Siiderskä lähtee Helsinkiin

Anonyymi-ap

Lähipiirissäkään ei vielä tiedetä.
Ollaan jännän äärellä.

15

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siiderskä asuu Itä-Hgissä HEKAn vuokratalossa, että sellainen tapaus ...🙈

• Anonyymi

Opettajan palkka lienee mennyt siidereihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Opettaja?😭🤣😭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Opettaja .....😂😂😂😭😭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heiluttaa harsoa opetusmielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heiluttaa harsoa opetusmielessä.

Ei kyllä ole mikään virallinen opettaja, jolla pitää olla korkeakoulututkinto.
        Tämä Eurytmian harsonheiluttelija on viikon kurssin käynyt huuhaa , joten on ihan harhaanjohtavaa puhua mistään opettajasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä ole mikään virallinen opettaja, jolla pitää olla korkeakoulututkinto.
        Tämä Eurytmian harsonheiluttelija on viikon kurssin käynyt huuhaa , joten on ihan harhaanjohtavaa puhua mistään opettajasta.

Nyt kannattaa miettiä, mitä kirjoitat. Vaikka et mainitse kohteen nimeä, tunnistettavuus on selvä.
        Luepa hieman näitä kriteereitä kunnianloukkauksesta, niin asia voi avautua sinullekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Opettaja?😭🤣😭

No onhan se reikiopettaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kannattaa miettiä, mitä kirjoitat. Vaikka et mainitse kohteen nimeä, tunnistettavuus on selvä.
        Luepa hieman näitä kriteereitä kunnianloukkauksesta, niin asia voi avautua sinullekin.

Kyllä opettaja nimikettä voi käyttää muutkin kuin kouluissa työtä tekevät oikeat opet.
        Esim uimaopettaja, eri soitinten opettaja laulunopettaja, hiihdonopettaja, moni taiteilija ohjaa ihan kokemuspohjalta eikä käsittääkseni keltään vaadita yliopiston todistusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä opettaja nimikettä voi käyttää muutkin kuin kouluissa työtä tekevät oikeat opet.
        Esim uimaopettaja, eri soitinten opettaja laulunopettaja, hiihdonopettaja, moni taiteilija ohjaa ihan kokemuspohjalta eikä käsittääkseni keltään vaadita yliopiston todistusta.

Et ymmärtänyt kommenttia. Jos sanot julkisesti opettajan työtä tekevän olevan viikon kurssin käynyt huuhaa ja on harhaanjohtavaa puhua hänestä opettajana.
        Itse ottaisin organisaatioon heti yhteyttä, jos lapseni opettajan pätevyydestä näin kirjoitettaisiin, oli sitten kyse uima- musiikki-tai muu ope. Kaikilla on omat kriteerit opettaa lapsia ja nuoria.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt kommenttia. Jos sanot julkisesti opettajan työtä tekevän olevan viikon kurssin käynyt huuhaa ja on harhaanjohtavaa puhua hänestä opettajana.
        Itse ottaisin organisaatioon heti yhteyttä, jos lapseni opettajan pätevyydestä näin kirjoitettaisiin, oli sitten kyse uima- musiikki-tai muu ope. Kaikilla on omat kriteerit opettaa lapsia ja nuoria.

Itse et tajunnut mun pointtia, esitin kritiikin tuolle joka kunnianloukkauksen mainitsi. Eli on eri tasoisia opeja eikä ole väärin käyttää esim tanssiopettaja titteliä vaikkei maisterin papereita olekaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa ei ollut totta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et tajunnut mun pointtia, esitin kritiikin tuolle joka kunnianloukkauksen mainitsi. Eli on eri tasoisia opeja eikä ole väärin käyttää esim tanssiopettaja titteliä vaikkei maisterin papereita olekaan!

Sorry, näin pääsi ilmeisesti käymään. Toivottavasti tuo oikea asianosainen tajuaa mitä kirjoittelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monen mielestä harsonheilutus taitaa olla huuhaata mutta onhan niitä kaikenlaisia harrastuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Eikä ole väärin käyttää titteliä hyvinvointivalmentaja vaikkei ole käynyt hyvinvointivalmentajakoulua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      126
      10436
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5050
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2251
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1966
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1611
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      28
      1083
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1031
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe