Sillä en usko et me enää tullaan näkemään. Mut se sama tunne heräs taas... Sydän sulaa.
Luulin päässeeni siitä ihastuksesta yli
12
413
Vastaukset
- Anonyymi
Hankalia hankalia..
- Anonyymi
Mulle kävi sama asia viime viikolla. Olin jo unohtanut kaiken mutta nyt se tuli ilman mitään selitystä takaisin yhtä voimakkaana kuin silloin aluksi. Ajattelen että tää on se loppuhuipennus ennen oikeaa unohtamista.
- Anonyymi
Niin ja varsinkin jos joku asia muistuttaa hänestä. Parastahan olisi ettei tarvitsisi tyytyä vain haaveiluun. Ajatus minusta ja hänestä tuntuu vain mahdottomalta monestakin syystä.
Toivottavasti edes jotkin haaveet tässä elämässä vielä toteutuvat.
- Anonyymi
Sit se sulaa jos niin on kerran tarkoitettu. Aina ei käy onnellisesti ja jotain vanhaa rakkauttaan etsii läpi elämänsä ja se riittää että edes jonkun toisen ihmisen olemuksessa. Ei kilpailua. Vaikka me ei tiedosteta sitä se on hän jonka menetti joskus nuoruudessaan. Kuitenkin eri ihminen. Kuin hänen kaksoisolentonsa.Sen takia taidan olla melankolinen luonne 🤍❔
- Anonyymi
mul oli ennen vuotta 2000 autotapailuja erään H(1970) kaa. Olen ajatellut häntä aika ajoin lämpimin aattein. Kävelimme toisiamme vastaan v 2024 Samppalinnan uimalan paikkeilla. Silloin en uskaltanut jäädä kyselemään kuulumisiakaan, kun hän oli liikkeellä ystävättären kanssa. Sen jälkeenkään en ole voinut ottaa yhteyttä, koska mul ei ole enää hänen yhteystietojaan... että tällanen tapaus tällä kertaa🙃🫤
- Anonyymi
Miksi ette näkisi?
- Anonyymi
Näkö heikkenee iän myötä.
- Anonyymi
toivon etten näe erästä miestä enää koskaan. voisi olla liikaa mulle.
- Anonyymi
Tai sitten unelmien täyttymys.
- Anonyymi
Hyvä jos joillakin on tuo tunne, pidä siitä kiinni.
- Anonyymi
Olisitko voinut vain puhua kaivatun kanssa. Usein se riittää seventämään asioita.
- Anonyymi
Miksi et järjestä asioita niin että näkisitte uudestaan?
Jos tunnet noin niin toimi sen mukaan, mene tapaamaan sitä tunteittesi kohdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2243555Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401703Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991611- 921449
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t291445Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461394Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121263Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995