Kerran päivässä 1 litra täysmaitoa eli 7 l viikossa ja jauhelihaa 400g 7 x viikossa
Aamupuuro täusmaidolla ja sokerilla
1 iso banaani
2 kaurapalaa kinkulla juustolla
Seuraava ruoka 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla ja iso korvapuusti jossa yli 400kcal
Jauhelihapihvejä 3-4, keitettyä porkkanaa ja parsakaalia 5-6 isoa perunaa
Illalla 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla, lautasellinen muroja täysmaidolla
Yöpala; 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla
Nainen mun ruokavalio on nyt tämä
36
238
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Namia
- AnonyymiUUSI
Huhuh
- AnonyymiUUSI
Hyvä ja onko paino noussut!?
Pehmeän miehen kanssa on mukava halata, pussata sekä makoilla sylikkäin.- AnonyymiUUSI
Joo on se! 4kg nyt kolmen viikon sisään
- AnonyymiUUSI
”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.
Mies voi olla lihaksikas vaikka onkin pehmeä mies jonka kainalossa on kiva olla.
Kovan lihaksikkaan miehen kainalossa ei voi olla ilman tyynyä, koska menee NISKAT KIPEÄKSI. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ja olis kiva ajatella, että olet minun kaksoisliekki rakkaus mieheni, koska minulla on paino pudonnut vaikka en ole tehnyt mitään.
Kaksoisliekki rakkaus parit nimittäin täydentää toisiaan myös ulkoisesti niin heistä tulee täydellinen pari. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun saat tuloksia tolla sun ruokavaliolla. Eikö jauheliha tule jo korvista ulos? Koita jotain muuta possua tai nautaa välillä🙂 lohkoperunoita uunissa, uunivihannekset ja joku possunpihvi?
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuolla läskiä saa kerrytettyä ja sen mukana varmasti sitte pikkuhiljaa kakkostyypin diabeteksen ja muuta kivaa.
- AnonyymiUUSI
No tolla ruokavaliolla mitään diabetestä saa.
- AnonyymiUUSI
Jos juokset maratonia ja treenijakso menossa niin ihan ookoolta kuullostaa 🏃🏼♀️🏃🏻
- AnonyymiUUSI
Kun ihmiset ymmärtäis ettei aamulla tarvitse heti olla syömässä
- AnonyymiUUSI
Ihan yksilöllistä. Itseä rupeaa hyvin pian oksettamaan jos ei saa aamupalaa.
Sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivuKehossasi on jotain pielessä jos noin
- AnonyymiUUSI
Lasillinen vettä riittää. Sitten kahvi vähä myöhemmin. Ruokaa siin klo 12.00. Ei oo aiemmi nälkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivuASIAT ON TOSI HUONOSTI SINULLA. LÄÄKÄRIN AIKA ODOTTAA JO.
seuraava aika onkin hautaustoimistoon jo - AnonyymiUUSI
Jokainen tavallaan. Toiset ei syö aamulla mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kehossasi on jotain pielessä jos noin
Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.
Ei normaalia.
- AnonyymiUUSI
Lihotatko itseäsi?
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
Oon laiha luikku niin pitää lihottaa - AnonyymiUUSI
Ja silleen jännä että pask na valun mut tää kuuri on alkanu lihottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Oon laiha luikku niin pitää lihottaaEt sinä nyt niin laiha ole🙂
- AnonyymiUUSI
En tiedä miksi sille naisellesi luettelet syömisiäsi?
Mutta tuo on muuten hyvä mutta liikaa noita naisten juttuja, niinkun kaurapuuroa ja sokeria ja banaania ja muita herkkuja. Ei mies tarvi tuommoisia. Ja mitä ihmee kaurapaloja vetelet, jätä pois. Eikä mies tarvi aterioita viittä kerta päivässä, yksi-kaksi ateriaa riittää hyvin.
mies- AnonyymiUUSI
Keskoset syö kahden tunnin välein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskoset syö kahden tunnin välein.
Hahaa!....
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu, syöt sitten minunkin puolesta. Itse olen ollut pitkällä dieetillä..en tiedä koska tämä loppuu🤭
- AnonyymiUUSI
kauppalistat ja reseptit on ihan hyvät, niitä netti pulloillaan! Ja töistä saa lisää rahaa, ei nykypäivän miehet tarvitse enää naisia pitämään huolta 😘🙂
- AnonyymiUUSI
Minä olen mies menneestä ajasta.... tarviin sen naisen tekeen kotitöitä, jää muuten tekemättä.
mies
- AnonyymiUUSI
Tuo on ihan järkyttävää. Syöt melkein kymmenkertaisesti punaisen lihan viikkosuositukset. Koeta saada proteiinia jostain muualta, ellet välttämättä halua suolistosyöpää!
- AnonyymiUUSI
P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.
Ei ole vaan tutkittua tietoa.
- AnonyymiUUSI
kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.
Ihmiset kuoli neli-viisikymppisinä menneinä vuosina. Ei ehtinyt syövät kehittyä kun esim. tuberkuloosi vei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sinä et ole jotain nähnyt, ei tarkoita, etteikö sitä ole olemassa.
Tässä yksi tutkimus:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10577092/
Tässä toinen:
https://progressreport.cancer.gov/prevention/diet_alcohol/red_meat
Täällä mainitaan, että yli 700 g punaista lihaa viikossa nostaa suolistosyövän riskiä ja ap syö sitä yli puolet tuosta määrästä PÄIVÄSSÄ.
https://www.cancercouncil.com.au/1in3cancers/lifestyle-choices-and-cancer/red-meat-processed-meat-and-cancer/
Näitä tutkimuksia on pilvin pimein.
Kannattaa vaihtaa se liha kanaan tai kalkkunaan, jos sitä on pakko syödä.
- AnonyymiUUSI
Turun yliopistollisen sairaalan lyhennys tuykx.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883