Nuolen vaimoa ja kolmas panee.

Anonyymi-ap

Oletteko kokeilleet kun yksi nuolee vaimon pillua altapäin hänen ollessa nelinkontin ja kolmas panee takaapäin? Joskus ehdotin vaimolle, ei innostunut, uskoisin hänen pitävän siitä, kun pitää olla nuolettavana ja naitavana.

20

1799

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo kokeillu mut kiinnostus ois kova itellä kans

• Anonyymi

Olen nuollut vaimoani samalla kun vieraamme yhtyy häneen takaapäin. Vaimo tuntui kyllä äänistä päätellen tykkäävän, mutta aika haastavaa se kyllä minulle oli. Hän tietysti heilui työntöjen tahdissa, joten klitorikseen kielellä osuminen oli vaikeaa. Jonkun kerran sain myös suuhuni kaverimme kivekset, mutta se ei ollut millään tavalla epämiellyttävää. Aika pian kuitenkin tulin pois vaimoni alta ja annoin heidän jatkaa rakastelua ihan kaksistaan. Mutta koitettu on.
      -Pasi-

• Anonyymi

Huomaa, että sinun kokemuksesi on totta. Useinkaan näissä kimppajutuissa asiat eivät mene niinkuin suunnitellaan ja fantasioissa kuvitellaan.

Monesti kahden miehen sovittaminen samaa naista panemaan samaan aikaan on paljon hankalampaa kuin kuvitellaan sekä ajatuksissa, että fyysisesti.

• Anonyymi

Tuo on melko yleinen asetelma ainakin niissä ryhmäseksi tapahtumissa missä olemme vaimoni kanssa olleet. Monasti myös niin, että kun olen pannut vaimoani niin, että hän on päälläni ja on kumartuneena minuun päin niin, että peräaukko on kiimaisesti esillä, niin aina siihen joku on tullut antamaan vaimon peräaukolle kielihoitoa. Vaimo pitää siitä kovasti ja saa takuu varmasti tuolloin myös orgasmeja.

• Anonyymi

Useasti teimme näin, kun olin parin luona kylässä. Mies oli hieman bi ja se sopi mullekkin.

Lutkutti välillä myös kyrpää ja palkeja, kun nain vaimoa takaa tai vaimo istui kyrvällä jalat koukussa.

Kyllä se vaimo nautti todella paljon tästä, samoin minä ja varmasti sen mieskin, kun näin halusivat usein.

• Anonyymi

Tuo tilanne ois hienoa et mies ottaisi välillä suihin ja nuolisi kalun vartta kun panisin naista..
        M54v bi ukm (salaa en liikkellä)naiseni tietää bi puoleni ja kimpoistani.017 alue

• Anonyymi

Olisi ihanaa saada kyrpää sisään ja samalla joku muu nuolisi mun pillua. Nuolijan sukupuolella ei olisi väliä mutta itse en pillua nuole.

• Anonyymi

Oletkos jo kuitenkin ollu kimppajutussa mukana, 2 miestä ja sinä?

• Anonyymi

Just niin ihan ittelles vaan.

• Anonyymi

Siinäpä varsinainen ääliö on. Montas luokkaa apukoulua kävit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos jo kuitenkin ollu kimppajutussa mukana, 2 miestä ja sinä?

En valitettavasti ole tätä päässyt vielä kokeilemaan.

• Anonyymi

Kokeiltu on.Välillä mies alta ottanut suuhun ja sekös hienoa.M64Tre

• Anonyymi

Meillä ollaan pantu juuri noin eli mies alta nuollut vaimoani ja toinen pannut takaa. Itse olen ollut mukana.

• Anonyymi

Just näin, välillä ottaisin kaverilta suihin ja jatkettaisiin välin nuolemista ja naimista.
      AP

• Anonyymi

Sielläkö sinä jo olet. Kiva kun olet löytänyt just sulle parhaan mestan.

• Anonyymi

Painu ihan ite idiootti.

• Enpä ole kokeillut mutta mukava olisi nuolla vaimon pillua kun vieras panee takaapäin

• Anonyymi

Mies ja nainen olisi kiinnostunut nainen voi avustaa omaa miestään tai pelkästään katsoa teitä yhdessä.
        T pari

• Anonyymi

Samalla mukava nuolla heteromiehen kovaa kyrpää ja palleja. Puristaa kyrvästä kunnolla ja runkata. Kukaan heteromies ei ole kieltänyt, koska saa samalla nussia erittäin kaunista ja nuorta vaimoani.

• Anonyymi

Upeata missäpäin sextailette

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      62
      5182
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe