Kaivatustasi? Itselle tulee naisesta: " läähätän ja läkähdyn" 🥵
Mikä biisi sinulle tulee mieleen
64
645
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Amatimies
- AnonyymiUUSI
🙂🙂🙂
- AnonyymiUUSI
Tilannehan on nyt onnettomasti se, että kaikki biisit kertovat nykyään hänestä/ meistä😦
- AnonyymiUUSI
Sun kanssasi on niin helvetin vaikeaa
mä luin läpi sata psykan kirjaa
Mutta löytänyt en mä sieltä vastausta
sä oot kai jäänyt tyystin ilman kasvatusta- AnonyymiUUSI
Isä aina nyrkkeilykehään pisti
- AnonyymiUUSI
Holy forever jostain syystä
- AnonyymiUUSI
Tänään tuli tämä miehestä 🥰❤️🔥💞😘
https://youtu.be/gAy5WZo9kts?si=n4LgPvvl2ITsAHSx - AnonyymiUUSI
Voi kuinka me sinua kaivataan.
- AnonyymiUUSI
Oo siellä jossain mun
- AnonyymiUUSI
Telepatiaa
- AnonyymiUUSI
Yhtä en saa
- AnonyymiUUSI
Miehestä My Sweet Lullaby
- AnonyymiUUSI
Sun täytyy mennä
- AnonyymiUUSI
Naisesta Himon pääpiirteet. Enigmalta.
- AnonyymiUUSI
Piirteet ne kai si neki
- AnonyymiUUSI
Joku muu😂
- AnonyymiUUSI
Mietin sua pahalla
- AnonyymiUUSI
2:02 Aliisa Syrjä
- AnonyymiUUSI
Enkeleitä toisillemme
- AnonyymiUUSI
Sinä vain
- AnonyymiUUSI
Soita kun tunnet niin
- AnonyymiUUSI
Hemaisevan seks ikäs pörröpää😂
- AnonyymiUUSI
Kiitos😊
- AnonyymiUUSI
Bra nigan Self control
- AnonyymiUUSI
Music IS My aeroplane
- AnonyymiUUSI
Vaikka ovat olleet hirveitä minulle, ymmärrän heitä jollain tapaa jos tuommoisessa touhussa on pitänyt elää jopa vuosikymmeniä, olla alisterruna ja, manipuloituna, kuin heidän vanki. Josta viedään ja jolle heitetään joskus pari porkkanaa ja murretaan psyyke, vertaan lähinnä sosialustisiin kaihin tai suljettuihin lahkoihin jossa ihmiset ei tiedä muusta, heitä pidetään siinä ja sinä eletään. tässä tapauksessa voivat liikkua muta heitä hallitaan psyykkisesti tuottamaan muille, ja lopulta katsotaan miten lähtevät luovimaan, mitä keinoja löytyy ja hyvyyden varjolla alistetaan lopulta, omat haaveet, toiveet ja muut jää elämättä. Osin omasta syystä jos tykästyy muiden elämään ja haluaa poiketa omalta polulta ja osittain siksi että hakataan hetkeksi muiden poluille. sairasta touhua, kaikin puolin. ja näitä opetuksia omasta lapsuudesta tai jos hyvä itseluottamus ja itsevarma sitä hakataan alas, tai lisätä siihen jotain että näyttää ylimieliseltö ja nolaa itsensä. hirvein asia Exön suvulle oli saada tietää työstäni ja vielä karseamoaa että siinä pärjää, Exön kakkosille ja suvulle myös että se mitä oli kaikessa 50 % saannosta rehellisesti minun. työt jaettiin kumpikin ottaa omista oman, ja en suostunut sen suvun köyhän jaotteluun ja ostojen sabotointiin, mistä otin turpaan, että ostin ja vein mukanani 😂😂 semmoinen psykopaatti suku ja vihaavat kyllä kaikessa mitä olen mitä olen saanut ja sitä ettei mikään tullut heiltä, eivätkä lopulta saaneet kuin hakkasivat ja siitä vielä maksavat. sana näille kakkosille, nauran päin naamaanne ha näille mustistytteille, ammattilaisostoille ym
samoin nämä Emilia, pollet, mirkst Leena ym.... ohi on, elämä jatkuu, uskon siihen ettö aina asiat tulee jotenkin myös teidän eteenne. ja ei me ei otettu erää, vaan te hakkasitte me ja minä pakenin. siinä on ero ja sehän teitä vituttaa 😂😂😂😂- AnonyymiUUSI
sehän teitä vituttaa kun ette saanet kehään tappelemaan, ette saanet minusta suojelevaa maskuliinistä voi ansiosta mutta ette silti heikon naisen sivurooliin, jota voisi rehellisesti hyväksikäyttöö vaikka ajatus kutkuttaa monia 😂 tehkää itsellenne jotain, meette vaikka terapiaan ja mietitte miksi toimitte noin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sehän teitä vituttaa kun ette saanet kehään tappelemaan, ette saanet minusta suojelevaa maskuliinistä voi ansiosta mutta ette silti heikon naisen sivurooliin, jota voisi rehellisesti hyväksikäyttöö vaikka ajatus kutkuttaa monia 😂 tehkää itsellenne jotain, meette vaikka terapiaan ja mietitte miksi toimitte noin?
