Niin en varmaan uskaltaisi edes tavata sinua. Olen niin kova jännittämään. Saati sitten, että seurusteltais.
Jos nyt mietin realistisesti
25
423
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä se siit
- AnonyymiUUSI
🫂🥹🥹
- AnonyymiUUSI
Si-nu-a 😝✌️
- AnonyymiUUSI
Voi hitsi sun kanssa kun oot hauska 🤍❔
- AnonyymiUUSI
Sun käsi on väärällä puolella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun käsi on väärällä puolella.
Nii o
- AnonyymiUUSI
Totta, täällä on paljon parempi olla ja sit kun tunteet loppuu niin hyvä niin.
- AnonyymiUUSI
Tunteet eivät kantaneet ja sillan rakenteet on palaneet?
- AnonyymiUUSI
Jos annat merkin että tykkäät niin lupaan että rentoudut seurassani. Oon hauska ja kekseliäs etkä tunne oloasi vaivaantuneeksi jos päästät ensin mut sun lähelle ❤️
- AnonyymiUUSI
Päästän ja haluan sinut lähelleni. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kummallinen pitch hemmo
- AnonyymiUUSI
Mut pitää varmaan huumata jollain et uskallam.tavata vielä sen yhden kerran
- AnonyymiUUSI
Luulisin että osaan auttaa juuri jännittämiseen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Aiheutan sitä kaikissa miehissä, sori
- AnonyymiUUSI
Jotain outoo yhteisperskipua aina sul muuta liian vanha olen esim siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain outoo yhteisperskipua aina sul muuta liian vanha olen esim siihen
Ja Ps olipa gubbe uskottava fleksaus, uuh
- AnonyymiUUSI
Ja etkö tiedä, että vaistoa sinussa sen, että jännität?
- AnonyymiUUSI
Onko se sama asia ku tiedostaminen?
- AnonyymiUUSI
voi sinuu.🧑🦱 muista et mä en tuomitse. vaikka pskoisit housuun käytelyssä ni en naurais sulle. vaan mentäis pesulle. naiselta.
- AnonyymiUUSI
Itse lupaisin korkeintaan olla ottamatta puheeksi, ja ehkä jopa nk anekaupalla
- AnonyymiUUSI
Jos se toinen ihminen välittää sinusta, ei jännittäminen haittaa. Sellaiset "annetaan anteeksi".
- AnonyymiUUSI
Pitäisit siis pitkään esim t-paidan päällä mies?
- AnonyymiUUSI
Aina jännittää ja kaikkia, kun on tunteet pelissä eli mitä sitten. Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua? Jäisitkö kuitenkin henkiin? Mikä on parasta, mitä voisi tapahtua?
Useimmat ihmiset tuntee myötätuntoa jännittävää kohtaan, koska me kaikki tiedetään, mitä se on.
Ja voihan sitä aina kirjoittaa toiselle, jos muu tuntuu ylivoimaiselta. Kirjoittelun jälkeen voi ollakin jo jää murrettu. Tsemppiä ja mukavaa päivää. Tuulta päin! - AnonyymiUUSI
Kai olet sen joskus tavannut, kun kerran ikävöit?
- AnonyymiUUSI
Kumpaakin jännittää ja se voi olla hyväkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837