Hellyyttä ja läheisyyttä. Elämäni on niin rankkaa. Annan jatkuvasti itsestäni niin paljon muille ja tälle koko systeemille. En saa tasavertaisesti mitään takaisin. Tarvitsisin ihan oikeasti jo jonkun, joka ymmärtäisi, halaisi ja pitäisi hyvänä. Se antaisi minulle voimaa. Nyt tunnen itseni jo hautaan valmiiksi, vaikka olen vielä niin nuori. Olen aivan lopussa...
Kaipaan niin
15
276
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinun elämä on yhtä tärkeä kuin muidenkin. Keräähän voimia ja mieti sen jälkeen realistisesti, ketkä vievät voimasi. On pakko ottaa välillä etäisyyttä. Ei muuten jaksa.
- AnonyymiUUSI
Ja kun on ensin raivattu tilaa, voi uusi rakkauskin tulla. ❤️
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on varmaan hoitaja ja empaattinen... töiset syö säkin tyhjäksi
- AnonyymiUUSI
Voi kuule mitä mätäpaiseita moni hoitaja on. Mielummin lähden omankädenkautta, kuin heidän hoiviin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule mitä mätäpaiseita moni hoitaja on. Mielummin lähden omankädenkautta, kuin heidän hoiviin.
Jos on semmoinen, niin on väärällä alalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on semmoinen, niin on väärällä alalla.
Iso osa on mennyt koska helppo koulutus ja voi lorvailla miten huvittaa ja syödä vanhusten vahvat lääkkeet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iso osa on mennyt koska helppo koulutus ja voi lorvailla miten huvittaa ja syödä vanhusten vahvat lääkkeet.
Tähän on tulossa muutos. Meitä on vahvoja hoitajaopiskelijoita ja aiomme puuttua epäkohtiin. Olemme nähneet niitä riittävästi läheistemme kohdalla.
- AnonyymiUUSI
Ei aina jaksa vaan antaa ja antaa ja antaa. Vaan pitää myös saada, että pysyy tasapaino. Ja liikaa ei saa mennä muitten juttuihin mukaan. Ottaa etäisyyttä ja omaa aikaa palautumiseen. Siinä muuten palaa loppuun henkisesti , emotionaalisesti ja jopa fyysisesti. Mä en aina ihmisiltä saa joten sen täytyy olla Jumala joka antaa. Kannan sinua rukouksissani 🤍❔
- AnonyymiUUSI
Ihan samanlaisia kokemuksia. Olen polttanut itseni loppuun kaikin tavoin. Auttanut muita ja nyt mietin taas, voinko olla tekemisissä erään kaverini kanssa enää ollenkaan. Sivalsi mua eilen aika pahasti ja jälkikäteen tunnen oloni hyvin loukatuksi. Ei ystävä tee sellaista. Ja kun pitäisi ymmärtää, mitkä mun voimavarat on. Musta tuntuu että ihmiset yrittää tavalla tai toisella saada minusta hyödyn irti. Ja sitten kampittaa, kun en ole mieleinen. Ja kun mun käytös ei ole aina odotettua ja heidän toivomaa, niin minä olenkin joku hylkiö. Aina vaan vähemmän porukkaa ympärillä, mutta näillä mennään. Valitsen edelleen itseni. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samanlaisia kokemuksia. Olen polttanut itseni loppuun kaikin tavoin. Auttanut muita ja nyt mietin taas, voinko olla tekemisissä erään kaverini kanssa enää ollenkaan. Sivalsi mua eilen aika pahasti ja jälkikäteen tunnen oloni hyvin loukatuksi. Ei ystävä tee sellaista. Ja kun pitäisi ymmärtää, mitkä mun voimavarat on. Musta tuntuu että ihmiset yrittää tavalla tai toisella saada minusta hyödyn irti. Ja sitten kampittaa, kun en ole mieleinen. Ja kun mun käytös ei ole aina odotettua ja heidän toivomaa, niin minä olenkin joku hylkiö. Aina vaan vähemmän porukkaa ympärillä, mutta näillä mennään. Valitsen edelleen itseni. Sivusta.
Just tuo, että et saisi itse vaatia mitään, vaikka muuten annat kaikkesi. Todella raivostuttavaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu mutta tiedätkö mitä, olet erityinen ihminen ja monesti ihminen joka joutuu moniin eri koettelemuksiin uudestaan ja uudestaan, ja tuntuu ettei kerkeä kuin huokaista kun uusia koettelemuksia ilmestyy, niin on myöhemmin Jumalan käytössä. Anteeksi en tiedä oletko uskossa mutta ainakin niin epäilen, että sinua herätellään. Älä säikähkä ethän tai suutu. Ei ystäviä tarvitse paljon olla jopa yksi sydänystävä riittää. Joskus parhaatkin ystävät osaa loukata, koeta kasvattaa vaan luonnettasi. Ja anna anteeksi mutta pidä myös puolesi ja rajasi. Toivon sinulle paljon kaikkea hyvää ja sitä siunausta elämääsi! Muistan sinua rukouksin 🤍❔
- AnonyymiUUSI
On tosi raskasta, kun ei koe saavansa mitään takaisin elämältä. Se polttaa lopulta vahvimmankin loppuun. 💔
- AnonyymiUUSI
töitä ei kannata viedä kotiin, mutta luonteelleen ei voi mitään, jos niin käy
- AnonyymiUUSI
Ootko ihastunut?
- AnonyymiUUSI
En uskalla rakastaa sua, kun oon yht paha ADHD narsisti kun sun exä, tai pahempikin, niin saisit vaan kokea hänet uudestaa😒, jos et sit nainen oo just se oikea mulle💗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762