käytät oman elämäsi mini vihasmisen ja mietit kun et saa mitään, haluat yrittää tappelemaan haluat yrittää teidän projekteihin. vihaat hyvää äitiyttäni, vihaat minkälainen olen naisena ja puolisona, oikeasti, vihaat kun pärjään töissä vihaat jos minusta pidetään, vihaat harrastuksiani, nostan sinussa esiin vaan vihaa. ja haluat nujertaa minussa kaikkea mitä oikeasti olen. en tee sinulle tai teille näin, elän vain elämääni, en vain halua yhteistyötä teidän tyylillä teidän kanssa. vihaat sitä kun lapseni pitävät minua kuitenkin turvallisena, ovat jopa suojelevia, vihaat kun rakastavat minua, vihaat kun tykkäävät minun laittamasta kodista, vihaat kun teen töitä ja onnistun, vihaat kun olen nainen joka herättää tunteita, vihast järkevää puoltani vihaat luovaa puoltani vihast feminiista vahvuutta vihaat kaikkea. haluat että olisin toisenlainen, hakkaat minua yrität saada käyttämään elämäni teidän naisiin. en hae huomiota. vihaat ajatusta jokainen nainen on oman elämänsä kuningatar, oman kotinsa kuningatar, oman työnsä johtaja ja omille lapsilleen se äiti. saa olla toki myös muita aikuisia mutta minä päätän enemmän kuin te. ja en halua ikinä nähdä teidän tyyliä monessa asiassa lapsissani, ja siihen on kyllä hyvä syy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
käytät oman elämäsi mini vihasmisen ja mietit kun et saa mitään, haluat yrittää tappelemaan haluat yrittää teidän projekteihin. vihaat hyvää äitiyttäni, vihaat minkälainen olen naisena ja puolisona, oikeasti, vihaat kun pärjään töissä vihaat jos minusta pidetään, vihaat harrastuksiani, nostan sinussa esiin vaan vihaa. ja haluat nujertaa minussa kaikkea mitä oikeasti olen. en tee sinulle tai teille näin, elän vain elämääni, en vain halua yhteistyötä teidän tyylillä teidän kanssa. vihaat sitä kun lapseni pitävät minua kuitenkin turvallisena, ovat jopa suojelevia, vihaat kun rakastavat minua, vihaat kun tykkäävät minun laittamasta kodista, vihaat kun teen töitä ja onnistun, vihaat kun olen nainen joka herättää tunteita, vihast järkevää puoltani vihaat luovaa puoltani vihast feminiista vahvuutta vihaat kaikkea. haluat että olisin toisenlainen, hakkaat minua yrität saada käyttämään elämäni teidän naisiin. en hae huomiota. vihaat ajatusta jokainen nainen on oman elämänsä kuningatar, oman kotinsa kuningatar, oman työnsä johtaja ja omille lapsilleen se äiti. saa olla toki myös muita aikuisia mutta minä päätän enemmän kuin te. ja en halua ikinä nähdä teidän tyyliä monessa asiassa lapsissani, ja siihen on kyllä hyvä syy.
vihaat ammattiani, vihaat että olen nainen, vihaat rahaa minulla, vihaat kaikkea mitä teen. siksi että minä teen niitä ja minä olen niitä. Päästäistkö irti jo minusta, minun elämästä ja mitä teen ja eikä olisi helpompi sinulle jo päästä irti ajatukset erä haluat minun elämäni? Keskittyä itseesi ja elämääsi, päästä irti minusta ja minun seuraamisesta? Minähän vain elän elämääni minuna, sinä hyökkäät kaikkea kohti ja yrität saada tappelemaan tai asioita pois. Miksi minä olen syyllinen? miksi se on niin kamalaa nähdä minut joogaamsss, laittamassa ruokaa, tekemässä töitä, pelaamassa lasten kanssa, maksamassa laskuja, treffeillä tai tutustumassa johonkin mieheen (luulisi että olet tyytyväinen).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vihaat ammattiani, vihaat että olen nainen, vihaat rahaa minulla, vihaat kaikkea mitä teen. siksi että minä teen niitä ja minä olen niitä. Päästäistkö irti jo minusta, minun elämästä ja mitä teen ja eikä olisi helpompi sinulle jo päästä irti ajatukset erä haluat minun elämäni? Keskittyä itseesi ja elämääsi, päästä irti minusta ja minun seuraamisesta? Minähän vain elän elämääni minuna, sinä hyökkäät kaikkea kohti ja yrität saada tappelemaan tai asioita pois. Miksi minä olen syyllinen? miksi se on niin kamalaa nähdä minut joogaamsss, laittamassa ruokaa, tekemässä töitä, pelaamassa lasten kanssa, maksamassa laskuja, treffeillä tai tutustumassa johonkin mieheen (luulisi että olet tyytyväinen).
ja nainen älkää minua syyttäkö, olisitte voineet kertoa suhteesta pyytää eroa, jakaa huoltajuus, myydä talo, mutta jäitte kiinni tähän miten saisi kaikki itselle ja hakattua johonkin huonoon ja pidettyä pois ettei näytä itse huonolta ja saada lasten rakkaus kuin äitiä kohtaan itselle. teitte sen ihan itse ja jäi ne yhteiset lapset tekemättä, omaisuus meni ja jäitte silti huonoon maineeseen, ja ostitte vielä pahasta lisää. Ei tarvitse tänne kostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja nainen älkää minua syyttäkö, olisitte voineet kertoa suhteesta pyytää eroa, jakaa huoltajuus, myydä talo, mutta jäitte kiinni tähän miten saisi kaikki itselle ja hakattua johonkin huonoon ja pidettyä pois ettei näytä itse huonolta ja saada lasten rakkaus kuin äitiä kohtaan itselle. teitte sen ihan itse ja jäi ne yhteiset lapset tekemättä, omaisuus meni ja jäitte silti huonoon maineeseen, ja ostitte vielä pahasta lisää. Ei tarvitse tänne kostaa.
paitsi tämä Mirka, joka keplotteli talon, ja yrittää pysyä väkisin lasten kautta elämässä. mutta me jäädään tänne, opiskellaan täällä ja ei eräs ei ikävöi sinua, tykkää niistä J ja V miehistä ja viihtyy aina täällä kun ei ole liikaa sinun kanssa tekemissä. Eivät J tai V mies vaikuta vaan sinun sairas toiminta. M miehellä, ei pollella se m johon sinulla oli myös suhde ei minulla, ja m miehellä, exällöni, on jo uusi nainen, jättäisitkö haaveesi ja meidät rauhaan jo, kiitos! M mies kertoi kyllä että puhuit että ihan kuin olisitte uusioperhe, ja en ollut mustis, et ole hänen tyyppiään. Ja tiedän että erosi ori joskus koville, mitä tietyllä tapaa kostit ja tiedämme että jonkin sortin mt ongelmia sinulla on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
paitsi tämä Mirka, joka keplotteli talon, ja yrittää pysyä väkisin lasten kautta elämässä. mutta me jäädään tänne, opiskellaan täällä ja ei eräs ei ikävöi sinua, tykkää niistä J ja V miehistä ja viihtyy aina täällä kun ei ole liikaa sinun kanssa tekemissä. Eivät J tai V mies vaikuta vaan sinun sairas toiminta. M miehellä, ei pollella se m johon sinulla oli myös suhde ei minulla, ja m miehellä, exällöni, on jo uusi nainen, jättäisitkö haaveesi ja meidät rauhaan jo, kiitos! M mies kertoi kyllä että puhuit että ihan kuin olisitte uusioperhe, ja en ollut mustis, et ole hänen tyyppiään. Ja tiedän että erosi ori joskus koville, mitä tietyllä tapaa kostit ja tiedämme että jonkin sortin mt ongelmia sinulla on.
