Rakastavan psykopaatin kanssa on mukavempaa kuin normaalin tylsän ja epävälittävän neurotyypillisen!

Anonyymi-ap

Muista se nainen. Psykopaatti välittää, hänellä on sydän ,vaikka hän nyt ehkä onkin vähän "erilainen" ja kettuilee, ja jekuttaa ihmisiä, hän on silti hauskempaa, tunteikkaampaa ja välittävämpää seuraa kuin yksikään tasapainoinen ja neurotyypillinen!

Hänen kanssaan ei ole tylsää, eikä ole puutetta siitä, että hän ei välittäisi tai arvostaisi, jos et ole hänen esineensä, niin olet hänen enkelinsä.

35

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvostan tylsyyttä, joten ei kiitos.

• Anonyymi

Mä en arvosta tylsyyttä mu elämä ny hyvin pitkälti on tylsää siihen joutuu sopeutumaan halus tai ei ei edes maailman rahat yhteensä riitä siihen että elämästä mielekästä saa tarttis osata sekin löytää jostain muusta asiasta kun rahasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en arvosta tylsyyttä mu elämä ny hyvin pitkälti on tylsää siihen joutuu sopeutumaan halus tai ei ei edes maailman rahat yhteensä riitä siihen että elämästä mielekästä saa tarttis osata sekin löytää jostain muusta asiasta kun rahasta

Minä taas arvostan nimenomaan tylsää, tasaista ja ennaltaennustettavissa olevaa elämää. Joku tuulella käyvä ja jatkuvasti mieltään vaihtava ukko olisi helvetillinen riesa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas arvostan nimenomaan tylsää, tasaista ja ennaltaennustettavissa olevaa elämää. Joku tuulella käyvä ja jatkuvasti mieltään vaihtava ukko olisi helvetillinen riesa.

Samat tuntemukset. Mulla kokemusta tarpeeksi psykopaatin tuhovoimasta .En soisi kenenkään, en edes mun pahimman vihamiehen joutuvan kärsimään samaa kuin minä joten en ymmärtänyt oikein kun psykopaatteja kehutaan. .Jotkut vaan eivät ymmärrä mitään. 🤍❔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö se oot sen "sinkkumiehen"pannut kuriin?

• Anonyymi

Tykkään tasaisesta ja "tylsästä".

• Anonyymi

Juu, ei kiinnosta toimia kenenkään tunteensäätelijänä muiden askareiden lomassa.

• Anonyymi

Mieheni on tasainen ja tavallinen nepsy.

• Anonyymi

Tavallista ei olekaan. Tasainenkin voi tappaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän sellasta tappavaa miestä kannata ottaa. Se on pienestä kiinni. Pieni annos etanolia saattaa virkistää, mutta sama määrä metanolia tappaa. Ja on vaan yhden kirjaimen ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä juu jos se on ekg mikä tasaista näyttää yleensä tarkoittaa silloi et potilas on menehtyny

• Anonyymi

En halua arvaamatonta miestä kiitos vaan

• Anonyymi

Ja mikähän miehestä tekee arvaamattoman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän miehestä tekee arvaamattoman

No varmaan esim tämä aloittajaäijän kuvauksen kaltainen mies? Ihme mielensä pahoittaja olet. Sivusta pudistelee päätään

• Anonyymi

Hypermaaninen on kanssa menossa eli vauhtia ei tule puuttumaan.

• Anonyymi

Rakastava psykopaatti ... eihän sellaista ole olemassakaan.

• Anonyymi

Ei ole ei. Mulla lyhyen suhteen jälkeen vainosi 8 vuotta. Joutui lähtemään maanpakoon, niin siksi jätti silloin rauhaan. Se vaino oli sellaista, etten tiennyt että mitään niin kamalaa voi olla edes. Sairastuin silloin masennukseen kunnolla ja olin vielä nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ei. Mulla lyhyen suhteen jälkeen vainosi 8 vuotta. Joutui lähtemään maanpakoon, niin siksi jätti silloin rauhaan. Se vaino oli sellaista, etten tiennyt että mitään niin kamalaa voi olla edes. Sairastuin silloin masennukseen kunnolla ja olin vielä nuori.

