"Kun SDP edustaa vastakkainasettelua, niin miten puolue voisi olla hyvinvointivaltion johdossa? Suomen hyvinvointi perustuu yritysten tarjoamiin työpaikkoihin, yritysten ja yrityksissä töissä olevien maksamiin veroihin. Niillä kustannetaan hyvinvointipalvelut ja maksetaan julkisen puolen palkat. Eläkeläiset ovat kerryttäneet tulonsa myös noilla rahoilla. Voiko yritysvastaisella SDP/SAK-parilla olla oikeutus tulevaisuuteen, koska heidän toimensa nakertavat ja yrittävät poliittisilla ja esimerkiksi meneillään olevilla IAU:n lakoilla nakertaa hyvinvoinnin perustaa? Minä, minä, minä -politiikka ei ole tervetullut. Se ei ole Suomen juttu."
... kirjoittaa maan kansa ja jatkaa:
SDP on populistinen lakkoliike ja sosialismia ajava puolue.
Luuleeko joku, että SDP voisi olla hallitusvastuussa?
6
72
Vastaukset
- Anonyymi
Demarithan avaa rajat ja nruokkii pakolaisperhettä, jossa iskä käy työhön tutustumassa 1700 e/ kk viisi lasta verorahoilla eläviä ja lisää tulossa. Natmaratsi vielä pääministeriksi niin rupes Suomi uppoamaam!
- Anonyymi
Demareiden poliittiset lakot olivat turhia, lait tulivat voimaan, vaikka SDP/SAK yritti kiristää hallitusta vanhingoittamalla yrittäjiä. Tuli yli 20000 työtöntä lisää. SAK on suurin työttömyyden aiheuttaja. SDP:n ja SAK:n avioliitto on syöpä.
Kristillisdemokraatit sentään pitävät huolta lähimmäisistä, oikeasti, ei vain vaalien mainospuheissa.
SDP on enemmän minä, minä. meille. meille -puolue. Sitä nuo jatkuvat ja jatkuvat IAU:n lakotkin ovat. Yrittävät turhaan saada korotuksia, jotka ovat yli 7,8%. Vai onko pelkästään SDP:n ja SAK:n kiusanteosta hallitukselle? Ihmiset kärsii tuossa lapsellisessa voimannäytössä. Missä vahingonteon raja, mitä lakoilla saa tehdä? Lakeja pitää muuttaa, että ihmiset eivät kärsi.- Anonyymi
Äärivihervassudemareiden paikka ON OPPOSITIOSSA, myös jatkossa. Suomi ei vaan kestä toista nykyisen kaltaista demarikautta vielä vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärivihervassudemareiden paikka ON OPPOSITIOSSA, myös jatkossa. Suomi ei vaan kestä toista nykyisen kaltaista demarikautta vielä vuosikymmeniin.
Onko nykyinen hallitus hoitanut asiat mielestäsi kovin hyvin ja kansa on iloinen tästä suuresta elintason noususta, terveydenhoidon tason ja nopeuden paranemisesta ja huippu työllisyydestä?
- Anonyymi
Olipas melkoinen rykäisy. Nykyinen hallitus on aiheuttanut toimillaan massiivisen konkurssi vyöryn ja ennätyskorkean työttömyyden, vaikka on yrittänyt olla EK:lle mieliksi, mutta kun pelkällä ahneudella ei pieni maa elä ja talous toimi.
SDP oli edellisen hallituksen johdossa ja talous ja työllisyys pysyi kunnossa, vaikka oli Covid, sota alkoi, kova inflaatio ja energian hinta taivaissa.
Oikeistohallitukset ovat myyneet sähköinfraa ja leikanneet koulutuksesta ja ihmisten turvasta ja aina on ollut tuloksen paskaa, esimerkkinä Sipilän kuuluisa hallitus. - Anonyymi
Niin kyllä se huolestuttaa, että maassa on suuri puolue, joka mahdollistaa Moskovan Krematorionmäen desanttien vaikutusvallan maassa, joka on Venäjän kaikenhetkisen ilkeilyn kohteena.
Kun puolue ei osoita pientäkään merkkiä halusta korjata tilannetta, viisaat isänmaallisesti toimivat ihmiset tukevat äänivallallaan muita puolueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477