Oletteko kokeilleet kun yksi nuolee vaimon pillua altapäin hänen ollessa nelinkontin ja kolmas panee takaapäin? Joskus ehdotin vaimolle, ei innostunut, uskoisin hänen pitävän siitä, kun pitää olla nuolettavana ja naitavana.
Nuolen vaimoa ja kolmas panee.
Anonyymi-ap
2
600
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kokeillu mut kiinnostus ois kova itellä kans
- Anonyymi
Olen nuollut vaimoani samalla kun vieraamme yhtyy häneen takaapäin. Vaimo tuntui kyllä äänistä päätellen tykkäävän, mutta aika haastavaa se kyllä minulle oli. Hän tietysti heilui työntöjen tahdissa, joten klitorikseen kielellä osuminen oli vaikeaa. Jonkun kerran sain myös suuhuni kaverimme kivekset, mutta se ei ollut millään tavalla epämiellyttävää. Aika pian kuitenkin tulin pois vaimoni alta ja annoin heidän jatkaa rakastelua ihan kaksistaan. Mutta koitettu on.
-Pasi-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070