Lähipiirissäkään ei vielä tiedetä.
Ollaan jännän äärellä.
Siiderskä lähtee Helsinkiin
16
347
Vastaukset
- Anonyymi
Siiderskä asuu Itä-Hgissä HEKAn vuokratalossa, että sellainen tapaus ...🙈
- Anonyymi
Opettajan palkka lienee mennyt siidereihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja?😭🤣😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja .....😂😂😂😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiluttaa harsoa opetusmielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiluttaa harsoa opetusmielessä.
Ei kyllä ole mikään virallinen opettaja, jolla pitää olla korkeakoulututkinto.
Tämä Eurytmian harsonheiluttelija on viikon kurssin käynyt huuhaa , joten on ihan harhaanjohtavaa puhua mistään opettajasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ole mikään virallinen opettaja, jolla pitää olla korkeakoulututkinto.
Tämä Eurytmian harsonheiluttelija on viikon kurssin käynyt huuhaa , joten on ihan harhaanjohtavaa puhua mistään opettajasta.Nyt kannattaa miettiä, mitä kirjoitat. Vaikka et mainitse kohteen nimeä, tunnistettavuus on selvä.
Luepa hieman näitä kriteereitä kunnianloukkauksesta, niin asia voi avautua sinullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja?😭🤣😭
No onhan se reikiopettaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kannattaa miettiä, mitä kirjoitat. Vaikka et mainitse kohteen nimeä, tunnistettavuus on selvä.
Luepa hieman näitä kriteereitä kunnianloukkauksesta, niin asia voi avautua sinullekin.Kyllä opettaja nimikettä voi käyttää muutkin kuin kouluissa työtä tekevät oikeat opet.
Esim uimaopettaja, eri soitinten opettaja laulunopettaja, hiihdonopettaja, moni taiteilija ohjaa ihan kokemuspohjalta eikä käsittääkseni keltään vaadita yliopiston todistusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä opettaja nimikettä voi käyttää muutkin kuin kouluissa työtä tekevät oikeat opet.
Esim uimaopettaja, eri soitinten opettaja laulunopettaja, hiihdonopettaja, moni taiteilija ohjaa ihan kokemuspohjalta eikä käsittääkseni keltään vaadita yliopiston todistusta.Et ymmärtänyt kommenttia. Jos sanot julkisesti opettajan työtä tekevän olevan viikon kurssin käynyt huuhaa ja on harhaanjohtavaa puhua hänestä opettajana.
Itse ottaisin organisaatioon heti yhteyttä, jos lapseni opettajan pätevyydestä näin kirjoitettaisiin, oli sitten kyse uima- musiikki-tai muu ope. Kaikilla on omat kriteerit opettaa lapsia ja nuoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt kommenttia. Jos sanot julkisesti opettajan työtä tekevän olevan viikon kurssin käynyt huuhaa ja on harhaanjohtavaa puhua hänestä opettajana.
Itse ottaisin organisaatioon heti yhteyttä, jos lapseni opettajan pätevyydestä näin kirjoitettaisiin, oli sitten kyse uima- musiikki-tai muu ope. Kaikilla on omat kriteerit opettaa lapsia ja nuoria.Itse et tajunnut mun pointtia, esitin kritiikin tuolle joka kunnianloukkauksen mainitsi. Eli on eri tasoisia opeja eikä ole väärin käyttää esim tanssiopettaja titteliä vaikkei maisterin papereita olekaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kannattaa miettiä, mitä kirjoitat. Vaikka et mainitse kohteen nimeä, tunnistettavuus on selvä.
Luepa hieman näitä kriteereitä kunnianloukkauksesta, niin asia voi avautua sinullekin.Mikä tuossa ei ollut totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse et tajunnut mun pointtia, esitin kritiikin tuolle joka kunnianloukkauksen mainitsi. Eli on eri tasoisia opeja eikä ole väärin käyttää esim tanssiopettaja titteliä vaikkei maisterin papereita olekaan!
Sorry, näin pääsi ilmeisesti käymään. Toivottavasti tuo oikea asianosainen tajuaa mitä kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt kommenttia. Jos sanot julkisesti opettajan työtä tekevän olevan viikon kurssin käynyt huuhaa ja on harhaanjohtavaa puhua hänestä opettajana.
Itse ottaisin organisaatioon heti yhteyttä, jos lapseni opettajan pätevyydestä näin kirjoitettaisiin, oli sitten kyse uima- musiikki-tai muu ope. Kaikilla on omat kriteerit opettaa lapsia ja nuoria.Aika monen mielestä harsonheilutus taitaa olla huuhaata mutta onhan niitä kaikenlaisia harrastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa ei ollut totta?
Johan tuohon kohta puuttu Railikin..
- Anonyymi
Eikä ole väärin käyttää titteliä hyvinvointivalmentaja vaikkei ole käynyt hyvinvointivalmentajakoulua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289