Suomen sinisilmäisyys ja nöyristelevä antautumishenki USA:n suuntaan kostautuu ehkä hyvinkin pian ankarammin kuin moni uskookaan.
Viisaus katosi tästä maasta keväällä 2022. Jos silloin olisi kertonut tylyhköstä nykytilanteestamme, olisi saamut putinistin leiman.
Sinisilmäisyys USA:han kostautuu
7
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä älytön Ukrainan tukeminen!
- Anonyymi
Näin kertoo Pietarin trolli, tottahan tuon täytyy olla kun pravdassa niin sanottiin.
- Anonyymi
Sinun sossurahasi menee sinne? Riemuitset leipäjonossa siitä!
- Anonyymi
Usa kuppaa Suomen köyhäksi!
- Anonyymi
käy katsomassa wikileaks 2011 ja 1997 suomi ( kokoomus ) on halunnut natoon 1997 lähtien, oliko tuolloin suuri venäjä uhka ? eipä ollut. Ukrainan pelon veroin liityttiin natoon vaikka meillä ei ollut mitää hätää, oltaisiin silti voitu pitää ukrainaa avustava linja ilman että ollaan natossa. Neutraalisuus oli suomen valtti ei ne venäläiset täältä mitään halua meillä ei ole samanlaista maallista omaisuutta niinkuin ukrainalla, sen sijaan myimme itsemme ensiksi euroopalle ( tietenkin kokoomuksen johdolla ) ja sama sitten natoon. Mitä suomesta jäljellä ? autonomious region of the united states koska ne jenkit omistaa euroopankin. Hienoa. Ja ihmiset ketkä puhuvat pietari trolleista ei taida osaa omia aivoja käyttää kriittiseen ajatteluun
- Anonyymi
Usattuminen kallis harrastus!
Venäjästä hyödyimme! - Anonyymi
Sama koskee sinisilmäisyyttä Venäjää kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247