Millä tarkemmalla logiikalla pelissä voi voittaa?
Veikkauksen pelikuvauksesta tämä ei mielestäni käy ilmi; "Aaluksi on tarjolla 500 kpl 100 euron voittoja. Voittojen suuruutta ja lukumäärää voidaan kuitenkin muuttaa arvontojen välillä."
Systeemiä kuvataan myös raaputusarvontana?
Loton lisäarvonta
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvauksista en tiedä, mutta itse ajattelen niin, että kun jokaisella pelatulla pelillä on oma tunnisteensa tyyliin "29XX-04XXXXX56-08XX66", niin jokin random-arpoja valkkaa ne sata (tai X kpl) numerosarjaa laarista, johon arvontaan halukkuutensa osoittaneet ovat ne lähettäneet. Ja siis vain ne voi halutessaan osallistua, jotka eivät voittaneet kolikkoakaan varsinaisessa palloarvonnassa.
Kiitos infosta.
Tätä kysyin myös Veikkaukselta ja palaute ei millään tavoin avannut asiaa.- Anonyymi
Veikkauksen arvoissa oli tai on sama peli. Ehkä sillä on jokin logikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42889- 63741
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42726
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645