Onko sinulla? Miten suhtaudut tatuointeihin? Aiotko hankkia niitä ( lisää)? Mitä jos kaivattusi ottaa ison tatuoinnin näkyvään paikkaan, onko ok?
Onko kaivatullasi tatuointeja?
51
501
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaani tatuoi nimeni otsaansa ja siihen kolmanteen jalkaan 😘 vai mitä kulta
- Anonyymi
Rotanraato! @#%!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotanraato! @#%!
Gubbe taas pahalla päällä
- Anonyymi
☹️🤢
- Anonyymi
Toivon mukaan ei ole?
- Anonyymi
Ei ole tatskoja kummallakaan minun tietojen mukaan.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Ei ole eikä tule
- Anonyymi
Ei ole. Ei ole. En aio, enkä usko, että hänkään aikoo. Tatuoinnit ovat mulle ihan yhdentekeviä, jos ei nyt koko kroppa sitten ole niiden peitossa. Jos on, niin saatan jäädä miettimään miksi noin. Jotenkin epäilen, että siinä tilanteessa jokaisella kuvalla tuskin on mitään sen suurempaa merkitystä. Tai saahan sitä toki tatuoittaa itsensä ihan vain omien esteettisten mieltymystensä vuoksi tai vaikka huvikseenkin. Mulle se ehkä kuitenkin olisi vähän turhan levotonta katseltavaa, jos kaikki on silmämunia myöten tatuoitu.
- Anonyymi
On hänellä ainakin yksi. Itsellä ei ole yhtäkään, enkä aio ottaa. Olisi vaikea keksiä mikä olisi sellainen kuva, jonka haluaisin pysyvän ihollani ikuisesti. Suhtaudun tatuointeihin neutraalisti kunhan niitä ei ole kaulalla tai kasvoilla tai kämmenissä. Mieluummin kuitenkin kokonaan ilman kuin paljon tatuointeja.
Naiselta - Anonyymi
En tiedä onko kaivatullani tatuointeja. En usko, että on. Minulla itselläni on yksi (tai kaksi, mutta käytännössä sitä ensimmäistä on sillä toisella tatuointikerralla vain laajennettu). Ei ole suunnitelmissa hankkia lisää tatskoja, mutta en sulje ajatusta poiskaan.
Jos kaivattu ottaisi ison tatuoinnin näkyvään paikkaan, se olisi ihan OK. Minulla ei ole vahvoja mielipiteitä tatuoinneista puoleen eikä toiseen, ne ovat aina jokaisen yksilön oma asia. Joillekin ne on merkityksellisempiä, joillekin vain koristeita. Itselle se on "ihokoru" ja muisto yhdestä tietystä jutusta elämässä. - Anonyymi
On hänellä ainakin yksi pieni. Itselläni ei ole, eikä tule, paitsi hänen kirjaimen voisin johonkin ottaa jossain vaiheessa kun....
- Anonyymi
Tatuoitu mies lue kirja.
- Anonyymi
Lue kirja pura se risti
- Anonyymi
Vähän myöhästä. 3+7/11
- Anonyymi
Pniksessä mun koko nimi .
- Anonyymi
Wendy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wendy?
Oikein. Vaihdoin nimen kun näin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein. Vaihdoin nimen kun näin sen.
S. 128
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wendy?
😂
- Anonyymi
,rmr milli,ssm kpdf kpöloi åuäåeoyr4 å''öö' ö',,ott'' rooroottposaso kps eo pöe ,kaaöo,am yimmryiom åedpfooöoi liom kpli lpvasem to,p saarok'rveöt'
Ei oo kaivattua. Mutta otan itelle, toiseen olkavarteen ja toiseen pohkeeseen, vastakkaisille puolille, että pysyy tasapainossa. Kunhan keksin aiheen, sitä oon 40 vuotta miettiny. Ei ainakaan voi sanoo, etten ois harkinnu.
- Anonyymi
En halua naista jolla tatuointeja !
- Anonyymi
Ei ole pakko ottaa. Tatuoidut on yleensä sellaisia, että antavat kaikkien kukkien kukkia. Et edes sopis sellaisen kanssa yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko ottaa. Tatuoidut on yleensä sellaisia, että antavat kaikkien kukkien kukkia. Et edes sopis sellaisen kanssa yhteen.
Varsinkin Kannabiksen.
Naamaa ei kannata sutata, just näin instagramissa. Surullisen näkönen nainen. Pienellä naamatatuoinnilla (poskessa silmän alla). Ja taustalla toinen nainen sängyllä miehen kanssa kutittelemassa toisiaan, eikä ollenkaan huomanneet tätä surullista naista. Että noin voi käydä sitten. Ja kommenteissakin luki, ettei ois kannattanut ottaa naamaan.
- Anonyymi
En oikein tykkää itse eikä itsellä ole. Tatuoinneissa on oma tietty fiiliksensä, eikä se ole mun tyyliä, kuten ei tatuoidut miehetkään. Joskus teininä oli joku rokkijäbä boyfriend. Usein kyllä katselen mielenkiinnolla ihmisten tatuointeja. Jos auttamatta rakastuisi tatuoituun, niin tietenkin se olis ok. Jotenkin vaan mennyt niin, ettei ole päässyt käymään.
