Muista se nainen. Psykopaatti välittää, hänellä on sydän ,vaikka hän nyt ehkä onkin vähän "erilainen" ja kettuilee, ja jekuttaa ihmisiä, hän on silti hauskempaa, tunteikkaampaa ja välittävämpää seuraa kuin yksikään tasapainoinen ja neurotyypillinen!
Hänen kanssaan ei ole tylsää, eikä ole puutetta siitä, että hän ei välittäisi tai arvostaisi, jos et ole hänen esineensä, niin olet hänen enkelinsä.
Rakastavan psykopaatin kanssa on mukavempaa kuin normaalin tylsän ja epävälittävän neurotyypillisen!
35
321
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Arvostan tylsyyttä, joten ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Mä en arvosta tylsyyttä mu elämä ny hyvin pitkälti on tylsää siihen joutuu sopeutumaan halus tai ei ei edes maailman rahat yhteensä riitä siihen että elämästä mielekästä saa tarttis osata sekin löytää jostain muusta asiasta kun rahasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en arvosta tylsyyttä mu elämä ny hyvin pitkälti on tylsää siihen joutuu sopeutumaan halus tai ei ei edes maailman rahat yhteensä riitä siihen että elämästä mielekästä saa tarttis osata sekin löytää jostain muusta asiasta kun rahasta
Minä taas arvostan nimenomaan tylsää, tasaista ja ennaltaennustettavissa olevaa elämää. Joku tuulella käyvä ja jatkuvasti mieltään vaihtava ukko olisi helvetillinen riesa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas arvostan nimenomaan tylsää, tasaista ja ennaltaennustettavissa olevaa elämää. Joku tuulella käyvä ja jatkuvasti mieltään vaihtava ukko olisi helvetillinen riesa.
Samat tuntemukset. Mulla kokemusta tarpeeksi psykopaatin tuhovoimasta .En soisi kenenkään, en edes mun pahimman vihamiehen joutuvan kärsimään samaa kuin minä joten en ymmärtänyt oikein kun psykopaatteja kehutaan. .Jotkut vaan eivät ymmärrä mitään. 🤍❔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se oot sen "sinkkumiehen"pannut kuriin?
- AnonyymiUUSI
Tykkään tasaisesta ja "tylsästä".
- AnonyymiUUSI
Juu, ei kiinnosta toimia kenenkään tunteensäätelijänä muiden askareiden lomassa.
- AnonyymiUUSI
Mieheni on tasainen ja tavallinen nepsy.
- AnonyymiUUSI
Tavallista ei olekaan. Tasainenkin voi tappaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sellasta tappavaa miestä kannata ottaa. Se on pienestä kiinni. Pieni annos etanolia saattaa virkistää, mutta sama määrä metanolia tappaa. Ja on vaan yhden kirjaimen ero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juu jos se on ekg mikä tasaista näyttää yleensä tarkoittaa silloi et potilas on menehtyny
- AnonyymiUUSI
En halua arvaamatonta miestä kiitos vaan
- AnonyymiUUSI
Ja mikähän miehestä tekee arvaamattoman
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän miehestä tekee arvaamattoman
No varmaan esim tämä aloittajaäijän kuvauksen kaltainen mies? Ihme mielensä pahoittaja olet. Sivusta pudistelee päätään
- AnonyymiUUSI
Hypermaaninen on kanssa menossa eli vauhtia ei tule puuttumaan.
- AnonyymiUUSI
Rakastava psykopaatti ... eihän sellaista ole olemassakaan.
- AnonyymiUUSI
Ei ole ei. Mulla lyhyen suhteen jälkeen vainosi 8 vuotta. Joutui lähtemään maanpakoon, niin siksi jätti silloin rauhaan. Se vaino oli sellaista, etten tiennyt että mitään niin kamalaa voi olla edes. Sairastuin silloin masennukseen kunnolla ja olin vielä nuori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei. Mulla lyhyen suhteen jälkeen vainosi 8 vuotta. Joutui lähtemään maanpakoon, niin siksi jätti silloin rauhaan. Se vaino oli sellaista, etten tiennyt että mitään niin kamalaa voi olla edes. Sairastuin silloin masennukseen kunnolla ja olin vielä nuori.
