Minkä näköinen ja kokoinen sulla on.
Kiinnostaa kovasti
33
518
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Melko iso se on.
- AnonyymiUUSI
🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
- AnonyymiUUSI
18centtiä ja paksu, esteettisesti kaunis. Sitä minä olen varjellut sille oikealle. Sinun hellään käsittelyysi haluaisin sen antaa.
- AnonyymiUUSI
Vahvistuuko itsetunto tästä valehtelusta. Miten anonyymipalstoilla kaikilla on aina yli keskiarvon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistuuko itsetunto tästä valehtelusta. Miten anonyymipalstoilla kaikilla on aina yli keskiarvon
Tule katsomaan. Sillähän se selviää.
- AnonyymiUUSI
Ihana mies
- AnonyymiUUSI
Jaa en tie kuinka paljon olen itse pystyny siihen ja sen kehitykseen vaikuttamaan mu yrittän pitää huolen et se olis just sellain millä naiselle parhaiten saa nautintoa tuotettua ehkä vähä liian pitkä takaapäi pystyy pohjaan turhankin helposti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa hyvä kysymys vaikeampi vastata suhteessa jos kaikilla olis yli keskiarvon ni sekin nousis korkeammelle et taas ois kuitee enemmän niitä alle keskiarvon keskiarvokin on suhde luku siksi kai se niin laaja on muistaakseni mitä nähny ni 12-15cm on se keskiarvo pituus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tällaisiin vastaavat keskiarvon ylittävät, vaikka olisikin ihan anonyymi kysely. Sama kuin jos kysytään palkkaa tai muuta asiaa. Itsellä 17cm, mikä on minusta aika sopiva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa hyvä kysymys vaikeampi vastata suhteessa jos kaikilla olis yli keskiarvon ni sekin nousis korkeammelle et taas ois kuitee enemmän niitä alle keskiarvon keskiarvokin on suhde luku siksi kai se niin laaja on muistaakseni mitä nähny ni 12-15cm on se keskiarvo pituus
Suomessa keskimitta on 13cm -14cm väliltä.
17-20cm on erittäin hyvä. Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa keskimitta on 13cm -14cm väliltä.
17-20cm on erittäin hyvä. NaiseltaPaitsi että pituushan ei ole se oleellinen vaan paksuus. Kerran olin miehen kanssa, jolla oli laiha ja pitkä kuin lyijykynä🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tällaisiin vastaavat keskiarvon ylittävät, vaikka olisikin ihan anonyymi kysely. Sama kuin jos kysytään palkkaa tai muuta asiaa. Itsellä 17cm, mikä on minusta aika sopiva.
Lopeta jo valehtelu ukkeli !!
- AnonyymiUUSI
Ihan sun näköinen.
- AnonyymiUUSI
Pieni ja sininen, ihan tavallinen bensakottero
- AnonyymiUUSI
Nyt puhuttiin "siitä", eikä sen jatkeesta!
- AnonyymiUUSI
Pieni ja sininen kuin närhellä konsanaan.
- AnonyymiUUSI
Sopii ihan varmasti paikkaansa vallan mainiosti.
- AnonyymiUUSI
Ilmanvastuskerroin on matala. Adrodynaaminen muotoilu. Turvallinen keskikoko ja muotoilun puolesta sopii kaikkiin ilman tarvetta kitkaa vähentäville kemiallisille apuaineille.
- AnonyymiUUSI
Siis aerodynaaminen. Anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Melko iso ja karvainen
- AnonyymiUUSI
Kokoa en paljasta, mutta tuolla se on karvoituksen seassa piilossa.
- AnonyymiUUSI
🤢 toivottavasti edes trimmatun
- AnonyymiUUSI
Jaa ja mitähän varten
- AnonyymiUUSI
🪛
- AnonyymiUUSI
20cm eli sopisi mitoitukseltaan sinuun täydellisesti
- AnonyymiUUSI
Olet jumalan lahja naisille
- AnonyymiUUSI
Nuorena vikisit jo kun sormel kopasin et pohjaa meni olet hangannut liikaa ratsun kaa
- AnonyymiUUSI
Näihin tarvitse vastata
- AnonyymiUUSI
Kaikillahan näillä vastaajilla on metrin muna omasta mielestään. Ovat myös erittäin taitavia tyydyttämään naisen, sekä äärettömän kestäviä 😉🤭
- AnonyymiUUSI
🫸📏🫷
- AnonyymiUUSI
Turhaan te naiset lässytätte miehen ”sen” koosta, kun tärkeämpää on kuinka tiukka teillä itsellä on. Synnytykset, liiat s*ksikerrat, isot d*ldot yms on pilanneet monta pimsiä.
- AnonyymiUUSI
Toimeen on tullut.
- AnonyymiUUSI
140 cm, kaunis kuin kuva, thaimaalainen kaunotar.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762