempi musiikin huudatus, kuin pakoputkien poikkisahaaminen ja rallimiestä leikkiminen!!!
- Anonyymi
Joo, musiikin huudatus ei aiheuta hengenvaaraa, mutta pilaa kyllä monen yöunet. Sen musiikin kuuntelun voisi suorittaa nappikuulokkeilla, varsinkin kun musiikkimaku on tuollaista kuraa.
- Anonyymi
Leikkiihän täällä yksi aikuinen keski-ikäinen mies(kin?) jotain harrikkakuskia japanialaisella suzukillaan.Piti oikein vakioputketkin vaihtaa tyhjiin versioihin.Mahtaa silläkin olla tosi miehekäs olo kun on ääntä...
- Anonyymi
Kohta loppuu kyseisen prätkähiiren ajelut kun pakkaset tulee :D Kaikenlaisia huomionhakuisia nuoria kylällä riittää, ehkä kohta tajuavat miten noloa tuollainen on.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
Onko jonkun nähty liikkuvan yöllä Mäntässsä?
Taitaa olla valeuutinen, ei siellä ole ristinsieluakaan liikkellä öisin.- Anonyymi
Ettet vaan itse olisi yksi heistä "liikkujista".
Viime yönä kolmen aikaan taas joku/jotkut haki huomioo itsekkäällä tavallaan huudattamalla typerän kuuloista musiikkia. Ehkä kohta sitä alkaa hävettää kun aikuistuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1244437- 1563747
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402848- 1361796
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381592Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231163Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150