Oi että oon pahoillani sun puolesta. Tiedän. Psykopaatti todella tappaa henkisesti ja jättää elämänikäiset haavat. Heillä ei ole omaatuntoa ollenkaan ja heidän taipumukset pahaan ilmenee jo alle kouluikäisenä .Tiedän koska oon lähellä ollut kuolemaa sen takia. Ja tästä syystä ei kannattaisi puolustella psykopaatteja. Eikä vitsailla heidän edukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi että oon pahoillani sun puolesta. Tiedän. Psykopaatti todella tappaa henkisesti ja jättää elämänikäiset haavat. Heillä ei ole omaatuntoa ollenkaan ja heidän taipumukset pahaan ilmenee jo alle kouluikäisenä .Tiedän koska oon lähellä ollut kuolemaa sen takia. Ja tästä syystä ei kannattaisi puolustella psykopaatteja. Eikä vitsailla heidän edukseen.

Täysin systemaattisesti kiusasi ja kulki perässä vuosia. Muutti lähistölle asumaan pariinkin eri paikkaan. Näyttäytyi välillä jossain tai järjesti mun yläkertaan saatanan palvontamessut. Mitä milloinkin. Soitti seksuaalisen häirikköpuhelun, kun asuin jo eri läänissä. Puhelinliittymä uusi. Olin bikinit päällä aurinkoa ottamassa parvekkeella mistä näkymä metsään, kun puhelin alkoi soida sisällä. En toista tähän mitä siellä sanoi.

Olen pahoillani siitä, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Nämä on sellaisia kokemuksia, mitä en kenellekään soisi. Kertomani oli vain pintaraapaisua, niin kuin varmaan tiedät. Voimia ja iloa elämään sinulle toivon 🌻🌞

• Anonyymi

Psykopaatin kanssa vaan joutuu olemaan varuillaan hänen arvaamattomuutensa takia ihan varma en tosin ole kun en ole ollu psykopaattien kanssa tekemisissä ne kun rankasee viattomia sivullisia kostaessaan kun harvoin uskaltavat kostaa sielle kelle pitäs vaarallisten ihmisten kanssa olen toki ollu tekemisissä psykopaattia en pidä edes vaarallisena niitten kanssa kun ei tarvi varoa kun että saattaa päästä hengestään riippuu toki paljon mistä nautintonsa saavat

• Anonyymi

Itse en ole täysin neurotyypillinen, mutta tykkään tasaisesta ja ennalta-arvattavasta. Elämä on itselle vähemmän raskasta niin. Ei sopisi mikään tuuliviirimies minulle.

• Anonyymi

Olet väärässä. Psykopaatti ei ole tunteellinen ihminen.

• Anonyymi

Mutta tänne tuo nimimerkki sopii rakastava psykopaatti. Minä taidan osata järjestää kaikkea ihan itse ja aina mukana jossakin ei niin tavallisessa mutta kovasti olen yrittänyt monta vuotta aloittaa seesteisen hyvinvointi elämän. Kyllä täällä kuitenkin joku kultainen lanka ja järjestys tässä elämässä on. Ja nyt kyllä eletään normaalisti ja, rauhallisesti muutama vuosi 🙂🥰

• Anonyymi

Psykopaatit eivät ole nepsyjä! Ovat suunnilleen niiden vastakohtia. Suurin osa autisteista kokee hyperempatiaa.

• Anonyymi

Näinpä. Psykopaatit eivät tunne myötätuntoa. Se on vähän niin kuin se juttu niissä.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Siinä taas joku, jota ei haittaa paljastaa tietämättömyytensä muille. 👍

• Anonyymi

Psycho killer!

• Anonyymi

Tiedän sen rakas ja olen tyytyväinen.❤️

• Anonyymi

Olisin enkeli ja arvostettu vain niin pitkään kuin uskoisit/näkisit minun olevan osa sinua, kaikki mikä osoittaisi muuta olisi kauhistus, vaiettavaa, osaa esinemaailmaa. Odottaisin vaan illuusion rikkoutumista.

• Anonyymi

Välittää, itsestään.

• Anonyymi

Tylsät zombit ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tylsyys on turvallista. Monet naiset arvostavat nimenomaan turvallista kainaloa ja elämää.

• Anonyymi

Rakastava ja psykopaatti eivät ihan sovi samaan lauseeseen. Positiiviseen lauseeseen.

• Anonyymi

Piilottelee laskuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2376
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe