Ettei Kankaanpäässä ole Pancho Villaa ätmivaaran takia, mutta täällähän on. Lisäksi hän on aamuyöllä kello 3.42 väittänyt niin. Varmaan on juoppo. Muutenkin puhuu jostain tasoista, mitä ei ole.
Sinkut palstalla joku väittää
6
121
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anteeksi, 3.59 on kirjoittanut, mutta voi olla juoppo.
- AnonyymiUUSI
Mistä ihmeen tasoista?
- AnonyymiUUSI
Ylimmän tason, keskitason ja alimman tason miehistä, mutta ei tollai voi ihmisiä luokitella eri tasoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylimmän tason, keskitason ja alimman tason miehistä, mutta ei tollai voi ihmisiä luokitella eri tasoihin.
Puhuu varmaan kerrostaloeläjistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu varmaan kerrostaloeläjistä
No mä asun kerrostalossa, mutta se sanoo, ettei alimman tason mies voi saada naista.
- AnonyymiUUSI
Etsin kypsää ja pyöreämpää näistä jolla on muotoja reilusti. Haluan tehdä sulle hyvää ja nuolla sun illun märäks. Haluun kuolla sun perseen kanssa nii että koko naama on sun pakaroiden välissä. Ei haittaa jos pieraset kun nuolen. Haluun panna sua takaa päin ja jos sua pierettää panon aikana anna tulla vaan. Piere vaikka koko panon ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817