en tiiä käyttääkö tätä sivustoa ees enää kukaan, mutta noh
oon tässä miettiny marsujen hankkimista, niin paljonko niille kuuluu antaa tuoreruokaa päivässä? ja niinku montako kertaa pv ja mitä saa antaa joka päivä? oon yrittäny netistä ettiä tietoa mutta ei siitä saa mitään selkoa ku kaikkialla kerrotaan eri asiat. oisin kiitollinen jos joku tähän nyt vastais :)
marsujen ruokinta
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Hae kirjastosta marsukirja. Kirjaston kirjat on aina tarkistettu tietojen osalta. Niihin voi luottaa.
Marsu syö sen verran tuoretta päivässä kun kämmenelle mahtuu. Ei kovin paljoa siis ja joillakin ei maha kestä tuoretta ollenkaan. Sitä pitää kokeilla varovasti aloittaen. Ne ovat yksilöitä. Aloita aina suupalasta, herneen kokoisesta nokareesta. Anna aamuin illoin äläkä anna enempää kuin muutaman sentin pala kurkkua tai porkkanaa tai omenaa kerrallaan. Niistä on hyvä aloittaa.
Tärkein ruoka on laadukas heinä ja viljapohjaiset siemenseokset. Marsusta tulee helposti pullukka, että harkiten kaikkea. Onnea marsujen hankintaan :0) - Anonyymi
Erilaiset salaatit, yrtit, idut on terveellisiä semmonen reilu kourallinen per marsu. Ei mitään sokerillisia kuten porkkana, omena muutakun harvinaiseksi herkuksi. Kurkussakaan ei oo oikeen mitään ravintoaineita niin ei sitäkään paljoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766299Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4414371Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön603609Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352255Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1002170Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m20917En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58845Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42810- 78706
- 59695