Kaikki me jokavuosi täytetääön vuosia. emme sitä tänne tuo.
Merkkipäivästäni
14
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
VKKn Aisalla ei ole vara, tuikkukynttilä maksaa niin paljon ja pellavarehukakku on kallis. Aisaa juhlii halvalla veneellään yksin, ylilutiksi jäänyttä kukaan onnittele tai edes muista. Kirjanpitokin kateissa, Aisa ei voi laittaa edes puolueen piikkiin.
- AnonyymiUUSI
Kaikki täyttää vuosia jokavuosi. Pellavakakulla tai ilman. Ei ole kenenkään yksioikeus, vaikka niin Pankkolängvitsi luuleekin. Täällä huutaa "minä täytän vuosia". Kuten Paloheinän priimuskin.
Miksi senkin keskustan palstalla huutaa ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki täyttää vuosia jokavuosi. Pellavakakulla tai ilman. Ei ole kenenkään yksioikeus, vaikka niin Pankkolängvitsi luuleekin. Täällä huutaa "minä täytän vuosia". Kuten Paloheinän priimuskin.
Miksi senkin keskustan palstalla huutaa !Mongerruksesta päätellen pankkomajuria korpeaa ja todella syvältä Kapin saavutettua merkittävän merkkipaalun eli 90 vuoden iän.
Menehän sinne henkiseen kotiis persupalstalle. Et sinä mikään keskustalainen ole eikä sinusta koskaan sellaista tule. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mongerruksesta päätellen pankkomajuria korpeaa ja todella syvältä Kapin saavutettua merkittävän merkkipaalun eli 90 vuoden iän.
Menehän sinne henkiseen kotiis persupalstalle. Et sinä mikään keskustalainen ole eikä sinusta koskaan sellaista tule.Pankkomajuri on itseasiassa hyvin keskustalainen.
Sisarpuolueitahan nuo ovat vain sillä erotuksella että keput on kaappipersuja.
- AnonyymiUUSI
Toverit huutaa kun Kapi täyttää vuosia. Kapi vastaa että tuli pnnittelluja keskustan palstalla. Hjhhrhhrhhrh. On nämä porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Munakarva onnitteli itse itseään. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Onkohan tänne kirjoittelevissa muita 90-vuotispäiväänsä viettäneitä?
- AnonyymiUUSI
Tuskinpa. Ja tässä ketjussa ilmaantuvat kaksi palstan Kapi-kestonillittäjää tuskin tulevat elämään lähellekään yhtä pitkään. Oma kateutensa ja katkeruutensa Kapia kohtaan syö heitä itseään rotan lailla.
- AnonyymiUUSI
Kapi luulee olevansa joku muita kummempi. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Minä Kapi olen muita kummempi, HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Kaikki täyttää vuosia,ei sossut yksinään. Pöljää itsensä onnittelu.
- AnonyymiUUSI
Minä en merkkipäiviini rahaa tuhlaa. Teen omasta puutarhasta juomat ja ruuat , ja yksin juhlin merkkipäiväni. Kapilla luulee olevansa joku. HO HOO, HO HOO!
Ossi, yksin juhliva SOTILAS - AnonyymiUUSI
Kommunistit kovia huuteleen, syntmäpäivistäänkin.
- AnonyymiUUSI
Mitä se hevosmies oikein suutaan soittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063