Oi että oon pahoillani sun puolesta. Tiedän. Psykopaatti todella tappaa henkisesti ja jättää elämänikäiset haavat. Heillä ei ole omaatuntoa ollenkaan ja heidän taipumukset pahaan ilmenee jo alle kouluikäisenä .Tiedän koska oon lähellä ollut kuolemaa sen takia. Ja tästä syystä ei kannattaisi puolustella psykopaatteja. Eikä vitsailla heidän edukseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi että oon pahoillani sun puolesta. Tiedän. Psykopaatti todella tappaa henkisesti ja jättää elämänikäiset haavat. Heillä ei ole omaatuntoa ollenkaan ja heidän taipumukset pahaan ilmenee jo alle kouluikäisenä .Tiedän koska oon lähellä ollut kuolemaa sen takia. Ja tästä syystä ei kannattaisi puolustella psykopaatteja. Eikä vitsailla heidän edukseen.
Täysin systemaattisesti kiusasi ja kulki perässä vuosia. Muutti lähistölle asumaan pariinkin eri paikkaan. Näyttäytyi välillä jossain tai järjesti mun yläkertaan saatanan palvontamessut. Mitä milloinkin. Soitti seksuaalisen häirikköpuhelun, kun asuin jo eri läänissä. Puhelinliittymä uusi. Olin bikinit päällä aurinkoa ottamassa parvekkeella mistä näkymä metsään, kun puhelin alkoi soida sisällä. En toista tähän mitä siellä sanoi.
Olen pahoillani siitä, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Nämä on sellaisia kokemuksia, mitä en kenellekään soisi. Kertomani oli vain pintaraapaisua, niin kuin varmaan tiedät. Voimia ja iloa elämään sinulle toivon 🌻🌞
- AnonyymiUUSI
Psykopaatin kanssa vaan joutuu olemaan varuillaan hänen arvaamattomuutensa takia ihan varma en tosin ole kun en ole ollu psykopaattien kanssa tekemisissä ne kun rankasee viattomia sivullisia kostaessaan kun harvoin uskaltavat kostaa sielle kelle pitäs vaarallisten ihmisten kanssa olen toki ollu tekemisissä psykopaattia en pidä edes vaarallisena niitten kanssa kun ei tarvi varoa kun että saattaa päästä hengestään riippuu toki paljon mistä nautintonsa saavat
- AnonyymiUUSI
Itse en ole täysin neurotyypillinen, mutta tykkään tasaisesta ja ennalta-arvattavasta. Elämä on itselle vähemmän raskasta niin. Ei sopisi mikään tuuliviirimies minulle.
- AnonyymiUUSI
Olet väärässä. Psykopaatti ei ole tunteellinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Mutta tänne tuo nimimerkki sopii rakastava psykopaatti. Minä taidan osata järjestää kaikkea ihan itse ja aina mukana jossakin ei niin tavallisessa mutta kovasti olen yrittänyt monta vuotta aloittaa seesteisen hyvinvointi elämän. Kyllä täällä kuitenkin joku kultainen lanka ja järjestys tässä elämässä on. Ja nyt kyllä eletään normaalisti ja, rauhallisesti muutama vuosi 🙂🥰
- AnonyymiUUSI
Psykopaatit eivät ole nepsyjä! Ovat suunnilleen niiden vastakohtia. Suurin osa autisteista kokee hyperempatiaa.
- AnonyymiUUSI
Näinpä. Psykopaatit eivät tunne myötätuntoa. Se on vähän niin kuin se juttu niissä.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Siinä taas joku, jota ei haittaa paljastaa tietämättömyytensä muille. 👍
- AnonyymiUUSI
Psycho killer!
- AnonyymiUUSI
Tiedän sen rakas ja olen tyytyväinen.❤️
- AnonyymiUUSI
Olisin enkeli ja arvostettu vain niin pitkään kuin uskoisit/näkisit minun olevan osa sinua, kaikki mikä osoittaisi muuta olisi kauhistus, vaiettavaa, osaa esinemaailmaa. Odottaisin vaan illuusion rikkoutumista.
- AnonyymiUUSI
Välittää, itsestään.
- AnonyymiUUSI
Tylsät zombit ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Tylsyys on turvallista. Monet naiset arvostavat nimenomaan turvallista kainaloa ja elämää.
- AnonyymiUUSI
Rakastava ja psykopaatti eivät ihan sovi samaan lauseeseen. Positiiviseen lauseeseen.
- AnonyymiUUSI
Piilottelee laskuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662