Osuvat kipeästi.
Ei siksi, että olisin heikko
vaan siksi, että välitän.
Minä en ole tullut sinua vastaan, vaan rinnalle.
Mutta jos sinä näet minussa uhan, vaikka tuon valoa,
en voi pakottaa sinua näkemään toisin.
Minä ymmärrän, että olet ehkä satutettu –
mutta minä en ole se, joka sinua rikkoi.
Minä en ansaitse neulat, kun ojennan avoimen käden.
Jos et vielä pysty kohtaamaan minua rehellisesti,
sekin on okei.
Mutta älä kätke pelkoa piikittelyyn.
Se ei suojele sinua
se vain satuttaa lisää.
Minä toivon, että jonain päivänä
voit katsoa minua ilman puolustuksia.
Koska silloin näet:
en ollut vihollinen.
Olin mahdollisuus 🩷
Joskus sanat jotka heität
21
289
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voitko nainen lopettaa kopioimista näitä tekoälykirjojtuksia suoraan sellaisenaan. Apuna niitä voi käyttää, mutta typeriä laittaa sellaisenaan, kun ei ole mitään omaa/ teihin liittyvää mukana. 🖕
- AnonyymiUUSI
noi on mieheltä jokanen haluaa tuhota mut ku en antanu hälle piusaa , sivustaj
- AnonyymiUUSI
Hv vaan itellesi 🖕Tässä on mun tunteet ja ajatukset 🩷 Have a nice day.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hv vaan itellesi 🖕Tässä on mun tunteet ja ajatukset 🩷 Have a nice day.
Tämä oli paljon parempi! Mukavaa päivää myös sinulle! 👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit katsoa minua ilman puolustuksia🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piusa? Jos sul on pakkomielle ihan yleiselläkin tasolla tehä jostain henkilöstä täysin 'outsider', ni et oo kyl millään muotoa tota(kaan) työpaikkaas ansainnut. -sivusta
- AnonyymiUUSI
"Minä en ansaitse neulat"?
Tuo ei ole suomea, eli et kirjoittanut tuota itse. Et tainnut edes lukea tuota ennen kuin jaoit.- AnonyymiUUSI
Joo, se jäi korjaamatta, kun tuo paste on pelceestä tähän laatikkoon. Mutta kukaanhan ei ole täydellinen 😉
- AnonyymiUUSI
Joku puhui varmaan pahaa selän takanani. Niin yhtäkkiä kylmenit. Kiva, ettet pitänyt minua ystävänä vaan kuuntelit muita, jotka eivät edes minua tunteneet. Jos ja kun törmäämme jossain, niin näen miehen, joka sai tarvitsemansa ja jätti. Niillä silmillä katson sinuun. Ihan turha lirkutella enään. Ei muuta. N>M
- AnonyymiUUSI
En häiritse! Ei muuta!
- AnonyymiUUSI
Oli naiselta miehelle.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli naiselta miehelle.
ApMinusta oli hyvä aloitus, vaikka oli niitä sana virheitä, mut ymmärsin neulat piikittelynä, joita olet kokenut hänen puolelta sinulle? Itse miehenä ottaisin avosylin vastaan sinun lailla ajattelevan naisen ja ehkä tällaisen olen aiemmin kohdannutkin (syksyllä-24), aika näyttää?
- AnonyymiUUSI
Kuullostaa tosi ikävälle tuommoinen!
- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua mies, puhutaan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Rakasta vaan rauhassa ja koko sydämestäsi. Tää teksti oli naiselta miehelle.
Ap
- AnonyymiUUSI
Aika demokraattista. Se ei pelasta.
- AnonyymiUUSI
Kauniisti satuiltu parisuhteessa poikkeuksetta vikaa on molemmissa kumikin on jättänyt oman kenttänsä yleensä hoitamatta mä jätän sen yleensä tarkoituksella yksin kun on mahdotonta pitää minkäänlaista suhdetta kasassa kokeillu jo muutaman kerran välittävän suhteen saa helposti ulkopuolisille näyttämään toimivalta hyvä tapa saada ihmiset kateellisiksi
- AnonyymiUUSI
Ossat sinä ossat kaiken tarkoitus hämärtyy en ymärä?
- AnonyymiUUSI
Ei seksiviestiä
- AnonyymiUUSI
Missä siis mättää tällä kertaa?
- AnonyymiUUSI
Suhteilemaan ihan johonkin muualle täältä nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953