- Anonyymi
Mitä niillä tekee? Niistä voi imeytyä ties mitä ihon läpi, ne ovat kalliita ja tekevät ihmisestä epäluomun. Ihminen on itsensä kanssa sujut silloin kun hän ei koe tarvetta hankkia tatskoja. Ja jos tulee katumapäälle niin mitäs sitten? Niitä voi poistattaa mutta sekin maksaa ja on mitä ilmeisimmin kivuliasta. Hankkikaa naamaan Kauhea Kankkunen-tatuointi. Kuka tarjoaa h**meet? Jos niitä sieniä alkaisi pikkuhiljaa löytymään kun Keski-, ja Pohjois-Suomessakin on jo tyyliin syksy.
- Anonyymi
Yksikään meistä ei ole "luomu".
- Anonyymi
Vastaan näin yleisesti. Etten itse koe tarvetta tatuoinneille. Monilla niitä on. Jokaisen oma asia.
Mutta mitäpä mieltä olet, tai olette arvista?
Meneekö samaan kategoriaan tatuointien kanssa?
Kunhan pohdin...
Aloittajan kysymystä. Sekä muutenkin aiheesta. - Anonyymi
Hänellä on tatuointeja. Ei haittaa ja saa ottaa isonkin,jos haluaa🩷🤍🩶
- Anonyymi
Itsellä ei ole eikä tule. Enkä halua niitä katsoa vaimonikaan iholla, ällöttäviä ja antaa tietyn kuvan ihmisestä ja luonteesta. Lisäksi ne eivät ole terveellisiä iholla. Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan lisäävät syöpäriskiä 20% kun sitä syöpää on jo muutenkin niin paljon,en ymmärrä miksi ihmiset leikkivät terveydellään?
- Anonyymi
Minulla ei ole, mutta hänellä on. Suhtaudun ihokuviin melko välinpitämättömästi. Ilmankin pärjää, mutta ei ne muuta mielestäni kantajaansa mitenkään erityisen paljon.
- Anonyymi
Hänellä ei tietääkseni ole tatuointeja, kuten ei minullakaan. Ei minulla varsinaisesti mitään tatuointeja vastaan ole, jos ovat hyvin tehtyjä. Suurin osa tatskoista on mielestäni aika rumia ja kantajansa olisi kauniimipi ilman niitä. Lisäksi ne haalistuu niin nopeasti, että alkavat nopeasti näyttää pahoilta. Itse en keksi mitään kuvioita, jota haluaisin katsella loppuelämäni. Siksi en ole itse ottanut.
- Anonyymi
Tatuointi ihossa kertoo luonteenpiirteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo hyvinkin typerä ihminen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo hyvinkin typerä ihminen !
Himo köyriästä se kertoo,nynffo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkää neuloja eikä omaa alhaista kipukynnystä 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkää neuloja eikä omaa alhaista kipukynnystä 👍.
Väärin.Olen ollut mukana itkupilliä kun tatuoitiin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.Olen ollut mukana itkupilliä kun tatuoitiin häntä.
Miehet sietää tatuoijien mukaan huonommin kipua kuin naiset. Sulla sattu vaan poikkeus kohdalle.
- Anonyymi
Tatuoidut ihmiset näyttävät vainajilta, tai zombeilta. Värimaailma on, kuin kroppa olisi alkanut jo maatua.
- Anonyymi
Väärin.Moni hyvän näköinen pilaa niillä itsensä.
- Anonyymi
Riippuu ihan käytetyistä väreistä! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu ihan käytetyistä väreistä! 😂
Ihan sama, kun ne haalistuu, niin siitä se mätääntyneen ihmisen lookki tulee. Pelkästään yksinkertaiset mustat, kuten ne naurettavat tribaalit ei näytä kalmolta.
- Anonyymi
hänellä miehellä on jos oikein muistan? mulla ei oo eikä tuu. ei oo mun juttu.
- Anonyymi
En tiedä onko, mutta voisin kuvitella ettei ole ainakaan vielä.
Exäni kyllä otti 2 tatuointia, kun me oltiin yhdessä. Ekan hän otti, kun mentiin naimisiin ja minä sain vielä valita. Toisen hän otti, kun oltiin oltu vuosi naimisissa ja minä sain valita myös tuon. Toisen tatuoinnin jälkeen meidän avioliitto alkoi menemään alamäkeen ja lopulta tuli ero, koska hän oli ilmeisesti jo rakastunut toiseen naiseen tuolloin.
Ensimmäinen tatuointi oli väreillä ja toinen mustalla vain, koska hän ei suostunut ottamaan väreillä eikä sitä jonka minä ensin hänelle valikoin. Oltiin Kyproksella joka on RAKKAUDEN SAARI joten eipä ollut yllätys, että RAKKAUDEN JUMALAT JA JUMATARET ASTELIVAT meidän avioliittoon ja saivat LOPULTA ERON AIKAAN. - Anonyymi
Pää on täynnä,ei silmiä näy. Jopa hiukset on tatuoitu.
- Anonyymi
Itselläni ei ole toisen tatuoinnit mua ei häirihe jos ei itse häpeile tatuointejaan
- Anonyymi
On yksi.
- Anonyymi
Bebassa ihan kiva jutska
- Anonyymi
Omistajan allekirjoitukset molemmilla 🤣😂🤣
Jos ero tulee niin käy tatuoimassa exän nimen päälle viivan ja uuden nimen siihen alle. 🤭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912