Eikö sinulla palstasetä ollut kotivakuutusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
So basically no kids no cry, man?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl se AINAKIN sun kohdalla menee naisia esittävä jäbä sillai että sää vihaat naisia. TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haters gonna hate bro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä niitä ei vtuttas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl se AINAKIN sun kohdalla menee naisia esittävä jäbä sillai että sää vihaat naisia. TT
Ja sä kuljet myös naisena!gubbe meinaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä kuljet myös naisena!gubbe meinaan!
Tykkäköhän kauppiaat ku satutat maksavia ostavia asiakkaita kaupoissa!
- AnonyymiUUSI
Kyllä se siitä.
- AnonyymiUUSI
Kävi miten kävi
- AnonyymiUUSI
Johanna Kurkela: Rakkauslaulu.
- AnonyymiUUSI
Humppaveikolle Karjalan Marjaana.
- AnonyymiUUSI
Lena Satellite
- AnonyymiUUSI
Shrty Sirkus.
- AnonyymiUUSI
Sisäilmaongelmia ja puhaltimet vaan pöhisee?
- AnonyymiUUSI
Sirkesalo Mysteriet
- AnonyymiUUSI
Kaikki rakkauslaulut kertovat hänestä.
- AnonyymiUUSI
Jos et sä parempaan millään pysty, niin ei oo, ei tuu...
- AnonyymiUUSI
Vähäjärkinen olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähäjärkinen olet
millä perusteella? saa sitä vähän vaatia ;)
- AnonyymiUUSI
Kalliolle kukkulakallekakallekallelleenlalle
- AnonyymiUUSI
Jollen minä sinua saa, niin lähden täältä kauas pois
- AnonyymiUUSI
Minulla tulee tämä mieleen Rumasta Turjake Miehestäni tänään 🥰😘❤️🔥❤️💞
https://youtu.be/Qs8Q35OwuKA?si=wxU_P8FMN4bLdZK0
Alko niskottelemaan TAAS minulle 🖕 - AnonyymiUUSI
Polle. Rytkyy ja rytisee. Määhän jo siitä hevoinen.
- AnonyymiUUSI
"Kun mua potkaisisin polle päähän, mä sanoin määhän ja siitä hevonen".
Onkohan otettu jotain miestä väkevämpää tuota sanoitusta tehdessä 😂
- AnonyymiUUSI
Spartacuksen ja Frygian adagio Aram Hatšaturjanin baletista Spartacus.
- AnonyymiUUSI
Airbag generation.
- AnonyymiUUSI
Tekee mustelmia jalkoihin,ei tollaset sentti×sentti,tule muuten ku jollain laisella pienellä aseella tai millä nyt tekee,ku tää gubbe ei ole täällä,ei tule oin paljon just noita! Oletkosinä musta kipee toisen puolisosta vai mikä sua riivaa? Maitohyllyn luotako ammuskelit????? Älä tule enää tänne hurrja ukko,olet kyllä pipipää!
- AnonyymiUUSI
Miehelle:
https://www.youtube.com/watch?v=1vCXxIpFeao&list=RD1vCXxIpFeao&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Tuli selväksi, jo ajat sitten. Nouse lentoon, älä katso taaksesi. Pyydän anteeksi, olisit ollut kaikkeni.
- AnonyymiUUSI
Sting, Every breath you take.
- AnonyymiUUSI
Miehesta:
Sauna/Martti Servo & Napander
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873