Nainen mun ruokavalio on nyt tämä

Anonyymi-ap

Kerran päivässä 1 litra täysmaitoa eli 7 l viikossa ja jauhelihaa 400g 7 x viikossa

Aamupuuro täusmaidolla ja sokerilla
1 iso banaani
2 kaurapalaa kinkulla juustolla

Seuraava ruoka 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla ja iso korvapuusti jossa yli 400kcal

Jauhelihapihvejä 3-4, keitettyä porkkanaa ja parsakaalia 5-6 isoa perunaa

Illalla 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla, lautasellinen muroja täysmaidolla

Yöpala; 2 kaurapalaa kinkulla ja juustolla

36

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Namia

• Anonyymi
      UUSI

Huhuh

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ja onko paino noussut!?
      Pehmeän miehen kanssa on mukava halata, pussata sekä makoilla sylikkäin.

• Anonyymi
        UUSI

Joo on se! 4kg nyt kolmen viikon sisään

• Anonyymi
        UUSI

”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Pehmeän miehen”? Itse en haluaisi olla missään nimessä pehmeä mies. Heti, kun alkaa löllyvää laardia tulemaan, niin pakko alkaa liikkumaan enemmän ja vähän katsoa syömisiä.

Mies voi olla lihaksikas vaikka onkin pehmeä mies jonka kainalossa on kiva olla.
        Kovan lihaksikkaan miehen kainalossa ei voi olla ilman tyynyä, koska menee NISKAT KIPEÄKSI.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa ja olis kiva ajatella, että olet minun kaksoisliekki rakkaus mieheni, koska minulla on paino pudonnut vaikka en ole tehnyt mitään.
        Kaksoisliekki rakkaus parit nimittäin täydentää toisiaan myös ulkoisesti niin heistä tulee täydellinen pari.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun saat tuloksia tolla sun ruokavaliolla. Eikö jauheliha tule jo korvista ulos? Koita jotain muuta possua tai nautaa välillä🙂 lohkoperunoita uunissa, uunivihannekset ja joku possunpihvi?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tuolla läskiä saa kerrytettyä ja sen mukana varmasti sitte pikkuhiljaa kakkostyypin diabeteksen ja muuta kivaa.

• Anonyymi
        UUSI

No tolla ruokavaliolla mitään diabetestä saa.

• Anonyymi
      UUSI

Jos juokset maratonia ja treenijakso menossa niin ihan ookoolta kuullostaa 🏃🏼‍♀️🏃🏻

• Anonyymi
      UUSI

Kun ihmiset ymmärtäis ettei aamulla tarvitse heti olla syömässä

• Anonyymi
        UUSI

Ihan yksilöllistä. Itseä rupeaa hyvin pian oksettamaan jos ei saa aamupalaa.

Sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivu

Kehossasi on jotain pielessä jos noin

• Anonyymi
        UUSI

Lasillinen vettä riittää. Sitten kahvi vähä myöhemmin. Ruokaa siin klo 12.00. Ei oo aiemmi nälkä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivu

ASIAT ON TOSI HUONOSTI SINULLA. LÄÄKÄRIN AIKA ODOTTAA JO.
        seuraava aika onkin hautaustoimistoon jo

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen tavallaan. Toiset ei syö aamulla mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehossasi on jotain pielessä jos noin

Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Verensokerin lasku aiheuttaa pahoinvointia. Syöminen auttaa siihen. Yksinkertaista.

Ei normaalia.

• Anonyymi
      UUSI

Lihotatko itseäsi?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä.
        Oon laiha luikku niin pitää lihottaa

• Anonyymi
        UUSI

Ja silleen jännä että pask na valun mut tää kuuri on alkanu lihottaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.
        Oon laiha luikku niin pitää lihottaa

Et sinä nyt niin laiha ole🙂

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä miksi sille naisellesi luettelet syömisiäsi?

Mutta tuo on muuten hyvä mutta liikaa noita naisten juttuja, niinkun kaurapuuroa ja sokeria ja banaania ja muita herkkuja. Ei mies tarvi tuommoisia. Ja mitä ihmee kaurapaloja vetelet, jätä pois. Eikä mies tarvi aterioita viittä kerta päivässä, yksi-kaksi ateriaa riittää hyvin.

mies

• Anonyymi
        UUSI

Keskoset syö kahden tunnin välein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskoset syö kahden tunnin välein.

Hahaa!....

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä juttu, syöt sitten minunkin puolesta. Itse olen ollut pitkällä dieetillä..en tiedä koska tämä loppuu🤭

• Anonyymi
      UUSI

kauppalistat ja reseptit on ihan hyvät, niitä netti pulloillaan! Ja töistä saa lisää rahaa, ei nykypäivän miehet tarvitse enää naisia pitämään huolta 😘🙂

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen mies menneestä ajasta.... tarviin sen naisen tekeen kotitöitä, jää muuten tekemättä.

mies

• Anonyymi
      UUSI

Tuo on ihan järkyttävää. Syöt melkein kymmenkertaisesti punaisen lihan viikkosuositukset. Koeta saada proteiinia jostain muualta, ellet välttämättä halua suolistosyöpää!

• Anonyymi
        UUSI

P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

P-aska puheita tuollaiset. Mene lääkäri v-ttuun täältä.

Ei ole vaan tutkittua tietoa.

• Anonyymi
        UUSI

kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kuoltiinko ennen sitten sankoin joukoin suolistosyöpään kerta lihan kulutus ollut korkeampaa? En ole nähnyt sellaista tutkimusta,ei pidä sekoittaa näitä ilmastopelleilyjä ja iihmisen terveyttä keskenään.

Ihmiset kuoli neli-viisikymppisinä menneinä vuosina. Ei ehtinyt syövät kehittyä kun esim. tuberkuloosi vei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sinä et ole jotain nähnyt, ei tarkoita, etteikö sitä ole olemassa.

Tässä yksi tutkimus:
        https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10577092/

Tässä toinen:
        https://progressreport.cancer.gov/prevention/diet_alcohol/red_meat

Täällä mainitaan, että yli 700 g punaista lihaa viikossa nostaa suolistosyövän riskiä ja ap syö sitä yli puolet tuosta määrästä PÄIVÄSSÄ.
        https://www.cancercouncil.com.au/1in3cancers/lifestyle-choices-and-cancer/red-meat-processed-meat-and-cancer/

Näitä tutkimuksia on pilvin pimein.

Kannattaa vaihtaa se liha kanaan tai kalkkunaan, jos sitä on pakko syödä.

• Anonyymi
      UUSI

Turun yliopistollisen sairaalan lyhennys tuykx.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe