Ne jotka käy baareissa juomassa viinaa kesällä niin löytävät kumppanin. Ne ketkä surkuttelee koko kesän kotona yksin niin ovat seuraavan talven yksin kotona masentuneena.
T viinamies
Kesä näyttää armottomasti kenellä on kumppani syksyllä.
14
572
Vastaukset
- Anonyymi
Vai sellaista. En ole koskaan pariutunut baareissa, enkä edes kesällä, eikä se ole lainkaan vaikeuttanut pariutumistani. Kesällä nyt on parempaakin tekemistä kuin miettiä jotain pariutumista.
- Anonyymi
Puhunet itsestäsi? Jos noin surkea olet niin sen todellakin ansaitset👎🤷♀️
- Anonyymi
Kumppaniparka.
- Anonyymi
Mikä kesä?
- Anonyymi
Tästä kesä voi alkaa.......
- Anonyymi
surkuttelen jo nyt yksin. t.vissymies
- Anonyymi
mommp ,rmrr sdööosiypkd-
Olen antanut itseni ymmärtää, että syksyllä kesä-Esat palautetaan takaisin kierrätykseen.
Eikö tässä juuri toteudu se luonnollisen tasapainon syvin merkitys?
Tietysti tämä kaikki on toteutettavissa ilman viinaa! 😆- Anonyymi
Syksy kyllä näyttää armottomasti ketkä kävi kesällä baareissa.
T. Ti-pati-pati-paton - Anonyymi
Ne jotka käy ryyppäämässä armottomasti niin ovat kohta armottomasti sairaalan ruumishuoneessa kuolleena maksakirroosiin tai alkoholimyrkytykseen. Juominen ei koskaan kannata. Se estää aina totaalisesti pariutumisen ja aiheuttaa vain ruumiita. Ei viinalle!
Viinatonmies - Anonyymi
Kyllähän minä tuon tiedän mutta en ole viitsinyt myöntää sitä 😁, sovitaan niin että olen hiljaa samaa mieltä tästä aiheesta 🙂
- Anonyymi
Eikös avioerot ole huipussaan kesän jälkeen. Silloin nainen katsoo ryypännyttä miestä ja toteaa, että onpas se paska.
Moni mies viettää kesän enemmän tai vähemmän kännissä. - Anonyymi
Yksi ystäväni on seurannassa alkoholin käytön suhteen. Hänen maksa-arvoja katsotaan jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809