Luulin päässeeni siitä ihastuksesta yli

Anonyymi-ap

Sillä en usko et me enää tullaan näkemään. Mut se sama tunne heräs taas... Sydän sulaa.

12

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hankalia hankalia..

• Anonyymi
      UUSI

Mulle kävi sama asia viime viikolla. Olin jo unohtanut kaiken mutta nyt se tuli ilman mitään selitystä takaisin yhtä voimakkaana kuin silloin aluksi. Ajattelen että tää on se loppuhuipennus ennen oikeaa unohtamista.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ja varsinkin jos joku asia muistuttaa hänestä. Parastahan olisi ettei tarvitsisi tyytyä vain haaveiluun. Ajatus minusta ja hänestä tuntuu vain mahdottomalta monestakin syystä.

Toivottavasti edes jotkin haaveet tässä elämässä vielä toteutuvat.

• Anonyymi
      UUSI

Sit se sulaa jos niin on kerran tarkoitettu. Aina ei käy onnellisesti ja jotain vanhaa rakkauttaan etsii läpi elämänsä ja se riittää että edes jonkun toisen ihmisen olemuksessa. Ei kilpailua. Vaikka me ei tiedosteta sitä se on hän jonka menetti joskus nuoruudessaan. Kuitenkin eri ihminen. Kuin hänen kaksoisolentonsa.Sen takia taidan olla melankolinen luonne 🤍❔

• Anonyymi
      UUSI

mul oli ennen vuotta 2000 autotapailuja erään H(1970) kaa. Olen ajatellut häntä aika ajoin lämpimin aattein. Kävelimme toisiamme vastaan v 2024 Samppalinnan uimalan paikkeilla. Silloin en uskaltanut jäädä kyselemään kuulumisiakaan, kun hän oli liikkeellä ystävättären kanssa. Sen jälkeenkään en ole voinut ottaa yhteyttä, koska mul ei ole enää hänen yhteystietojaan... että tällanen tapaus tällä kertaa🙃🫤

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ette näkisi?

• Anonyymi
        UUSI

Näkö heikkenee iän myötä.

• Anonyymi
      UUSI

toivon etten näe erästä miestä enää koskaan. voisi olla liikaa mulle.

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten unelmien täyttymys.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä jos joillakin on tuo tunne, pidä siitä kiinni.

• Anonyymi
      UUSI

Olisitko voinut vain puhua kaivatun kanssa. Usein se riittää seventämään asioita.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et järjestä asioita niin että näkisitte uudestaan?
      Jos tunnet noin niin toimi sen mukaan, mene tapaamaan sitä tunteittesi kohdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9533
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4681
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1951
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1650
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1319
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      927
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe