Kerran päivässä 1 litra täysmaitoa eli 7 l viikossa ja jauhelihaa 400g 7 x viikossa
Aamupuuro täusmaidolla ja sokerilla
1 iso banaani
2 kaurapalaa kinkulla juustolla
Seuraava ruoka 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla ja iso korvapuusti jossa yli 400kcal
Jauhelihapihvejä 3-4, keitettyä porkkanaa ja parsakaalia 5-6 isoa perunaa
Illalla 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla, lautasellinen muroja täysmaidolla
Yöpala; 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla
Nainen mun ruokavalio on nyt tämä
35
307
Vastaukset
- Anonyymi
Namia
- Anonyymi
Huhuh
- Anonyymi
Hyvä ja onko paino noussut!?
Pehmeän miehen kanssa on mukava halata, pussata sekä makoilla sylikkäin.- Anonyymi
Joo on se! 4kg nyt kolmen viikon sisään
- Anonyymi
”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.
Mies voi olla lihaksikas vaikka onkin pehmeä mies jonka kainalossa on kiva olla.
Kovan lihaksikkaan miehen kainalossa ei voi olla ilman tyynyä, koska menee NISKAT KIPEÄKSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ja olis kiva ajatella, että olet minun kaksoisliekki rakkaus mieheni, koska minulla on paino pudonnut vaikka en ole tehnyt mitään.
Kaksoisliekki rakkaus parit nimittäin täydentää toisiaan myös ulkoisesti niin heistä tulee täydellinen pari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun saat tuloksia tolla sun ruokavaliolla. Eikö jauheliha tule jo korvista ulos? Koita jotain muuta possua tai nautaa välillä🙂 lohkoperunoita uunissa, uunivihannekset ja joku possunpihvi?
- Anonyymi
Kyllä tuolla läskiä saa kerrytettyä ja sen mukana varmasti sitte pikkuhiljaa kakkostyypin diabeteksen ja muuta kivaa.
- Anonyymi
No tolla ruokavaliolla mitään diabetestä saa.
- Anonyymi
Jos juokset maratonia ja treenijakso menossa niin ihan ookoolta kuullostaa 🏃🏼♀️🏃🏻
- Anonyymi
Kun ihmiset ymmärtäis ettei aamulla tarvitse heti olla syömässä
- Anonyymi
Ihan yksilöllistä. Itseä rupeaa hyvin pian oksettamaan jos ei saa aamupalaa.
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivuKehossasi on jotain pielessä jos noin
- Anonyymi
Lasillinen vettä riittää. Sitten kahvi vähä myöhemmin. Ruokaa siin klo 12.00. Ei oo aiemmi nälkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivuASIAT ON TOSI HUONOSTI SINULLA. LÄÄKÄRIN AIKA ODOTTAA JO.
seuraava aika onkin hautaustoimistoon jo - Anonyymi
Jokainen tavallaan. Toiset ei syö aamulla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehossasi on jotain pielessä jos noin
Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.
Ei normaalia.
- Anonyymi
Lihotatko itseäsi?
- Anonyymi
Kyllä.
Oon laiha luikku niin pitää lihottaa - Anonyymi
Ja silleen jännä että pask na valun mut tää kuuri on alkanu lihottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Oon laiha luikku niin pitää lihottaaEt sinä nyt niin laiha ole🙂
- Anonyymi
En tiedä miksi sille naisellesi luettelet syömisiäsi?
Mutta tuo on muuten hyvä mutta liikaa noita naisten juttuja, niinkun kaurapuuroa ja sokeria ja banaania ja muita herkkuja. Ei mies tarvi tuommoisia. Ja mitä ihmee kaurapaloja vetelet, jätä pois. Eikä mies tarvi aterioita viittä kerta päivässä, yksi-kaksi ateriaa riittää hyvin.
mies- Anonyymi
Keskoset syö kahden tunnin välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskoset syö kahden tunnin välein.
Hahaa!....
- Anonyymi
Hyvä juttu, syöt sitten minunkin puolesta. Itse olen ollut pitkällä dieetillä..en tiedä koska tämä loppuu🤭
- Anonyymi
Tuo on ihan järkyttävää. Syöt melkein kymmenkertaisesti punaisen lihan viikkosuositukset. Koeta saada proteiinia jostain muualta, ellet välttämättä halua suolistosyöpää!
- Anonyymi
P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.
Ei ole vaan tutkittua tietoa.
- Anonyymi
kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.
Ihmiset kuoli neli-viisikymppisinä menneinä vuosina. Ei ehtinyt syövät kehittyä kun esim. tuberkuloosi vei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sinä et ole jotain nähnyt, ei tarkoita, etteikö sitä ole olemassa.
Tässä yksi tutkimus:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10577092/
Tässä toinen:
https://progressreport.cancer.gov/prevention/diet_alcohol/red_meat
Täällä mainitaan, että yli 700 g punaista lihaa viikossa nostaa suolistosyövän riskiä ja ap syö sitä yli puolet tuosta määrästä PÄIVÄSSÄ.
https://www.cancercouncil.com.au/1in3cancers/lifestyle-choices-and-cancer/red-meat-processed-meat-and-cancer/
Näitä tutkimuksia on pilvin pimein.
Kannattaa vaihtaa se liha kanaan tai kalkkunaan, jos sitä on pakko syödä.
- Anonyymi
Turun yliopistollisen sairaalan lyhennys tuykx.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2243555Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401703Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991611- 921449
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t291445Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461394Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121263Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995