Olen positiivinen Lapin poika. Kuitenkhan en jaksa olla ihmettelemättä näitä persuja. Miksi tämmönen puolue on keksitty, mun in ibmir? 😂
Surkeata sakia.
12
147
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka PS-väestä paljon turhaa jauhetaankin, on niissä myös hyvää: Ne osaavat kaivautua niin syvälle ettei heittiä Ossikaan löytäisi. Siinä tapahtuu Laki ja Oikeus!
- Anonyymi
Aatteen keksi Hitler ? Sanna on muuten merkityksellinen henkilö monella tavalla.
Sanna mm.vapautti suomalaiset tabusta, ettei persujen rasismista saa puhua.- Anonyymi
Aate keksittiin tosiaan Saksassa liki sata vuotta sitten. Suomessa se alkoi viehättää erästä nuorta sivaria ja alkoi elää hänen päässään. Nuorukainen varttui ja lopulta hän havaitsi todellisuuden puolella sopivan puolueen, jonka turvin hän ryhtyi toteuttamaan unelmaansa.
- Anonyymi
Niinpä niin ja tarjakin lisäksi putinin salarakas.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aate keksittiin tosiaan Saksassa liki sata vuotta sitten. Suomessa se alkoi viehättää erästä nuorta sivaria ja alkoi elää hänen päässään. Nuorukainen varttui ja lopulta hän havaitsi todellisuuden puolella sopivan puolueen, jonka turvin hän ryhtyi toteuttamaan unelmaansa.
Natsahtelevat immoslaiset kumipäät kaappasi hienon alunperin wennamolaisen puolueen omiin hämärätarkoituksiinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin ja tarjakin lisäksi putinin salarakas.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.htmlJa Putin persun kansalliskonservatiivinen aateveli.
- Anonyymi
Olen ap. Elämä tähän asti hyvä. Poromies olen. Tykkään ihmisistä, monikulttuurisistaki. Metsästän, kalastan. Olen kulttuuriini tuote. Perrsuista en tykkää. Haluan olla verkon oikealla puolela.🙂
- Anonyymi
Olen oikeusvaltion ja demokratia puolella, oletko sinä laphkasmies sitä vramasti myös ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeusvaltion ja demokratia puolella, oletko sinä laphkasmies sitä vramasti myös ?
Taatusti. Dat lea buorre.
- Anonyymi
Persut,Trump,Putin ja Orbanin Laki ja oikeuspuolue samaa sakkia.
- Anonyymi
nunnuka nunnuka vain sullekin 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231